En ik heb hem ooit uitgeprintquote:Op zondag 8 november 2009 17:00 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, de help-PDF van Logic is gewoon 1055 pagina's
quote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Apple productVolgens mij 250 van mijn zuurverdiende euros aan uitgegeven, met de enorme capaciteit van 4 gigabyte!
Dit ga ik volgens mij heel handig vinden op de platenbeurs. Geen dubbelen meer en een lijstje maken met platen die ik wil gaan kopen voor op de iPhone.quote:Op zondag 8 november 2009 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het gebruikAlleen jammer dat Amazon de stekker tijdelijk uit de iPhone-app heeft getrokken, maar voorlopig blijft het nog werken
Moet ik ook nog es gaan vullenquote:Op zondag 8 november 2009 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zag dat Collectorz.com ook Music Collector voor de Mac heeft. Die ga ik maar weer eens gebruiken. En op mijn iPhone, zodat ik niet nog eens een cd koop die ik al heb, dat is al wel eens voorgekomen.
Dat heeft DL dan weer niet, een wishlist. Je hebt alleen een lijst van de dingen die je al wel hebt. Lijst met dingen die je nog wil zou inderdaad ook handig zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit ga ik volgens mij heel handig vinden op de platenbeurs. Geen dubbelen meer en een lijstje maken met platen die ik wil gaan kopen voor op de iPhone.
Dubbele cd's kopen is me ook al meer dan eens overkomenquote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit ga ik volgens mij heel handig vinden op de platenbeurs. Geen dubbelen meer en een lijstje maken met platen die ik wil gaan kopen voor op de iPhone.
1 |
Dat, en soms laat ik een cd ook wel eens liggen omdat ik niet zeker weet of ik 'm al heb. Daar gaat nu dus een einde aan komen, alleen het invoeren is even een kutklus. Maar ik ben al bij de N.quote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dubbele cd's kopen is me ook al meer dan eens overkomen.
Wat en waar? Music Collector?quote:Op zondag 8 november 2009 16:29 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Voor de liefhebber: met de code DMS-SO-AUG-PSMUG (selecteer upgrade en daarna Apple User Group)s het te krijgen voor 20 dollar.
samenvoegen! Moet dus goedkomen!quote:Op zondag 8 november 2009 18:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je contacten synchroniseert vraagt hij toch of je wilt samenvoegen, of overschrijven?
Gisteren begon mijn iMac te kutten en dergelijke dus heb hem een verse install gegeven. Alles weg dus.quote:Op zondag 8 november 2009 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Staat alles nog in je adressenboek op je imac?
1995.. Ik moest een jaar of 10 later Apple nog ontdekken. Ik denk dat ik vanaf 2004 een iBook had, de laatste 14 inch versie..quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste Appleproduct, de Performa 5260/100. Niet eens gekocht, maar gewonnen op de Studiebeurs in Utrecht. Nadat ik de computer daar had gewonnen heb ik de computer samen met mijn broer opgehaald bij Apple Benelux in Bunnik.
Gelukkig heeft Apple sindsdien wel een veel stappen in de goede richting gemaakt, want System 7.5 liep toen al wel op zijn eind. Wat BSOD was is voor Windows, de onderstaande afbeelding was het equivalent onder System 7. Ook qua frequentie
[ afbeelding ]
Maar je kreeg er wel:quote:Op zondag 8 november 2009 20:16 schreef Nooduitgang het volgende:
1e Apple product
¤450 voor 20 GB
[ afbeelding
Hier in BE iig wel..quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Doet de Appstore het bij jullie?
Op de iPhone, ja. iTunes idem dito.quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Doet de Appstore het bij jullie?
Werkt hier ook gewoon.. Raar.quote:Op zondag 8 november 2009 21:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hmm vreemd. Hier kom ik er wel in maar iets downloaden werkt niet. Ook op Twitter soortgelijke berichten.
Mwoh, ik zou het wel weer fijn vinden als gastgebruik aan kan. Dat staat nu even uit, vanwege de vermeende bug die ervoor zou zorgen dat alle userdata gewist wordt.quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef fyah het volgende:
ik heb zo'n nood trouwens niet aan 10.6.2... hebben jullie dan leed met SL? ik zie liever iLife 10 (X?) worden aangekondigd maar dat zal nog wel een jaartje duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |