Nice!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:24 schreef Tezz het volgende:
Vandaag vieren we het kinderfeestje van mijn dochter (joepie) dus cake met slagroom en discospikkels, snoep/chips/pepernoten en als klap op de vuurpijl pannekoeken met stroop.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Fuente het volgende:
Vanavond erwtensoep met versgebakken brood erbij patat
steak met aardappelgratin.. heb daar nu zó'n trek in, zou er zowat een moord voor doenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond steak met aardappelgratin en ik denk een salade. Zometeen nog even boodschappen doen
Zal ik het inwrijven? Het zijn steaks van de rib, ca 500 gram het stuk en mooi gemarmerd en de koe was ca 4 weken droog afgehangen (dus niet in plastic)quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
steak met aardappelgratin.. heb daar nu zó'n trek in, zou er zowat een moord voor doen![]()
drink nu verse jus, straks kop soep en kung pao noodles
aaaaaaaaaaah, ik wil NU Piet's steak! Heb net gegeten maar kan me niks schelen, noodles waren toch niet lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zal ik het inwrijven? Het zijn steaks van de rib, ca 500 gram het stuk en mooi gemarmerd en de koe was ca 4 weken droog afgehangen (dus niet in plastic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |