Voor wat ik gezien heb zijn het 2 kaarten die je gewoon rood mag geven.quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad niet tegen, dat je door 2 rode kaarten genaaid wordt, door een waardeloze scheidsrechter. De nederlaag is verder terecht, want het is niet om aan te zien, al een paar weken niet.
Wat van de Bergh doet is normaal.quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad niet tegen, dat je door 2 rode kaarten genaaid wordt, door een waardeloze scheidsrechter. De nederlaag is verder terecht, want het is niet om aan te zien, al een paar weken niet.
Die heb je er helaas altijd bij... Is mee Ajaxpubliek.quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ah nog 1. Wat een kutpubliek zeg. En dan nog weggaan ook sappies
Kun je gewoon rood voor krijgen hoor vriend. Dat Wotte het zegt wil niet zeggen dat het zo is he.quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Voor wat ik gezien heb zijn het 2 kaarten die je gewoon rood mag geven.
Hij heeft toch gescoord? Deed 'ie netjes.quote:
Ik hou A niet van publiek dat zich zo opsteld en B niet van publiek dat weg gaat.quote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Die heb je er helaas altijd bij... Is mee Ajaxpubliek.
Maar mag je geen andere mening hebben dan? Beetje zielig dat iedereen het maar met jou eens moet zijn....
Ik vind het inderdaad ook belachelijk als je eerder weg gaat, tenzij je daar een gegronde reden voor hebt - maar dat zal zelden zo zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 16:30 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik hou A niet van publiek dat zich zo opsteld en B niet van publiek dat weg gaat.
Ik zou ook snel weggaan als A. mijn medesupporters schandelijke spreekwoorden zingen waardoor het wordt gestaakt en B. als je eigen club dramatisch speelt. Ik zie dan niet het nut in van blijven, je betaalt verdomme geld voor zo'n kaartje dan mag je toch zelf bepalen of je weggaat als het niet om aan te zien is?quote:Op zondag 8 november 2009 16:30 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik hou A niet van publiek dat zich zo opsteld en B niet van publiek dat weg gaat.
Ja te belachelijk voor woorden. Hij schijnt echt eisen op tafel gelegd te hebben waarvan ADO nu al zoiets heeft dat ze te ver uit elkaar liggen om het eens te worden...quote:Op zondag 8 november 2009 16:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt? Die gast kan bijna niks volgens mij.
Lekkere supporter ben je dan. Kun je dan niet gewoon een bedrag betalen voor je seizoenskaart en lekker helemaal wegblijven? Dan heeft de club er nog wat aan.quote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zou ook snel weggaan als B. als je eigen club dramatisch speelt.
Ik vind dat we Soltani langer moeten vast leggen, wellicht een klein stukje meer salaris - maar wel binnen de realliteit. Hij beseft zich echter dondersgoed dat jongens als Bosschaart en Cornelisse aan het eind van het seizoen weggaan, dus er komt aardig wat geld vrij.quote:Op zondag 8 november 2009 16:33 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Ja te belachelijk voor woorden. Hij schijnt echt eisen op tafel gelegd te hebben waarvan ADO nu al zoiets heeft dat ze te ver uit elkaar liggen om het eens te worden...
Die gasten leven tegenwoordig echt niet in de realiteit hoor.....
Want? Je betaalt niet alleen geld om de club te steunen. Je betaalt geld voor een kaartje omdat het voetbalteam jou een dienst verleent waar jij geld voor over hebt. Als zij ondermaats presteren en je geniet er niet van wat is dan het doel van blijven als het ook nog eens 1-5 staat?quote:Op zondag 8 november 2009 16:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Lekkere supporter ben je dan. Kun je dan niet gewoon een bedrag betalen voor je seizoenskaart en lekker helemaal wegblijven? Dan heeft de club er nog wat aan.
Je bent voor je cluppie in goede en in slechte tijden.quote:Op zondag 8 november 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Je betaalt niet alleen geld om de club te steunen. Je betaalt geen voor een kaartje omdat het voetbalteam jou een dienst verleent waar jij geld voor over hebt. Als zij ondermaats presteren en je geniet er niet van wat is dan het doel van blijven als het ook nog eens 1-5 staat?
Het team verdient het soms niet eens dat de supporters de volle 90 minuten blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |