Ze komen terug!!!!!!!!!quote:
Zet jezelf nu eens niet zo voor lulquote:Op zondag 8 november 2009 16:24 schreef Reddiablo het volgende:
het wordt nog een wedstrijd!!! Oh mensen..... wat een spanning
oh nee, Luinge geeft zo wel weer rood.
Ik lift graag mee op het succes van Roelof L.quote:Op zondag 8 november 2009 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zet jezelf nu eens niet zo voor lul
Jij kan niet zo goed tegen je verlies he? Als ik zo dit topic doorgelezen heb. Flinke ADO bril heb je op. Nou ja die club bestaat straks niet meer. En terechtquote:Op zondag 8 november 2009 16:24 schreef Reddiablo het volgende:
het wordt nog een wedstrijd!!! Oh mensen..... wat een spanning
oh nee, Luinge geeft zo wel weer rood.
Zou best kunnen.quote:Op zondag 8 november 2009 16:24 schreef lezzer het volgende:
En het eerste wat ik dacht: "dealtje gemaakt op de gang?" "Geef die lui een goaltje?"
quote:Op zondag 8 november 2009 16:25 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Jij kan niet zo goed tegen je verlies he? Als ik zo dit topic doorgelezen heb. Flinke ADO bril heb je op. Nou ja die club bestaat straks niet meer. En terecht
Ik kan er inderdaad niet tegen, dat je door 2 rode kaarten genaaid wordt, door een waardeloze scheidsrechter. De nederlaag is verder terecht, want het is niet om aan te zien, al een paar weken niet.quote:Op zondag 8 november 2009 16:25 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Jij kan niet zo goed tegen je verlies he? Als ik zo dit topic doorgelezen heb. Flinke ADO bril heb je op. Nou ja die club bestaat straks niet meer. En terecht
quote:Op zondag 8 november 2009 16:26 schreef gunk77 het volgende:
GOOOOAAAALLLLLL!!!!!!!!
Ja ik juich ook voor de tegenstander. Ben erg objectief...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |