Iddquote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Bamba, bedoelde je dat je nog geen geheime vraag hebt gekregen?
Met een naam per ongeluk eronder?
Ik ook niet![]()
Maar ja, ik ben dan ook een open boek![]()
Het komt er op neer dat ik gewoon makkelijk ben
quote:Op zondag 8 november 2009 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik laat me door een verkoudheidje niet stoppen hoor.
Ja, da's wel weer tofquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
MrS, je kunt dus gewoon blijven liggen..Cat doet het werk wel
Ik heb ook geen geheime vraag gekregen. Blijkbaar ben ik makkelijk en/of heeft diegeen mijn adres alquote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Bamba, bedoelde je dat je nog geen geheime vraag hebt gekregen?
Met een naam per ongeluk eronder?
Ik ook niet![]()
Maar ja, ik ben dan ook een open boek![]()
Het komt er op neer dat ik gewoon makkelijk ben
Tuurlijk, maar dat is nog het leukste eraan...uit proberen te zoeken wie je SS is! In ieder geval voor mijquote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
Prachtig hoe iedereen super graag wil ontdekken wie zijn/haar SS is, maar volgens mij zou er echt niets zo saai zijn dan wanneer je er gewoon nu al achter komt
Pesies, hoofdeinde een beetje omhoog voor wat extra lucht en hoppa!quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
MrS, je kunt dus gewoon blijven liggen..Cat doet het werk wel
Oh hell, nu schiet die paint van Elies weer door mn hoofdquote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies, hoofdeinde een beetje omhoog voor wat extra lucht en hoppa!
Ik ga toch echt voor de kadoos hoor. Als die niet goed zijn danquote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is nog het leukste eraan...uit proberen te zoeken wie je SS is! In ieder geval voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh godquote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hell, nu schiet die paint van Elies weer door mn hoofd
Welke? Ze heeft er meer gemaakt.quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hell, nu schiet die paint van Elies weer door mn hoofd
Jij hebt m ook gezien he?quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh god
En ik denken dat we gewoon laptops gaan shoppen
... of is diegene gewoon een luie donder die vindt dat er nog tijd zat isquote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geheime vraag gekregen. Blijkbaar ben ik makkelijk en/of heeft diegeen mijn adres al
Zo is datquote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga toch echt voor de kadoos hoor. Als die niet goed zijn dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die ene met dat verstelbare hoofdeinde natuurlijkquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies, hoofdeinde een beetje omhoog voor wat extra lucht en hoppa!
quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt m ook gezien he?
Jij ligt onder vrees ik voor je
Ja pas maar op arme behulpzame manquote:Op zondag 8 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En ik ben ook nog verkouden dan, krijg ik al zo weinig lucht
* Cat22 gaat pakje pas op 15 december versturen*quote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo is dat
Ik wacht eerst tot mijn pakje binnen is, dan kijk ik wat daar in zit en of ik het wat vind, en dan ga ik (eventueel) pas shoppen voor mijn target
Als je maar niet gaat niezen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En ik ben ook nog verkouden dan, krijg ik al zo weinig lucht
quote:
wtf?quote:Op zondag 8 november 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh leuk!quote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Maes het volgende:
Greys, Heleen (je weet wel van Hab) vond het filmpje van de ijsbeer geweldig en heeft het wel 3x gekeken![]()
Lekker weer vandaag, we hebben gewandeld met Bob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |