quote:Op zondag 8 november 2009 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_rood heeft een fujitsusiemens maar een voorkeur heb ik niet
Nokwanda nog op bezoek gehad met een prachtig kraamcadeau. Nog even gebracht en het viel goed in de smaak. Nogmaals heel erg bedankt. En nog gefeliciteerd met je vader.
En Nok is het bewijs mijn schoonouders waren er idd met eten.
@Ing hopelijk is de DA morgen tevreden.
Hoe kan je dat nu vergetenquote:Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
WAT GEBEURT ER OM 22.30 UUR????
Ohhhhhhhhhh!
Wacht!
Hank!
quote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik ook.![]()
![]()
Maar soms heeft een vrouw wat meer fysieke nabijheid nodig.Dus je hebt JJH voor de liefde en MrS voor de brute sex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebberd!Ja doei, puzzelen jullie maar lekker zelf!quote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef Bamba het volgende:
Jaaaa Greys, zet hier maar eens je verdenkingen neer
Helleu!quote:Je staat daar nog vrij eenzaamquote:
Ah kijk, dat schiet lekker niet op!quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik sta op een roze lijstquote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
- Een lijstje met notities voor de algehele wie-is-wie puzzel
- Een lijstje met alle deelnemers waar ik op afstreep wie mij in elk geval NIET heeft/kan hebben volgens mij
- Een zwarte lijst met stouterds
- Een roze lijst met wievinniklief
- En een lijstje voor de leuk, gewoon omdat het een lijstje is, waar ik af en toe weer het woord LIJSTJE in schrijf
Dat was het![]()
(Oh en behalve de laatstgenoemde schieten ze nog niet erg op)
quote:
Dat wist ik ook heul nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je hebt JJH voor de liefde en MrS voor de brute sex?
Jij hebberd!
Oh, wat handig! En lief!quote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Hij schijnt er wat vanaf te weten en da's wel zo handig. En gezellig!
En feestjes in BH voor die eenzame avonden.quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je hebt JJH voor de liefde en MrS voor de brute sex?
Jij hebberd!
Whehehehe shit, jij hebt me doorquote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Greys is weer subtiel aan het posten om topnoteringen te voorkomen
Maar ik wil wél op je roze lijstquote:Ah kijk, dat schiet lekker niet op!
Oh ja, dat was ik nog vergeten te zeggen.....quote:
Jij bent echt een open boekquote:
En ze geeft het ook gewoon toe he?quote:
Ahaaaa... dus jij hebt iemand die nog GEEN lijstje heeft ingevuld.quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef Bamba het volgende:
Ik kan nog niks uitpuzzelen, want ik heb nog niet van mijn SS gehoord
Heb je wel in je meeldoos gekeken?quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef Bamba het volgende:
Ik word maar gewoon gebruikt hoor, niks lief, ik heb er geen drol over te zeggenquote:
Feestjes in je BH?????????quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En feestjes in BH voor die eenzame avonden.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef Bamba het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahaaaa... dus jij hebt iemand die nog GEEN lijstje heeft ingevuld.![]()
* taps nose*
Is Cat eigenlijk wel heel erg lekker en zo?quote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze geeft het ook gewoon toe he?
Ik zou maar wat extra eieren eten enzo deze week! (Of is dat een fabeltje?)
Ik laat me door een verkoudheidje niet stoppen hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 20:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is Cat eigenlijk wel heel erg lekker en zo?anders voel ik een verkoudheidje opkomen zo rond dinsdagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |