quote:Op zondag 8 november 2009 14:20 schreef J.Herrer het volgende:
http://twitter.com/bfresh_/status/4402561413
Goeie vraagg. Zij heeft mij op msn.quote:Op zondag 8 november 2009 14:20 schreef Allure_ het volgende:
Geen zin in die lapo.
Maar Lakitu, vraag maar aan een willekeurige Fok!ker, en je krijgt vast wel zo een foto.
En waarom krijgt BT wel een foto van jou, en ik niet?!
Pas op he!?quote:
Dan zie je toch al m'n profielfoto ensow, dus dan boeit het al niet meer.quote:
Ja Jezusquote:Op zondag 8 november 2009 14:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan zie je toch al m'n profielfoto ensow, dus dan boeit het al niet meer.
Ik gebruik m'n b-adres voor FoK!-kers. Dankzij Stuffplug kan ik twee MSN's tegelijkertijd open hebben staan.quote:Op zondag 8 november 2009 14:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan zie je toch al m'n profielfoto ensow, dus dan boeit het al niet meer.
Nurdquote:Op zondag 8 november 2009 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Super Smash Brothers gespeeld..
.
Je eigen zusquote:
Mijn post wat doe jequote:
Ik kan dat ook, maar ik heb geen b-adres. Raak ik alleen maar van in de war.quote:Op zondag 8 november 2009 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n b-adres voor FoK!-kers. Dankzij Stuffplug kan ik twee MSN's tegelijkertijd open hebben staan.
Is vrij easy, aangezien je in de ene maar 5 à 6 mensen online hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, maar ik heb geen b-adres. Raak ik alleen maar van in de war.
Ok, ga maar liggen danquote:
Waarom ben jij geen vrouw, trouwens?quote:Op zondag 8 november 2009 14:33 schreef Adelante het volgende:
Neee, Allurequote:
JEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen vrouw, trouwens?
God heeft dat niet zo gewild blijkbaar.quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen vrouw, trouwens?
Fietsquote:
Ja maar, ik dacht altijd (tot zeg maar een maandje of wat geleden) dat je een vrouw was. Dat is toch bijna net zo goed als gods mening?quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
God heeft dat niet zo gewild blijkbaar.
Lloret?quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, die van 15 van eergisteren ging op haar 15e al met haar vriendinnen naar Spanje![]()
!
Geen idee, d'r fotomapje heet Spanjequote:
Lekker bezig.quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee, d'r fotomapje heet Spanje.
Ik zeg dat echt veel te vaak de laatste tijd.quote:
Zo raar is dat nou ook weer niet hoor, wel meer sletjes doen dat.quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, die van 15 van eergisteren ging op haar 15e al met haar vriendinnen naar Spanje![]()
!
Nee, maar dat kan verkeren. Wanneer word je weer mod trouwens?quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef Janetje het volgende:
Ja maar, ik dacht altijd (tot zeg maar een maandje of wat geleden) dat je een vrouw was. Dat is toch bijna net zo goed als gods mening?
Ik mag hopen dat jij wel wat hogere eisen stelt aan chick. Ze ziet er uit als een 12 jarige met acne.quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee, d'r fotomapje heet Spanje.
Heb je die chick trouwens al gevonden? Je reppa, wat doe je.quote:
Nooit.quote:Op zondag 8 november 2009 14:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan verkeren. Wanneer word je weer mod trouwens?
quote:Op zondag 8 november 2009 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij wel wat hogere eisen stelt aan chick. Ze ziet er uit als een 12 jarige met acne.
Euy, ik heb geen picca's van dr. Sky doe eens pmenquote:Op zondag 8 november 2009 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij wel wat hogere eisen stelt aan chick. Ze ziet er uit als een 12 jarige met acne.
Nee, echtquote:Op zondag 8 november 2009 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Wist je dat:
Je ingelogd moet zijn op Hyves om krabbels te zien?
Noh manquote:Op zondag 8 november 2009 14:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je die chick trouwens al gevonden? Je reppa, wat doe je.
Je kunt welquote:
zo willekeurig XDquote:Op zondag 8 november 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
Ok, ander onderwerp:
Strandballen. Post hier je strandbal.
[ afbeelding ]
Dit is mijne, hij heet Ronald.
Zoek me dan, als je het niet gelooftquote:Op zondag 8 november 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt wel'en maar ik geloof je niet meer.
Zonder naam zoekt het ook zo makkelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoek me dan, als je het niet gelooft.
Onee wacht, jij hebt het te druk met 15 jarige kinderen.
Hou 15-jarige smatten hierbuiten jaquote:Op zondag 8 november 2009 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoek me dan, als je het niet gelooft.
Onee wacht, jij hebt het te druk met 15 jarige kinderen.
Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 8 november 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zonder naam zoekt het ook zo makkelijk.
Meestal kun je wel ongeveer gokken hoe ze heetquote:
Genoeg Sherlocks hier op Fok!.quote:Op zondag 8 november 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt. Dit is duidelijk een Ronald:quote:Op zondag 8 november 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meestal kun je wel ongeveer gokken hoe ze heet. Sommige mensen zien er gewoon echt uit als een Laura.
een echte shitlock heeft geen naam nodig. Die heeft aan een omschrijving al genoeg.quote:Op zondag 8 november 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja hoi. Ook ik kan zonder naam niks.quote:
JAMMER VOOR JE.quote:Op zondag 8 november 2009 14:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hoi. Ook ik kan zonder naam niks.
Die hadden allang door de VOC de nek omgedraaid moeten worden.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die hadden allang door de VOC de nek omgedraaid moeten worden.
Nee.quote:
Ik kan wel vaker met m'n pa mee door z'n werk naar PSVquote:Op zondag 8 november 2009 15:09 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik krijg eens in de zoveel tijd wel gratis kaarten via m'n werk enzo.
PSV speelt niet eens CL.quote:Op zondag 8 november 2009 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan wel vaker met m'n pa mee door z'n werk naar PSV. Maar CL mag niet, die zijn te waardevol
![]()
.
Europa League ook niet. "Die zijn voor relaties."quote:
Whehe, je pa gaat vreemdquote:Op zondag 8 november 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Europa League ook niet. "Die zijn voor relaties.".
Uit bij Twentequote:
1-3.quote:Op zondag 8 november 2009 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Uit bij Twente
Maar ze gaan wel winnen
Ik heb 1-3 voor PSV vandaag voorspeldquote:Op zondag 8 november 2009 15:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1-3.
Officiële Lakitu-voorspelling dit.
Odd van 19,00. Ik gooi al mijn geld eropquote:Op zondag 8 november 2009 15:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1-3.
Officiële Lakitu-voorspelling dit.
Dat wordt natuurlijk 0-2.quote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb 1-3 voor PSV vandaag voorspeld.
Op mijn Hyves was ik anders 1e van AL mijn matties bij het EK-voorspellen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk 0-2.
// O wacht, dat gaat natuurlijk niet op als Ado ineens rood krijgt
quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Odd van 19,00. Ik gooi al mijn geld erop
Heb je een streamquote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk 0-2.
// O wacht, dat gaat natuurlijk niet op als Ado ineens rood krijgt
Waar mogen wij wel van jou over praten?quote:
Nergens over.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar mogen wij wel van jou over praten?
Geen voetbal, geen games.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar mogen wij wel van jou over praten?
Ze schieten met pistolen *pief* *paf* *poef*quote:
Nee, ik zei gisteren, PSV gaat met 3-1 winnenquote:Op zondag 8 november 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
5 hele euro's? Hoe weinig heb je wel niet ingezet op die 1-3? 10 cent?
[..]
http://webtoto.nl/view_content.php?bid=MTM=
Verzin jij dan eens een leuk onderwerp, dan doe ik wel mee.quote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Allure_ het volgende:
Het wordt tijd dat IQM terugkomt. Die kon tenminste onderwerpen aansnijden die iedereen interesseerde. In plaats van die doelloze gesprekken over games en voetbal.
Nee, ik ga even studeren.quote:Op zondag 8 november 2009 15:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verzin jij dan eens een leuk onderwerp, dan doe ik wel mee.
Ok. Studeer ze!quote:Op zondag 8 november 2009 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga even studeren.
Praten jullie maar over voetbal.
True, ik mis hem wel een beetje.quote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Allure_ het volgende:
Het wordt tijd dat IQM terugkomt. Die kon tenminste onderwerpen aansnijden die iedereen interesseerde. In plaats van die doelloze gesprekken over games en voetbal.
quote:Op zondag 8 november 2009 15:36 schreef Japsnars het volgende:
Het is toch normaal als je moeder er voor je is? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 15:36 schreef Japsnars het volgende:
Het is toch normaal als je moeder er voor je is? [ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 16:14 schreef Skylark. het volgende:
Chai, heb jij Zotheid en Crack gezien?
Ik heb nog nooit zo'n onderwerp gezien van hem.quote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Allure_ het volgende:
Same. Lakitu, kun je me een werkende stream van PSV hosselen? Ze moeten nog een halfuur en ik kan maar niets vindenquote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n onderwerp gezien van hem.
Omdat jij geen kwaliteit gewend bent op Fok!. Voor jullie hier waren, was er alleen maar creme de la creme.quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n onderwerp gezien van hem.
Heel even maar hoor. Na de film, maar Mozy en ik moesten onze bus halen dus was heel kort.quote:
Kan niks vinden, meestal is er op justin.tv altijd wel iets, maar geen werkende nuquote:Op zondag 8 november 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same. Lakitu, kun je me een werkende stream van PSV hosselen? Ze moeten nog een halfuur en ik kan maar niets vinden.
Ik was al op Fok vanaf 2004quote:Op zondag 8 november 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij geen kwaliteit gewend bent op Fok!. Voor jullie hier waren, was er alleen maar creme de la creme.
Gingen jullie naar VW? Ik was daar vrijdag nogquote:Op zondag 8 november 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel even maar hoor. Na de film, maar Mozy en ik moesten onze bus halen dus was heel kort.
ZH's inhammen vallen in het echt best mee.
En Crack dr inhammen?quote:Op zondag 8 november 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
ZH's inhammen vallen in het echt best mee.
Ik had een account in 2008 en daarvoor heb ik heel lang gekeken zonder te posten.quote:Op zondag 8 november 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij geen kwaliteit gewend bent op Fok!. Voor jullie hier waren, was er alleen maar creme de la creme.
Ja, dan bevestig je mij toch alleen maarquote:Op zondag 8 november 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had een account in 2008 en daarvoor heb ik heel lang gekeken zonder te posten.
Oh wacht, vroeger, laten we zeggen 4 jaar geleden was alles beterquote:Op zondag 8 november 2009 16:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan bevestig je mij toch alleen maar?
Ja toen heb ik m'n account aangemaakt. We zaten in de 3e al tijdens tussenuren enzo KLB te checken op schoolquote:
Wij kwam wel met de bus daar lang (gingen door naar huis). Maar dat was wel vrijdagavond!quote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gingen jullie naar VW? Ik was daar vrijdag nog! Een maat heeft nog lopen te knokken met een kamper uit de regio daar
.
Waarom zijn jullie niet meer op stap gegaan?quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij kwam wel met de bus daar lang (gingen door naar huis). Maar dat was wel vrijdagavond!
Waren erg moe.quote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie niet meer op stap gegaan?Ik had jou wel herkend denk ik!
Ehm, ja.quote:Op zondag 8 november 2009 16:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh wacht, vroeger, laten we zeggen 4 jaar geleden was alles beter.
Ja, dus je postte nog niet. En als je wel postte: In 2004 was je 14.quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja toen heb ik m'n account aangemaakt. We zaten in de 3e al tijdens tussenuren enzo KLB te checken op school!
Kan ik me voorstellen, een bioscoopbezoek is niet voor de poes.quote:
Definieer 'hier' dan eens, want de SC bestond toen nog niet.quote:Op zondag 8 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
[..]
Ja, dus je postte nog niet. En als je wel postte: In 2004 was je 14.
13 in de 3e.quote:Op zondag 8 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dus je postte nog niet. En als je wel postte: In 2004 was je 14.
LEUGENSquote:
GC, ONZ & KLB. Zonder de SC, ja. Met historische usersquote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Definieer 'hier' dan eens, want de SC bestond toen nog niet.
Sorry dat ik niet zo tof ben!quote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GC, ONZ & KLB. Zonder de SC, ja. Met historische users.
Waar stopt Zotheid hem dan in?quote:
Waaant?quote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
Met Mozy wil je toch niet gezien worden.
Hij staat mij anders wel heel goed hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
Met Mozy wil je toch niet gezien worden.
Pooper.quote:
Ja, sorry hoorquote:
Ach, wat doe je er aan.quote:
Ik ben ook bijna nooit met de trein geweestquote:Op zondag 8 november 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Ik heb zo'n raar beeld van hem
. Z'n uiterlijk draagt ook niet echt bij, en het feit dat ie nog nooit met de bus/trein was geweest. Ik moet er een beetje van huilen
.
Over 4 jaar roepen ze precies hetzelfde. Vroeger was altijd alles beter.quote:
Als ik eerlijk ben, ik had dat in het begin ook wel hoor. Maar irl was alles zoveel beter.quote:Op zondag 8 november 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Ik heb zo'n raar beeld van hem
. Z'n uiterlijk draagt ook niet echt bij, en het feit dat ie nog nooit met de bus/trein was geweest. Ik moet er een beetje van huilen
.
EL?quote:
Eredivisie Live dude, maar een domme vraag want jij zit ook altijd met die streams te kloten.quote:
Oh. Nee.quote:Op zondag 8 november 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eredivisie Live dude, maar een domme vraag want jij zit ook altijd met die streams te kloten.
Heeft ie uberhaupt wel social skills dan?quote:Op zondag 8 november 2009 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, ik had dat in het begin ook wel hoor. Maar irl was alles zoveel beter.
Is ook helemaal niet zo raar ofzo.quote:Op zondag 8 november 2009 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging pas voor het eerst met de trein toen ik naar de universiteit ging
Ik heb een vermoeden dat dit Ajax is: http://www.justin.tv/voetbal4allquote:Op zondag 8 november 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Nee.Ik heb geen goeie streem nog voor Ajax, de enige die werkt valt steeds uit en is in het Arabisch.
![]()
http://www.justin.tv/saidsport001
Jawel.quote:Op zondag 8 november 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heeft ie uberhaupt wel social skills dan?
quote:Op zondag 8 november 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dit Ajax is: http://www.justin.tv/voetbal4all.
Behalve zijn haar momenteel dan.quote:Op zondag 8 november 2009 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond Mozy er gewoon normaal uit zien hoor ;o
Want er is maar een en dezelfde smaak?quote:Op zondag 8 november 2009 16:45 schreef Allure_ het volgende:
Ja, maar jullie hebben ook nog totaal geen smaak ontwikkelt voor mannen.
Neen.quote:Op zondag 8 november 2009 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Want er is maar een en dezelfde smaak?
VERTELquote:Op zondag 8 november 2009 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb trouwens misschien ook wel een vreemde smaak, maar dat is vooral mijn vrouwensmaak.
Nou ik vind er heel veel 'gewoon' uit zien terwijl heel veel anderen zo iemand dan heel knap vinden.quote:
Dan heb je gewoon een goede smaak. Dat heb ik ook.quote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik vind er heel veel 'gewoon' uit zien terwijl heel veel anderen zo iemand dan heel knap vinden.
Heel veel anderen vinden diegene die jij knap vindt, dus niet knapquote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik vind er heel veel 'gewoon' uit zien terwijl heel veel anderen zo iemand dan heel knap vinden.
Wel. Het is een ander segment 'knap'.quote:Op zondag 8 november 2009 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel anderen vinden diegene die jij knap vindt, dus niet knap.
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 16:44 schreef Skylark. het volgende:
Kun je bij webtoto.nl gratis streams kijken? :s
Dus Mozy is 'knap'quote:Op zondag 8 november 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel. Het is een ander segment 'knap'.
Dat komt dan goed uit, dat soort dingen heb ik namelijk ook weleens over mij gehoord.quote:Op zondag 8 november 2009 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel veel anderen vinden diegene die jij knap vindt, dus niet knap.
We zullen het niet missen.quote:Op zondag 8 november 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak trouwens geen topics meer gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Dus als jullie het gevoel hebben iets te missen, dat is het.
Je laatste topic is toch ook al heel lang geleden?quote:Op zondag 8 november 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak trouwens geen topics meer gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Dus als jullie het gevoel hebben iets te missen, dat is het.
Ik heb ook al een tijdje geen bazentopic gedropt.quote:Op zondag 8 november 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Klopt, en je krijgt er vrij veel negatieve reacties op, het kost tijd en m'n zusje heeft m'n account 'ontdekt', sterker nog, ermee gepostquote:Op zondag 8 november 2009 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je laatste topic is toch ook al heel lang geleden?
Hahah, no way.quote:Op zondag 8 november 2009 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, en je krijgt er vrij veel negatieve reacties op, het kost tijd en m'n zusje heeft m'n account 'ontdekt', sterker nog, ermee gepost.
Het kan niet altijd feest zijn, lieverd.quote:Op zondag 8 november 2009 16:56 schreef Skylark. het volgende:
Wat gezellig, een SC die samenvalt met het bitch-middagje van Allure.
Zoek maar in m'n recente postgeschiedenisquote:Op zondag 8 november 2009 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah, no way.![]()
Linkje naar dr posts?
Hoe recent?quote:Op zondag 8 november 2009 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoek maar in m'n recente postgeschiedenis. Je ziet het meteen aan de manier van posten.
Heb je een heel jong zusje?quote:Op zondag 8 november 2009 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, en je krijgt er vrij veel negatieve reacties op, het kost tijd en m'n zusje heeft m'n account 'ontdekt', sterker nog, ermee gepost.
Z'n zusje is 15 en ik zou dr geven.quote:Op zondag 8 november 2009 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een heel jong zusje?
Want zo maar iemands account van wat dan ook gebruiken is behoorlijk lullig.
Hahah, die postquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Het is in [DIG], en ze googlede gewoon ergens op en toen wilde ze wat vragen en postte ze met mijn account, ze dacht dat je geen account hoefde te hebben. Ze heeft ook meteen m'n fobo bekeken
.
Dat kan zo: http://messages.fok.nl/compose.php?to=160521quote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En als je dit leest, Sky's zusje: neem contact met me op.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Het is in [DIG], en ze googlede gewoon ergens op en toen wilde ze wat vragen en postte ze met mijn account, ze dacht dat je geen account hoefde te hebben. Ze heeft ook meteen m'n fobo bekeken
.
Als ik ook maar één indo in haar Hyveslijst zie..quote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah, die post![]()
En als je dit leest, Sky's zusje: neem contact met me op.
Of juist niet.quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik ook maar één indo in haar Hyveslijst zie..
weet ik wie je bent
Je huisgenoten zijn toch achter je werkelijke Fok! username gekomen?quote:Op zondag 8 november 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
Note to self: Eerst doorlezen voordat je post, knuppelquote:Op zondag 8 november 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je huisgenoten zijn toch achter je werkelijke Fok! username gekomen?
wat. Indo? Laki?quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik ook maar één indo in haar Hyveslijst zie..
weet ik wie je bent
Ja toen je zei dikke en fobo wist ik het al wel weer.quote:
Jullie hebben vuur gemist en een liedje waarvan ik de naam niet meer van wist!quote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja toen je zei dikke en fobo wist ik het al wel weer.
Smerige verrader!quote:
Nee PSV in hart en nieren. Maar het liefst een gelijk spel. En anders winst voor twente.quote:Op zondag 8 november 2009 17:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Smerige verrader!
En ruizMag ik even een teiltje
Je weet dat winst voor Ajax voordeliger is voor PSV?quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee PSV in hart en nieren. Maar het liefst een gelijk spel. En anders winst voor twente.
Gelijk spel is het beste natuurlijk. Als Ajax wint dan komen ze te dicht bij en over het hele seizoen haalt PSV Twente wel in. Vandaar mijn reden.quote:Op zondag 8 november 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet dat winst voor Ajax voordeliger is voor PSV?
Het is gewoon uitermate treurigquote:Op zondag 8 november 2009 18:37 schreef Broekpaling het volgende:
Dat wegmisbruikers gedoe is echt uit de hand gelopen.
Dat 5 Ferarri geouwehoer was mild grappig, maar wat er nu aan de hand is. Mensen die in die reeks gepost hebben krijgen iedere zondag een pm of ze weer komen posten die avond.quote:
Sturen ze serieus PM's rond?quote:Op zondag 8 november 2009 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat 5 Ferarri geouwehoer was mild grappig, maar wat er nu aan de hand is. Mensen die in die reeks gepost hebben krijgen iedere zondag een pm of ze weer komen posten die avond.![]()
Met andere woorden het is 1 grote postopkrikorgie geworden en zelfs de mods doen er aan mee.
jezus christusquote:
Ik heb wel eens een post daar achtergelaten maar had niet verwacht dat ze als bloedzuigers aan je blijven plakken als je er eenmaal bent binnen geweest.quote:Op zondag 8 november 2009 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gelukkig nooit meegedaan aan zo´n slappe reeks.
Ik kijk altijd youtube-filmpjesquote:Op zondag 8 november 2009 18:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik meen het guys, je moet YouTube-filmpjes nooit kijken maar die wel.
Goed gezien, leuk detail.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik weet dat jullie niet klikken, maar:
So true![]()
.
Bij het 2e filmpje zegt ze helemaal op laatst als reactie op een jongen "Pics, or it didn't happen"quote:
Kun je zonder dat filmpje ook.quote:Op zondag 8 november 2009 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, kijk dit filmpje, dan kun je lachen om Limburgers!
Je hoeft hem niet twee keer te posten, het duurt gewoon fftjes voordat iemand reageert omdat dat filmpje 10 minuten duurtquote:Op zondag 8 november 2009 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, kijk dit filmpje, dan kun je lachen om Limburgers!
Je hebt niet eens geklikt, bitch.quote:Op zondag 8 november 2009 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die dingen uitleggen op YouTube/een videolog bijhouden.
Ze woont in Sydney? Zijn zulke video's nou leuker omdat een vrouw het doet? Bij een man zou ik allang weggeklikt hebben, denk ik.quote:Op zondag 8 november 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
So true![]()
.
Wel op eentje, maar dat heb ik niet lang volgehouden. Ik klikte ook alleen maar omdat je zei dat ik niet zou klikkenquote:
Nou zeg, daar heb je me. Maakt de prestatie van Ajax stukken beter ja.quote:Op zondag 8 november 2009 19:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, meneer "de Eredivisie interesseert me niet zo behalve als het me uitkomt" is er weer.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel op eentje, maar dat heb ik niet lang volgehouden. Ik klikte ook alleen maar omdat je zei dat ik niet zou klikken.
Ja, leuk accentquote:Op zondag 8 november 2009 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze woont in Sydney? Zijn zulke video's nou leuker omdat een vrouw het doet? Bij een man zou ik allang weggeklikt hebben, denk ik.
Wajoo, dat truukje met haar vingersquote:
Erg grappige opmerking, maar dat beweer ik niet. Maar jij bent zo'n vervelend kankerventje dat alleen over voetbal begint wanneer de favoriete club van iemand anders verliestquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou zeg, daar heb je me. Maakt de prestatie van Ajax stukken beter ja.
En eigenlijk is het ook stom om daar ongemakkelijk onder te zijn, maar je weet nooit precies wat je moet doen om neutraal over te komen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
So true![]()
.
Jawel, en hij is eenquote:Op zondag 8 november 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet twee keer te posten, het duurt gewoon fftjes voordat iemand reageert omdat dat filmpje 10 minuten duurt
Die gozer is toch niet echt 52 mag ik aannemen?
Ik zet alleen maar een smiley neer, en wie komt er élke keer als Liverpool verliest (en ja, dat is de laatste tijd nogal vaakquote:Op zondag 8 november 2009 19:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Erg grappige opmerking, maar dat beweer ik niet. Maar jij bent zo'n vervelend kankerventje dat alleen over voetbal begint wanneer de favoriete club van iemand anders verliest.
Ja, ik baalde omdat ik m'n opdrachten niet begreep. Mede omdat ik me niet kon concentreren door een katerquote:
Heb ik slechts twee keer gedaan. En als je bekijkt hoe vaak Liverpool verliest vind ik dat niet zo vaak.quote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zet alleen maar een smiley neer, en wie komt er élke keer als Liverpool verliest (en ja, dat is de laatste tijd nogal vaak) me dat even dubbelop melden op MSN?
One life. When it's one need. In the night.quote:
Ja, dat is wel zoquote:Op zondag 8 november 2009 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
En eigenlijk is het ook stom om daar ongemakkelijk onder te zijn, maar je weet nooit precies wat je moet doen om neutraal over te komen.
2014 ofzo. Maarja, deze discussie heeft weinig nut.quote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
*
Maar goed, Ajax wordt wel kampioen. Allezkomtgoed.
HAHAHAHAHHAHHHA JE REACTIE IS VEEL GRAPPIGER OMDAT JE IN CAPSLOCK TYPT DUS NU DOE IK DAT OOK HAHAHAHquote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WHUAHAUHAUHAUHAUAHUAH IK SNAP HEM!!!.
WEET IK TOCHquote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHHHA JE REACTIE IS VEEL GRAPPIGER OMDAT JE IN CAPSLOCK TYPT DUS NU DOE IK DAT OOK HAHAHAH
quote:Op zondag 8 november 2009 18:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zo'n enorm minderwaardigheidscomplex hebben dat ze meteen nadat ze gewonnen hebben over de tegenstander gaan zingen![]()
.
Inderdaadquote:Op zondag 8 november 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
So true![]()
.
Hehe, niet kunnen winnen op discussievlak en er andere dingen bij betrekkenquote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WEET IK TOCH![]()
WAS JIJ NIET DIE JONGEN DIE MET DAT LELIJKE MEISJE WAS GEGAAN!?!
Maar de discussie was toch afgelopen? Dat dacht ik in ieder geval, nadat je dit zei:quote:Op zondag 8 november 2009 19:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hehe, niet kunnen winnen op discussievlak en er andere dingen bij betrekken. Ik heb wel meer lelijke gehad, maar ook genoeg knappe
.
quote:
Deze discussie ging over je capslock-reactie, dus het was een nieuwe. Maar dan haal jij zoiets compleet anders erbij om mij op de knieën te dwingen wat niet bepaald gelukt is.quote:Op zondag 8 november 2009 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar de discussie was toch afgelopen? Dat dacht ik in ieder geval, nadat je dit zei:
[..]
Ik stelde je gewoon een vraag. Was jij die jongen die met zo'n lelijk meisje was gegaan?quote:Op zondag 8 november 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze discussie ging over je capslock-reactie, dus het was een nieuwe. Maar dan haal jij zoiets compleet anders erbij om mij op de knieën te dwingen wat niet bepaald gelukt is.
Neee. Deze:quote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
One life. When it's one need. In the night.
Oh, zo. Nee, dat was ik niet.quote:Op zondag 8 november 2009 19:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik stelde je gewoon een vraag. Was jij die jongen die met zo'n lelijk meisje was gegaan?
Wist ik boy, maar ik wilde even lekker rebels U2 posten.quote:Op zondag 8 november 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neee. Deze:
Aangezien iedereen youtubefilmpjes post nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |