En omdat ze geloven dat 't beter voor je isquote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
cola light wordt alleen maar gedronken door dikke mensen om zo hun schuldgevoel af te kopen
Cola light bij een grote patat met mayo.quote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
cola light wordt alleen maar gedronken door dikke mensen om zo hun schuldgevoel af te kopen
Dan heb jij geen smaakquote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die doen alsof ze cola light totaal niet te drinken vinden maar normale cola helemaal het einde vinden
Tuurlijk, je proeft verschil, maar niet dramatisch veel hoor
Dat dusquote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die doen alsof ze cola light totaal niet te drinken vinden maar normale cola helemaal het einde vinden
Pepsi proef je dus echt wel hequote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat dus
Maat van mij wil alleen per se coca cola. Had ik een keer Pepsi ingeschonken, had ie niks door natuurlijk
emogay.gifquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
uhhh....jawelquote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Of hij zei uit beleefdheid nietsquote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat dus
Maat van mij wil alleen per se coca cola. Had ik een keer Pepsi ingeschonken, had ie niks door natuurlijk
Dat dus. Alles wat 'light' draagt doet af aan het origineel. En het is nog fucking ranzig ook.quote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn je smaakpapillen afgestorven ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 14:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Cola is sowieso niet te zuipen, light of niet.
Dus je koopt het welquote:Op zondag 8 november 2009 14:45 schreef Pinterman het volgende:
Ik voel me altijd zo opgelicht met light, diet, of sugar-free producten. Geef me mijn suiker terug, daar betaal ik toch godverdomme voor! Anders moet ik er een pak suiker bijkopen en het er zelf in stoppen zeker? Maar goedkoper ho maar!
heb jij kanker aan je smaakpupillen ofzo ?quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je een 'zachte smaak' wil moet je water drinkenquote:Op zondag 8 november 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heb jij kanker aan je smaakpupillen ofzo ?
OT::
Je kan cola light toch ook gewoon drinken omdat je het lekker vind, of niet dan ? Persoonlijk vind ik dat er aan cola light een heel andere en zachtere smaak zit dan aan gewone coca cola
En jij dan? Aan je vocabulaire ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heb jij kanker aan je smaakpupillen ofzo ?
En jij dan? Aan je strottehoofd ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 16:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En jij dan? Aan je vocabulaire ofzo?
Soms trap ik er per ongeluk in, omdat veel supermartken niet eens meer de normale versie van een product hebben, of omdat het ergens geniepig onderaan op het etiket staat.quote:
Ik zeg toch dat ook ik verschil proef, maar dat dat verschil niet dermate veel is dat het ene helemaal fantastisch is en het andere slootwaterquote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn je smaakpapillen afgestorven ofzo?
Als je het niet proeft is er juist iets mis met je. Coca Cola light is zo vadsig, dat verschil proef je direct.quote:Op zondag 8 november 2009 17:19 schreef Robier het volgende:
Mensen die denken dat ze het verschil zo duidelijk proeven moeten dit boek eens lezen:
[ afbeelding ]
Lessini Lightquote:Op zondag 8 november 2009 17:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Cola Light
Cola Zero
Halfvolle melk
Magere melk
Magere yoghurt
Magere rookworst
Eerst lezen, dan oordelenquote:Op zondag 8 november 2009 17:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je het niet proeft is er juist iets mis met je. Coca Cola light is zo vadsig, dat verschil proef je direct.
Bierquote:
tussen bier en waterquote:Op maandag 9 november 2009 13:21 schreef Neroje het volgende:
[..]
Bier
Verder vraag ik me echt af hoeveel Fokkers die hier zo lopen te schreeuwen het verschil echt proeven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |