En wie was de derde partij die mee speelde?quote:Op zondag 8 november 2009 13:22 schreef Goofisch het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes.
Ik was net zo even een potje Pro evolution soccer aan het doen online, Ik speelde met AC milaan en hij (zoals iedereen) met real madrid.
Nu sta ik op 19-2-3
winst - gelijk - verlies droplulquote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En wie was de derde partij die mee speelde?
Of Feyenoord.quote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Met grote clubs online spelen
Neem gewoon clubs als VVV ofzo, dan kan je pas lachen
Daarom zeg ik ook Feyenoordquote:Op zondag 8 november 2009 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je grote clubs niet moet nemen.
Maar dat is dus niet de bedoeling uiteraard.quote:
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Ik was net zo even een potje Pro evolution soccer aan het doen online
Je zei toch kleine clubs kiezen, nou daar valt Feyenoord onder hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet de bedoeling uiteraard.
Maar goed, om terug te komen op kleine clubs nemen: vroeger deed ik wel eens FIFA online en dan nam ik altijd VVV of de Graafschap ofzo en dan pwnde ik alsnog die mannetjes die Barca enzo namen
Behalve Feyenoordquote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je zei toch kleine clubs kiezen, nou daar valt Feyenoord onder hoor.
Newsflash, ze spelen in Nederland, daar waar alle clubs klein zijn.
irritand idd.quote:
Het gaat over een online voetbal spel.quote:Op zondag 8 november 2009 13:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou, niet aan het feit dat je een meisje bent.
En meer dan jij denkt die het wel snappen en zelf meespelen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat over een online voetbal spel.
Dat zullen wel meer meisjes niet snappen.
Lees dan niet...quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij zei toch ook VVV ofzo, dus daar zat Feyenoord al bij in.quote:
Je kan jezelf toch wel afdrogen na het douchen?quote:Op zondag 8 november 2009 17:34 schreef Alicey het volgende:
Weet je wat pas erg is? Afgedroogd worden bij een partijtje squash, maar dan IRL. Dan ben je niet alleen afgedroogd, maar ook nog eens keimoe!
Eventueel wel, wanneer blijkt dat je niet afgedroogd wordt bij sporten..quote:Op zondag 8 november 2009 17:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch wel afdrogen na het douchen?
quote:Op zondag 8 november 2009 13:25 schreef Drinky het volgende:
Ik kwam net uit de douche en heb me liefdevol afgedroogd
Neenquote:Op zondag 8 november 2009 17:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij zei toch ook VVV ofzo, dus daar zat Feyenoord al bij in.
En maar happen hè?quote:
hahah als je met 9-2 verliest ben je echt een epische faalhaas ga maar in een hoekje foetus houding aannemen en jezelf krabben terwijl je knie zich met een verontrustende zenuwtrek tegen je kin aan beuktquote:Op zondag 8 november 2009 13:22 schreef Goofisch het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes.
Ik was net zo even een potje Pro evolution soccer aan het doen online, Ik speelde met AC milaan en hij (zoals iedereen) met real madrid.
Nu sta ik op 19-2-3 en best ik toch wel aardig goed omdat ik best veel win. Maar deze keer werd ik mij toch afgedroogd.![]()
Een jonge die meer verloren had dan gewonnen liep zwaar over mij heen. iedere keer als ik balverlies had was het bijna wel een goal tegen. Daarnaast deed mijn keeper heel vreemd, die kwam telkens uit het goal zonder dat ik er om vroeg. En mijn verdedigers kwamen helemaal mee op bij iedere aanval terwijl ik dat helemaal niet zo had ingesteld bij tacktieken![]()
Het is AC milaan, mijn ploeg was gemaakt voor de counter dus normaal sta ik altijd met minimaal 9 man achterin bij een tegenaanval![]()
eindstand: 2-9 voor hem
Volgens mij ben ik zojuist gecheat![]()
En nu zit ik net te google en blijkt dat meerdere mensen het hebben meegemaakt. Beter brengen ze heel snel iets waardoor die pikkies gebanned worden anders is de lol er snel vanaf.![]()
Klacht: mannetjes die het niet kunnen winnen en dus gaat cheaten.
Ik heb vandaag gewonnen met squashquote:Op zondag 8 november 2009 17:34 schreef Alicey het volgende:
Weet je wat pas erg is? Afgedroogd worden bij een partijtje squash, maar dan IRL. Dan ben je niet alleen afgedroogd, maar ook nog eens keimoe!
Doe niet zo bakvisserig.quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat jaquote:
Ja, vooral het kereltje eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2009 01:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vond je deze vis beter dan je eerste?
Ja, dat ventje is echtquote:Op maandag 9 november 2009 01:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja, vooral het kereltje eigenlijk
Hihi, wat leuk voor je meisje, hihih.quote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat ja
Ik bedoel zo van "hihihi ik ben een meisje voetbal bahhh snap ik niks van hoor hihi online voetballen wasda?"
Nouja, dat zijn dan weer verbeteringen die je maakt.quote:Op maandag 9 november 2009 01:07 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb vandaag gewonnen met squash
nadat ik 3 keer verloren had![]()
Nee het laatste potje won ik voor de verandering is. Maar volgens mij heeft die mij laten winnen maar dat doet er niet toequote:Op maandag 9 november 2009 07:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, dat zijn dan weer verbeteringen die je maakt.
Althans, mits het niet is omdat de tegenstander is weggelopen ofzo.![]()
Oke dus als je altijd tegen kleuters speelt en je wint altijd ben je goed, wat een redenering.quote:en best ik toch wel aardig goed omdat ik best veel win.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |