Dag vriendjes en vriendinnetjes.
Ik was net zo even een potje Pro evolution soccer aan het doen online, Ik speelde met AC milaan en hij (zoals iedereen

) met real madrid.
Nu sta ik op 19-2-3 en best ik toch wel aardig goed omdat ik best veel win. Maar deze keer werd ik mij toch afgedroogd.
Een jonge die meer verloren had dan gewonnen liep zwaar over mij heen. iedere keer als ik balverlies had was het bijna wel een goal tegen. Daarnaast deed mijn keeper heel vreemd, die kwam telkens uit het goal zonder dat ik er om vroeg. En mijn verdedigers kwamen helemaal mee op bij iedere aanval terwijl ik dat helemaal niet zo had ingesteld bij tacktieken
Het is AC milaan, mijn ploeg was gemaakt voor de counter dus normaal sta ik altijd met minimaal 9 man achterin bij een tegenaanval
eindstand: 2-9 voor hem
Volgens mij ben ik zojuist gecheat
En nu zit ik net te google en blijkt dat meerdere mensen het hebben meegemaakt. Beter brengen ze heel snel iets waardoor die pikkies gebanned worden anders is de lol er snel vanaf.
Klacht: mannetjes die het niet kunnen winnen en dus gaat cheaten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.