waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 8 november 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 13 delen?
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Voor zo lang het duurt
Ik raak mn complete Fok-verslaving kwijt door die stage
Mja, die hebben waarschijnlijk een bureau-stagequote:Op zondag 8 november 2009 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]normaal krijgen mensen juist en FOK!-verslaving door hun stage.
Oh ja, dan heb je hetzelfde probleem als Cali destijds.quote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, die hebben waarschijnlijk een bureau-stageIk zit de ganse dag in het lab
Jepsquote:Op zondag 8 november 2009 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dab heb je hetzelfde probleem als Cali destijds.
Overdag ben ik ook niet te vinden op FOK!. Maar dat komt meer omdat FOK! geblokkeerd is op het werk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsEn als ik dan wat zooi in Excel aan het gooien ben is het ff mail checken en weer door
Soms ff MyAT kijken, maar daar staat Stage SC dan al niet meer in
Mja, 's avonds zou ik inderdaad kunnen fokken, maar dan heb ik er nooit zin meer inquote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overdag ben ik ook niet te vinden op FOK!. Maar dat komt meer omdat FOK! geblokkeerd is op het werk.Daarnaast heb ik het ook druk genoeg met werk, dus echt tijd om te FOK!ken heb ik ook niet.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, 's avonds zou ik inderdaad kunnen fokken, maar dan heb ik er nooit zin meer in
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je wil toch niet zeggen dat je een leven hebt.
![]()
Ik ben het aardig kwijtquote:Op zondag 8 november 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Voor zo lang het duurt
Ik raak mn complete Fok-verslaving kwijt door die stage
Königquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |