Wat is dat nou voor een fipoquote:
Hattrick is een virtueel voetbalspelletje op internet waar je manager bent van je eigen club. Nu heb ik ook een eigen jeugdteam en in plaats dat ik mijn wedstrijd te zien krijg, meldt hattrick me dat de tweede helft van die wedstrijd dus al 117 minuten aan de gang is. Wat dus helemaal niet kanquote:
Sterker nog, er is zelfs een heuse fok federatie op hattrick.quote:
Ik weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jullie leven niet bepaald met mij mee he?![]()
hey!quote:Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef star_gazer het volgende:
Oja, dat is die webgame voor voetbalsukkels.
Ja maar er staat er zijn 117 minuten VAN de tweede helft gespeeld. Wat een faal.quote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Heider00sje het volgende:
90 minuten duurt een wedstrijd
Verlening:
2x 15 minuten = 30
90 + 30 = 120.
Waarom zou de 117de minuut niet bestaan? En het klopt toch ook dat het de tweede helft van de verlening is?
De wedstrijd loopt nog. Ze zitten nu in de 1746e minuut van de 2e helft.quote:Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Billy_Talent het volgende:
Maar TS, heb je nog gewonnen dan?
En jij bent hun manager dus?quote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
De wedstrijd loopt nog. Ze zitten nu in de 1746e minuut van de 2e helft.
veelquote:
Nope, hattrick kent geen verlengingen met competitiewedstrijden.quote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Heider00sje het volgende:
90 minuten duurt een wedstrijd
Verlening:
2x 15 minuten = 30
90 + 30 = 120.
Waarom zou de 117de minuut niet bestaan? En het klopt toch ook dat het de tweede helft van de verlening is?
Het gaat nu om een vriendschappelijke jeugdwedstrijd met bekerregels.quote:Op maandag 9 november 2009 15:22 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nope, hattrick kent geen verlengingen met competitiewedstrijden.
EINZ speelt het zelf ook
Herkenbaarquote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik speel ook hattrick alleen ik stel mijn spelers nooit op
Op zondagochtend is de competitie. Geen vriendschappelijke.quote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Het gaat nu om een vriendschappelijke jeugdwedstrijd met bekerregels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |