En stel dat het niet wederzijds is?quote:Op zondag 8 november 2009 04:52 schreef Nutella het volgende:
ik geloof dat we op een bepaalde manier tot elkaar aan het groeien zijn daar in. Nu ik alleen er voor ben komen te staan besteed ik steeds meer tijd met haar. Ze kan ook het huis moeilijk uit (ze heeft een aandoening aan haar linkervoet waardoor ze niet kan lopen) maar ik ben ook steeds meer in gaan zien dat het toch een prachtige vrouw is.
Lijkt mij nou wél een makkelijke keuze.quote:Op zondag 8 november 2009 05:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
beetje vaag TS, maar tussen de regels doorlezend vind je het moeilijk om te kiezen tussen een homosexuele en insectueze relatie.....lijkt me inderdaad geen makkelijke keuze
quote:Op zondag 8 november 2009 05:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lijkt mij nou wél een makkelijke keuze.
Ik kan je aanraden om hulp te zoeken en van je moeder af te blijven voordat zij je ook niet meer moet. Anders zou je wel eens helemaal "alleen" kunnen overblijven op deze 157 jaar oude wereld.quote:"Wie O wie schept helderheid omtrent mijn donkere stelling, voor ik grienend en mastruberend ter aarde stort?"
Logisch dat je moeder van je houd. Welke moeder staat niet klaar als haar kind een moeilijke periode heeft. Dit gevoel/instinct is niet hetzelfde als liefde. En dat haal jij door elkaar oftewel jij hoort thuis in een psychiatrisch inrichting.quote:Op zondag 8 november 2009 04:52 schreef Nutella het volgende:
ik geloof dat we op een bepaalde manier tot elkaar aan het groeien zijn daar in. Nu ik alleen er voor ben komen te staan besteed ik steeds meer tijd met haar. Ze kan ook het huis moeilijk uit (ze heeft een aandoening aan haar linkervoet waardoor ze niet kan lopen) maar ik ben ook steeds meer in gaan zien dat het toch een prachtige vrouw is.
Waarom alleen de religieuze maatschappij ? Volgens mij is het namelijk, met wat uitzonderingen her en der, de gehele maatschappij die incest verbiedt.quote:Op zondag 8 november 2009 04:39 schreef Nutella het volgende:
Ik denk dat iedereen het wel eens overwogen heeft, zeker in moelijke tijden. Ik geloof uiteindelijk dat dat natuurlijk is en dat het de religeuse matschappij is die je die grenzen op legt. Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van de zelfde aap, wat maakt het dan uit?
quote:Op zondag 8 november 2009 08:40 schreef TCI het volgende:
[..]
Logisch dat je moeder van je houd. Welke moeder staat niet klaar als haar kind een moeilijke periode heeft. Dit gevoel/instinct is niet hetzelfde als liefde. En dat haal jij door elkaar oftewel jij hoort thuis in een psychiatrisch inrichting.
Als je daadwerkelijk darwin hebt gelezen, dan ben je allang tot de conclusie gekomen dat het plegen van incest de natuurlijke selectie bevorderd, en dat je genetisch gezien een zielige levensvorm bent.quote:Op zondag 8 november 2009 04:39 schreef Nutella het volgende:
. Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van de zelfde aap, wat maakt het dan uit?
Wat is dit voor een ongenuanceerde bullshit? Ben jij nou helemaal van de pot gerukt om dit soort kreten in een topic te plaatsen van iemand die volgens mij duidelijk overkomt als kwetsbaar. Heb jij een gaatje in je hoofd of zo??? En dit geldt ook voor andere bashers.quote:Op zondag 8 november 2009 08:40 schreef TCI het volgende:
[..] En dat haal jij door elkaar oftewel jij hoort thuis in een psychiatrisch inrichting.
Wat een onzin. TS wil een seksuele relatie met zijn moeder. Dan ben je ziek in je hoofd, en heb je hard psychische hulp nodig. Dat is niet ongenuanceerd, dat is de harde waarheid.quote:Op zondag 8 november 2009 09:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is dit voor een ongenuanceerde bullshit? Ben jij nou helemaal van de pot gerukt om dit soort kreten in een topic te plaatsen van iemand die volgens mij duidelijk overkomt als kwetsbaar. Heb jij een gaatje in je hoofd of zo??? En dit geldt ook voor andere bashers.
quote:Op zondag 8 november 2009 09:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Nutella, dit lijkt me niet de juiste plek om advies te vragen. Ik zou zeker hier hulp voor vragen via je huisarts om uit te zoeken wát je precies wilt en voelt en hoe je relatie met je moeder is.
Dat is die al een beetjequote:Voordat deze ongezond wordt.
quote:En ik vind je ook nogal verward overkomen.
Dat dusquote:Op zondag 8 november 2009 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Freud kan me de pot op, je moet er toch niet aan denken om met je ouders te neuken.
Datquote:Op zondag 8 november 2009 @ 08:40 schreef TCI het volgende:
[..]
Logisch dat je moeder van je houd. Welke moeder staat niet klaar als haar kind een moeilijke periode heeft. Dit gevoel/instinct is niet hetzelfde als liefde. En dat haal jij door elkaar oftewel jij hoort thuis in een psychiatrisch inrichting.
Misschien is de verpakking van die boodschap in dit geval ook wel relevant, denk je niet?quote:Op zondag 8 november 2009 09:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat een onzin. TS wil een seksuele relatie met zijn moeder. Dan ben je ziek in je hoofd, en heb je hard psychische hulp nodig. Dat is niet ongenuanceerd, dat is de harde waarheid.
quote:
Toen ie over Darwin, Freud, Grieken en Romeinen begon kon 't ook al niet missen dat ie ook in dat forum bezig was. Maar 't is idd een trolletje. Zws ook een slechte kloon ergens van.quote:Op zondag 8 november 2009 @ 11:04 schreef Garisson72 het volgende:
Gezien ook dit pareltje van TS' hand heb ik het sterke vermoeden dat TS een troll is.
Et ligt er wel heel dik op indquote:Op zondag 8 november 2009 11:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Toen ie over Darwin, Freud, Grieken en Romeinen begon kon 't ook al niet missen dat ie ook in dat forum bezig was. Maar 't is idd een trolletje. Zws ook een slechte kloon ergens van.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
Of hij is écht zo verknipt, in welk geval ik hem aan mijn lijst van favoriete Fokkers moet toevoegen.
Favoriete FOK!kers of Verknipte FOK!kers?quote:Op zondag 8 november 2009 @ 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
Of hij is écht zo verknipt, in welk geval ik hem aan mijn lijst van favoriete Fokkers moet toevoegen.
Same difference!quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Natalie het volgende:
Favoriete FOK!kers of Verknipte FOK!kers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |