Dat dusquote:Op zondag 8 november 2009 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Freud kan me de pot op, je moet er toch niet aan denken om met je ouders te neuken.
Datquote:Op zondag 8 november 2009 @ 08:40 schreef TCI het volgende:
[..]
Logisch dat je moeder van je houd. Welke moeder staat niet klaar als haar kind een moeilijke periode heeft. Dit gevoel/instinct is niet hetzelfde als liefde. En dat haal jij door elkaar oftewel jij hoort thuis in een psychiatrisch inrichting.
Misschien is de verpakking van die boodschap in dit geval ook wel relevant, denk je niet?quote:Op zondag 8 november 2009 09:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat een onzin. TS wil een seksuele relatie met zijn moeder. Dan ben je ziek in je hoofd, en heb je hard psychische hulp nodig. Dat is niet ongenuanceerd, dat is de harde waarheid.
quote:
Toen ie over Darwin, Freud, Grieken en Romeinen begon kon 't ook al niet missen dat ie ook in dat forum bezig was. Maar 't is idd een trolletje. Zws ook een slechte kloon ergens van.quote:Op zondag 8 november 2009 @ 11:04 schreef Garisson72 het volgende:
Gezien ook dit pareltje van TS' hand heb ik het sterke vermoeden dat TS een troll is.
Et ligt er wel heel dik op indquote:Op zondag 8 november 2009 11:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Toen ie over Darwin, Freud, Grieken en Romeinen begon kon 't ook al niet missen dat ie ook in dat forum bezig was. Maar 't is idd een trolletje. Zws ook een slechte kloon ergens van.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
Of hij is écht zo verknipt, in welk geval ik hem aan mijn lijst van favoriete Fokkers moet toevoegen.
Favoriete FOK!kers of Verknipte FOK!kers?quote:Op zondag 8 november 2009 @ 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
Of hij is écht zo verknipt, in welk geval ik hem aan mijn lijst van favoriete Fokkers moet toevoegen.
Same difference!quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Natalie het volgende:
Favoriete FOK!kers of Verknipte FOK!kers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |