quote:
Jij hebt je onwijs verveeld!quote:Op zondag 8 november 2009 06:38 schreef Geqxon het volgende:
Hop naar bed.
It wasn't me!quote:Op zondag 8 november 2009 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Lol. Waarom is het topic in home gefilterd?
Goedemorgen trouwens.
I know. Als je dat had gedaan, en je was niet de TS, dan had ik dat gezien in de logs ey?quote:
he ow ging vanzelf vorige stond ook in HOMquote:Op zondag 8 november 2009 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Lol. Waarom is het topic in home gefilterd?
Goedemorgen trouwens.
dude, heb je weer een of ander scriptje aan staan ofzoquote:Op zondag 8 november 2009 10:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
he ow ging vanzelf vorige stond ook in HOM
oh God, wat een kutklusquote:Op zondag 8 november 2009 10:37 schreef Cothen het volgende:
mogguh.
Gisteren dus werken. Was nog leerzaam ook, heb geleerd dat het niet leuk is om 1200 netwerk wall outlets na te lopen in een kantoorpand en daar ook stickertjes op te moeten plakken.
Ja, dat wel. Maar dat was 18 jaar geleden. In die tijd zijn er bergen wall outlets bijgekomen (hoe meer wall outlets hoe belangrijker je wasquote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
oh God, wat een kutklus
bij de oplevering van de walloutlets niet genummerd? #fail
Oh, nouja, dan is het iig begrijpelijk. Blijft een kutklus though.quote:Op zondag 8 november 2009 10:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat was 18 jaar geleden. In die tijd zijn er bergen wall outlets bijgekomen (hoe meer wall outlets hoe belangrijker je was) en dit weekend is er een nieuw netwerk gekomen, maar niet op elke wall out beschikbaar gemaakt. De stickers moeten aangeven waar het netwerk uit de muur komt.
Idd, hier mistig, zonnetje moet nog komen.quote:Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef phluphy het volgende:
Je hebt vandaag toch hopelijk wel (weer eens) vrij, Frothen?![]()
Wat een heerlijke, frisse, zonnige zondagmorgen is het overigens.
Jeps, en dat is hard nodig ook... Heb overal spierpijn.quote:Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef phluphy het volgende:
Je hebt vandaag toch hopelijk wel (weer eens) vrij, Frothen?![]()
toen was ik er nietquote:Op zondag 8 november 2009 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
Tering jantje. Waar is de tijd gebleven dat de SC een maand erover deed om vol te raken?
het bos doet het goed. Gister ook wezen wandelen met het gezin. Paddo's zoeken ^^.quote:
Mja, idd. Het gaat nu wel erg snel hier. Zelfs op zondag! ^^quote:Op zondag 8 november 2009 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
Tering jantje. Waar is de tijd gebleven dat de SC een maand erover deed om vol te raken?
quote:
Toen was hier ook minder blauw en minder vrouwquote:Op zondag 8 november 2009 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
het blauw heeft een minder aandeel in deze snelheidsspurt in deze....quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
Toen was hier ook minder blauw en minder vrouw
Komt vast omdat we naar topic 250 gingen.quote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het blauw heeft een minder aandeel in deze snelheidsspurt in deze....
en ik maar denken dat ik laat wasquote:Op zondag 8 november 2009 14:16 schreef Geqxon het volgende:
Een goeie morgen.
Ik ben lekker wezen wandelen en foto's gemaaktquote:Op zondag 8 november 2009 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
het bos doet het goed. Gister ook wezen wandelen met het gezin. Paddo's zoeken ^^.
[..]<3. Wat een aanwinst voor DIG!
Uhu en er niet vanaf halen hequote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dude, heb je weer een of ander scriptje aan staan ofzo.
Op de slowchat heurt geen filter. You know this!
Toen Tally hier nog niet rond stuiterde.quote:Op zondag 8 november 2009 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
Een personal sleep coach?!quote:
extjs is dat een beetje over kill?quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand een toffe JavaScript library, waar ik makkelijk dingen als sleepbare vensters op mijn website kan maken?
Precies die zocht ik! Scriptaculous was ik mee in de war maar ExtJS is perfect.quote:Op maandag 9 november 2009 08:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
extjs is dat een beetje over kill?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Precies die zocht ik! Scriptaculous was ik mee in de war maar ExtJS is perfect.
Post dan zelf ietsquote:
Jaquote:
Ja?quote:
Hahaha, jaja, tuurlijk!quote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef Tally het volgende:
[..]
JaDus nu moet ik getroost worden
[..]
Ja?
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft hem vandaag een Ferraris gekocht
Geen auto, maar Ferraris AtlasDat ding is zwaar een groot
Zoals whut?quote:
Ik heb het zo lang niet gedaan dus best welquote:
Neequote:
In bed wel Bertjequote:Op maandag 9 november 2009 21:11 schreef Geqxon het volgende:
'Tal, ik dacht dat jij een harde zwoeger was. Of ben je zo oud nog niet.
Ik dacht dat je het vroegquote:
Uhu, ik wist niet dat 12 kilo zo aan je arm kon trekkenquote:
Sorry! Heb ik gewoon alles verpest voor je!!!quote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan had ik wel even in je profiel gekeken.
Morgenmiddag!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:47 schreef Geqxon het volgende:
Het moet donderdagochtend droog zijn. Lekker motor rijden.
Oequote:
Ik moet mijn pc hier ook weer eens opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Anyway eerste post van verse desktop install
ik zal daarvoor eerst moeten wachten op m'n nieuwe desktop..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Anyway eerste post van verse desktop install
Gelukkig is het maar 1 bak en kon het via SSHquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet mijn pc hier ook weer eens opnieuw installeren.
Maar de zin heIk moet nog zoveel pctjes een herinstall doen (nee geen image).
Dat ik geen klote zin heb om die van mezelf op te ruimen
Zelfbouw zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal daarvoor eerst moeten wachten op m'n nieuwe desktop..
uiteraard.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Zelfbouw zeker?
Nope de werk week is net begonnenquote:
Ah je dan mag je je OS er zelf gaan opzettenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard.
systeempje met o.a. i7 860 in een HAF922 kast
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Nope de werk week is net begonnen!
eerste wat ik bij een kant en klaar systeem zou doen: format c: en helemaal opschonen dat dingquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah je dan mag je je OS er zelf gaan opzetten.
Lol, why? Kost je een hoop moeite. Kun je eventuele trial software niet deinstalleren?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste wat ik bij een kant en klaar systeem zou doen: format c: en helemaal opschonen dat ding
kan, helaas staat er vaak zulke rotzooi op dat soort pc's dat het haast nutteloos is..quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lol, why? Kost je een hoop moeite. Kun je eventuele trial software niet deinstalleren?
Installeer eens wat plugins die nodig zijn voor Google Streetview...quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een zwart scherm
Why, gewoon software uninstall. Ben je echt in 5 minuten klaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 05:53 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, helaas staat er vaak zulke rotzooi op dat soort pc's dat het haast nutteloos is..
Vandaag doetie het welquote:Op woensdag 11 november 2009 07:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Installeer eens wat plugins die nodig zijn voor Google Streetview...
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |