Veel beters heb ik niet, daarom kan ik ook niet wachten totdat ik ga studerenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je vrienden dat niet voor je overhebben zijn het geen vrienden in mijn optiek.
Want studenten staan erom bekent dat ze wel bier laten varen voor een cola met jou op de bank?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef Personan het volgende:
[..]
Veel beters heb ik niet, daarom kan ik ook niet wachten totdat ik ga studeren
Nee, Dan ben ik zelf 18 en heb ik hopelijk nieuwe vriendenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:15 schreef WiXX het volgende:
[..]
Want studenten staan erom bekent dat ze wel bier laten varen voor een cola met jou op de bank?
Precies, ik draai ook om als er iemand geweigerd wordt. Dan gaan we wel ergens anders heen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je vrienden dat niet voor je overhebben zijn het geen vrienden in mijn optiek.
Dat zijn inderdaad echt mannen jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
uitgaanechte mannen spelen 24/7 World of Warcraft
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad echt mannen ja
[ afbeelding ]
Hij is er anders al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:19 schreef WiXX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ow dat is echt het beste plaatje sinds tijden
HAHA DAN KOMT TS OOK NIET IN HAAR!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
Zoek een vriendinnetje van 17, ga je daarmee thuis zitten omdat je samen nergens in komt.
Ah das zielig!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
Zoek een vriendinnetje van 17, ga je daarmee thuis zitten omdat je samen nergens in komt.
Die gaan allemaal naar uitgaanscentra en om alleen naar een uitgaanscentra toe te gaan is ook weer zo triestquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
MAG IE ER WEER NIE IN??!?>#!!!?!!!!! JHAHAHJ@!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
HAHA DAN KOMT TS OOK NIET IN HAAR!!!O
![]()
![]()
![]()
SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap hem wel, maar begrijp hem niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die Magic spelenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:43 schreef Flammie het volgende:
Mensen die uitgaan :
Mensen die niet uitgaan:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
In de randstad kom je vrijwel overal in zonder dat je jezelf hoeft te identificeren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:54 schreef memrtn het volgende:
Waar de fuck ga jij heen dat je 18 moet zijn om in een café te mogen. Randstad zeker. Nee, altijd leuk daar.
Oh, dat neem ik dan terug.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In de randstad kom je vrijwel overal in zonder dat je jezelf hoeft te identificeren.
Rustig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Oh, dat neem ik dan terug.Nouja, deze baas gaat even weer zijn weekendactiviteit uitvoeren: hosselen
.
Om 10 uurquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Oh, dat neem ik dan terug.Nouja, deze baas gaat even weer zijn weekendactiviteit uitvoeren: hosselen
.
Gezellig joh!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
vanaf m'n blackberry: dolle boel hier in het café![]()
Jammer dat je er niet bij bent TS.
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is de regel dat er 'lichte' alcohol van 16 jaar wordt geschonken, dus waarom is de leeftijdgrens 18? Dan mag je alleen geen sterke drank aan de bar krijgen, maar that's it.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef Personan het volgende:
Wat is dat kut. Nu zit ik weer alleen thuis achter de computer omdat ik geweigerd ben bij een café omdat ik geen 18 ben, En die vrienden van mij willen ook alleen maar naar cafe's en niet naar uitgaanscentra dus een tussenoplossing is er ook niet
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
Waarom heeft die ene geen bijpassend D&G shirt, is dat TS soms?
dit dus. Je gaat toch samen uit? Als zij niet eens de moeite nemen om ergens anders heen te gaan, zou ik ze laten stervenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
Het is toch gewoon veel gezelliger als je met z'n allen gaat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Kabolter het volgende:
Oei, ben de eerste die de vrienden van TS wel begrijp.![]()
Soms ergens anders heen voor hem, oké.
Maar als er echt uitgaansgelegenheden zijn die erg tof zijn en die steeds moeten laten lopen voor iemand die 17 is, dan heeft diegene gewoon pech en moet ie maar even wachten.
Zaterdagavond met verplichtingen is gewoon zwaar kut.
Zelfde als op grote feesten de hele groep kosten wat kost bij elkaar willen houden. Laat gewoon iedereen zijn gang gaan.
Dat is dezelfde onzin als "meer zielen hoe meer vreugd".quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:49 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Het is toch gewoon veel gezelliger als je met z'n allen gaat?
Hehe ik kom altijd binnen met me matties loop 1 rondje ben iedereen kwijt en de rest van de avond loop ik overal en nergens te dwalenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:57 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde onzin als "meer zielen hoe meer vreugd".
Het is vaak niet gewoon. En ik ga liever uit naar een voor mij uitgesproken plek, dan dat ik uitga ik 1 of ander matig horecagebeuren.
Daarom vind ik het vaak ook fijner om niet met een grote groep uit te gaan, heb je dat compromiegebeuren in ieder geval niet. Ben volgens mij ook 1 van de weinigen die het niet erg vind om alleen op stap te gaan (overigens wel naar een uitgaansgelegenheid waar ik mensen ken).
Ik ging ja toch eerst naar't café en toen bouncen in de club jeewweeetz!1quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Om 10 uur
Inderdaad, leven buiten de randstad is vele malen beter
Ik zou zeggen een gebied waarin veel uitgaansgelegenheden zijn geconcentreerd. Maar volgens mij zijn cafés ook uitgaansgelegenheden, dus wat TS er nou precies mee bedoelt weet ik nou ook niet.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
echte mannen losers spelen 24/7 World of Warcraftquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
uitgaanechte mannen spelen 24/7 World of Warcraft
quote:Op zondag 8 november 2009 16:35 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
echte mannen losers fokken 24/7.
Kinderen van 17 horen ook niet in de kroeg....quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef Personan het volgende:
Wat is dat kut. Nu zit ik weer alleen thuis achter de computer omdat ik geweigerd ben bij een café omdat ik geen 18 ben, En die vrienden van mij willen ook alleen maar naar cafe's en niet naar uitgaanscentra dus een tussenoplossing is er ook niet
Waarom hap je?quote:Op zondag 8 november 2009 16:35 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
echte mannen losers spelen 24/7 World of Warcraft
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
Waarom heeft die ene geen bijpassend D&G shirt, is dat TS soms?
Alsof ik elke avond thuis blijf met m'n vriendinquote:Op zondag 8 november 2009 17:16 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Kinderen van 17 horen ook niet in de kroeg....
Als iedereen zo laat gaat niet nee. Als men nou gewoon gezamelijk om half 9 naar de kroeg gaat, dan is het om die tijd toch óók gezellig? Waarom zou je perse zo laat in de nacht/vroeg in de ochtend pas uitgaan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef WiXX het volgende:
Cafe's om uit te gaan
Edit: Had niet eens gezien hoe laat het was, maar jullie zijn dus naar de stad gegaan en nu zit jij weer thuis?
Hoelaat gaan jullie in godsnaam al naar de stad? Dr is toch geen reet te doen nu, ofja je vrienden moeten de pedopas ook meenemen natuurlijk.
Ga lekker op Urk/Staphorst wonen als je half 9 de kroeg in wilquote:Op maandag 9 november 2009 13:00 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als iedereen zo laat gaat niet nee. Als men nou gewoon gezamelijk om half 9 naar de kroeg gaat, dan is het om die tijd toch óók gezellig? Waarom zou je perse zo laat in de nacht/vroeg in de ochtend pas uitgaan?
wat als ts niet meer vrienden kan vinden?quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Tidow het volgende:
Hoe kun je om half 9 gewijgerd worden![]()
Dan staan die lullo's van een portiers er nog niet eens.
Anyway, zoek vrienden die wel meegaan? Dit is redelijk balen als ze jouw achter laten omdat je niet binnen komt.
quote:Op zondag 8 november 2009 00:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe ik kom altijd binnen met me matties loop 1 rondje ben iedereen kwijt en de rest van de avond loop ik overal en nergens te dwalen![]()
![]()
Zo hoort et
Maar daar mag TS dan ook niet in.quote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef leetzors het volgende:
Echte bazen hebben geen vrienden maar vriendinnen.
Als ik ga, is het ook later. Maar ik vraag me af waar dat dan vandaan komt? Wat maakt het op stap zijn na 0:00u dan leuker, dan wanneer iedereen eerder zou zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 13:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga lekker op Urk/Staphorst wonen als je half 9 de kroeg in wilBen je om 12 uur weer thuis en heb je een kekke avond gehad!
Nou valt half 9 nog wel mee trouwens, vaak spreken wij rond half 10 in de kroeg af, en gaan rond 00:00 uit.
Ik ben het helemaal met je eens. Het slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 9 november 2009 15:10 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als ik ga, is het ook later. Maar ik vraag me af waar dat dan vandaan komt? Wat maakt het op stap zijn na 0:00u dan leuker, dan wanneer iedereen eerder zou zijn?
Ik snap dat als je nu om 20u in een café gaat staan, je de enige bent. Maar als iedereen zou gaan, maakt het toch geen bal uit of het vroeg of laat is? Waar komt dat laat dan vandaan? Interessant om te kunnen zeggen van 'ik was pas om ...uur in de ochtend thuis??
Ja okee, dat is weer net wat anders. Maar ik zie bijvoorbeeld in de winter geen enkel voordeel van láát gaan. Het klinkt oubollig als ik het ga hebben over nachtrust enzo, maar wat is er nou lekkerder dan na uren uitgaan een hele nacht kunnen slapen, en dan niet eens midden in de middag pas wakker wordenquote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Het slaat helemaal nergens op.
Maar het zal wel zoiets zijn als zich af willen zetten tegen de maatschappij/norm.
Hoewel ik het in de zomer ook wel voor kan stellen aangezien het dan pas heel laat donker wordt.
Het is niet relaxed om een kroeg/club/dancing/disco binnen te stappen en dan te merken dat je er alleen bent. Daarom wil iedereen komen op een tijdstip dat er al mensen aanwezig zijn, met als gevolg dat het tijdstip steeds later wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:10 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als ik ga, is het ook later. Maar ik vraag me af waar dat dan vandaan komt? Wat maakt het op stap zijn na 0:00u dan leuker, dan wanneer iedereen eerder zou zijn?
Ik snap dat als je nu om 20u in een café gaat staan, je de enige bent. Maar als iedereen zou gaan, maakt het toch geen bal uit of het vroeg of laat is? Waar komt dat laat dan vandaan? Interessant om te kunnen zeggen van 'ik was pas om ...uur in de ochtend thuis??
fixedquote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef leetzors het volgende:
Echte homo's hebben geen vrienden maar vriendinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |