quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
Wat een toeval, ik had niet gezien dat jij dit topic geopend had en het eerste wat ik dacht was Seven.![]()
Naar jouquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
Wat een toeval, ik had niet gezien dat jij dit topic geopend had en het eerste wat ik dacht was Seven.![]()
Dat weet je toch hobjequote:
Van Bio weet je toch wel hoe die eruit ziet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef vosss het volgende:
Biogarde ben ik ook wel benieuwd naar btw.
quote:Volgens mij ken je daar gezellig een pilsje mee drinken met die kerel
Waar?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb Seven al gezien. Toch wel een MILF eigenlijk.
Nopequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van Bio weet je toch wel hoe die eruit ziet?!
Zou je dat wel willen weten ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe MichielV er uit ziet.
Daar waren als het geen bedachte kloon is idd al foto's van.quote:
Die weet ik dan weer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef MissHobje het volgende:
Oja enne Sign000heel benieuwd naar/
Mijn gezicht toch niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:08 schreef Supersoep het volgende:
[quote]Op zaterdag 7 november 2009 21:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waar?
[/quote
Zwarte Cross
dat is toch schuumert?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef MissHobje het volgende:
Oja enne Sign000heel benieuwd naar/
En iets met een tuinstoel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet iig van Sig, dat jij hem wel eens ontmoet hebt.
Een kloon is ze niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar waren als het geen bedachte kloon is idd al foto's van.
Ik vind het een leuk meisje trouwens hoor, maar de ophef dat het zo'n ongelooflijk lekker ding is, vind ik ook weer wat overdreven.
Man weet ik veel. Wat is zn usericon? Dat zegt me veel meer dan een naamquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wel dat je eens met hem een deal hebt afgesloten in V&A toch?
We hebben het toch gewoon over de blonde langharige man?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Man weet ik veel. Wat is zn usericon? Dat zegt me veel meer dan een naam
ik fap elke avond op je fotoquote:
\quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We hebben het toch gewoon over de blonde langharige man?
die van ons samen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik fap elke avond op je foto
jij ziet er geil uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik fap elke avond op je foto
Ik heb Arcee nog nooit gezien, terwijl ik hem via dit forum ook al 9 jaar ken, I.R. Baboon zou als tweede op mijn lijst komen, maar die heb ik al ontmoet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en Bio heb ik al lang gezien. Vosss niet overigens.
En dat na meer dan 9 jaar Fok!
Jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die van ons samen?in Groningen toen?
quote:
alsof ik er echt zo uit ziequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar dude, je moet die lange haren toch echt eens afknippen
Sommigen nog wel, maar de vrouwen hebben last van puberstalkertjes en klb-stakkertjes, en de mannen van haat-topics van dezelfde klb-stakkertjes, dus mensen vinden het niet zo prettig meer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Van iedereen eigenlijk wel. Letterlijk, iedereen op FOK!
Maar ze plaatsen toch geen feauteau's
quote:
laat ze lekker, zo een populair iemand al ik kan nu gewoon normaal over straat lopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zijn users die dat denken
Ole heb ik nooit gezien, maar ik gok een pittige dame in de 40 met blond haar en een biertje in haar hand, die lekker iedere week geniet in haar stamkroeg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:29 schreef MissHobje het volgende:
Oh en Ole!!!! ben ik ook heeeeel benieuwd naar
Je moet het maar net tegenkomen he?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:31 schreef zarGon het volgende:
Raar dat sommige mensen benieuwd zijn naar FOK!kers die ooit/ergens een foto hebben geplaatst.
F04 heeft een foto in z'n fobo tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
Copycat -> doet net alsof ze veel eisen kan stellen maar volgens mij valt dat best tegen.
F04 -> omdat leedvermaak, waarschijnlijk
Seven.of.Nine -> omdat ze zelf vindt dat ze heel lekker is
Die heeft wel eens een foto geplaatst hoor en geloof me, zij kan eisen stellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
Copycat -> doet net alsof ze veel eisen kan stellen maar volgens mij valt dat best tegen.
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die heeft wel eens een foto geplaatst hoor en geloof me, zij kan eisen stellen
Doe je dat nou opzettelijk? Hij heeft foto's in zijn fobo. Kom op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
Isdatzo wil ik ook wel 's zien!
Oeh, en ze wil seks hebben met me, dan ben ik ook wel benieuwd of ze echt zo lekker is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
Seven.of.Nine -> omdat ze zelf vindt dat ze heel lekker is
Zo te zien valt 't nog meequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
F04 heeft een foto in z'n fobo tegenwoordig
foto's kunnen voordelig genomen zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe je dat nou opzettelijk? Hij heeft foto's in zijn fobo. Kom op.
Ja, maar tegenwoordig heeft ze een vlot en modern tuinbroek-kapsel, of zo. Zei ze.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, en ze wil seks hebben met me, dan ben ik ook wel benieuwd of ze echt zo lekker is.
Ze is toch lesbisch, dus dan hoef ik me een keer geen zorgen te maken over de gevolgen.
Haar kapsel staat in haar fobo hoor,quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig heeft ze een vlot en modern tuinbroek-kapsel, of zo. Zei ze.
Ik doel bijvoorbeeld op een Biogarde, of Sai (die zoals Harajuku. aangeeft foto's in zijn fotoboek heeft) of IsDatZo (zie post MASD).quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je moet het maar net tegenkomen he?
Heb jij WickedAngel, Arcee of ElizabethR wel eens gezien met foto dan?
Ja, ik weet wel waar jij op uit bentquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
foto's kunnen voordelig genomen zijnin 't echt zien is wat anders
Gevonden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik doel bijvoorbeeld op een Biogarde,
Nou, laat ik dan maar de spits afbijten!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sommigen nog wel, maar de vrouwen hebben last van puberstalkertjes en klb-stakkertjes, en de mannen van haat-topics van dezelfde klb-stakkertjes, dus mensen vinden het niet zo prettig meer.
Maar dat moet je niet hardop zeggen, want dan ben je triest.
gheyle hetequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel waar jij op uit bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als ik het goed heb komt die foto uit de Sodom en Gomorra-meet. Je moet het maar net weten, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Gevonden.. Talloze combi's van steekwoorden in google zitten stoppen.
idem!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey ik jou ook
jij lijkt mij een ontzettend leuk mensch !
Natuurlijk weer de dildo fotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Gevonden.. Talloze combi's van steekwoorden in google zitten stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |