vind je dat leuk zo'n tongetje uitsteken omdat ik het fout hebquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef nightcowboy het volgende:
Lusaka
Je moet het niet te serieus opvatten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
vind je dat leuk zo'n tongetje uitsteken omdat ik het fout heb
Mijn herstelacties zijn anders ook behoorlijk belerend te noemen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
vind je dat leuk zo'n tongetje uitsteken omdat ik het fout heb
eindelijk iemand die een beetje nadenkt ipv, zo maar wat in te tikkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:18 schreef Yankee het volgende:
televisie moment van het jaar
ok, lezenswaardig ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb overigens het boek daarvan, editie 2009.
ik was van plan om zo te beginnen met het spel van de engel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:23 schreef tomtomaat het volgende:
Ik vond "De Schaduw van De Wind" stukken beter.....
Best wel. Ik ben wel van plan op bestaande nummers te stemmen, maar ik sluit één of twee nieuwe nummers niet uit.quote:
Ik heb hem al een tijdje uit. Ben benieuwd wat je ervan vindt....quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
ik was van plan om zo te beginnen met het spel van de engel.
Clocks op 1?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Best wel. Ik ben wel van plan op bestaande nummers te stemmen, maar ik sluit één of twee nieuwe nummers niet uit.
Welterusten!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:59 schreef tomtomaat het volgende:
Ik weet hem niet. Van mij mag je hem open laten staan... Ik ga slapen...
Shine a light is de titel, tomtomaat +1quote:
Proost en weltrustenquote:
The Swiss Missquote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef Yankee het volgende:
Hingis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |