Hij is weer aanwezig. We zullen zien of hij wat te melden heeft......quote:Op zondag 8 november 2009 21:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat punt boeit me niet, maar als hij hetzelfde gaat doen als vorige keer, en daar lijkt het nu wel op, wordt het spel nogal verpest..
Het punt staat er al, dus stel maar een vraag....quote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Lehme het volgende:
moet ik een vraag stellen of krijg ik geen punt nouw?
quote:Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef nightcowboy het volgende:
Eerst maar eens eerlijk zeggen of je het hebt opgezocht of niet?
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken maar na zijn gedrag van vorige keer (niet alleen het opzoeken) vertrouw ik een 'eerlijk' antwoord van hem ook niet echt..quote:
Wanneer je een vraag goed hebt word je geacht een nieuwe vraag te stellen. Volgens jezelf heb je de vraag eerlijk beantwoord, dus ga je gang...quote:
Ik heb die vorige keer even opgezocht maar dat was wel overduidelijk hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Lehme het volgende:
Nee en vorige keer was dat ook al het geval niet maarja
Die kon ik niet vinden, maar de vogel is inmiddels weer gevlogen...quote:Op zondag 8 november 2009 22:44 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik heb die vorige keer even opgezocht maar dat was wel overduidelijk hoor.
Yep, heb het net ook teruggelezen en ik verklaar hem ook schuldig....quote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Tanjaa het volgende:
Ohhhhh nu weet ik waar jullie het over hebbendat gedoe toen met lazlo bire geloof ik.
Ik heb er 4 topics voor doorgespitquote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep, heb het net ook teruggelezen en ik verklaar hem ook schuldig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |