nou, inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rillingen lopen mij alweer over de rug...
Sinds kort de hele Donkere Toren reeks in de kast staan. Revised and expanded editie. Deze week aan The Gunslinger begonnen
Ik zie je 3 compleet verschillende verhalen opnoemen dus weet niet precies wat je met 'die stijl' bedoeld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef childintime het volgende:
Heeft iemand "Gevangen" gelezen? Ik twijfelde van de week of ik het boek zou kopen of via de bieb zou lezen. Ik hou nl niet zo van de verhalen als de Gloed, Dromenvanger en Mobiel. Ik vind ze wel aardig, maar niet zo mijn stijl. Is dit boek een beetje die stijl of helemaal niet?
Ik hou van echte horror, psychische terrorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie je 3 compleet verschillende verhalen opnoemen dus weet niet precies wat je met 'die stijl' bedoeld.
Er is weinig occults in The Dome, hooguit het ontstaan van de koepel. De rest zijn gewoon mensen op hun slechts in een oncontroleerbare situatie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:45 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik hou van echte horror, psychische terror, mysterieuze verhalen......Eigenlijk veel dus, maar niet zo van verhalen die een beetje de sf achtige kant op gaan. Mobiel vond ik wel aardig weglezen maar dat verhaal was zo voorspelbaar en gaf veel te snel weer waar het om ging.
Ik hou meer van: de Beproeving, Dodenwake, Het, Donkere toren, Cujo, het Zwarte huis, de Talisman dat soort verhalen.
Zoiets inderdaad, alleen is De Noodzaak meer over the top. Dit is iets realistischer.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef childintime het volgende:
Ja, ik heb ze verder zo'n beetje allemaal, maar twijfelde dus van de week bij dit boek, juist omdat ik vooral Dromenvanger en de Gloed zo tegen vond vallen en toen ik de achterkant van Gevangen las leek het er voor mij iets op. Maar als het juist over de interactie tussen de personages gaat lijkt het me wel leuk; ik vond de Noodzaak ook leuk
Als je boekwinkel niets kan regelen, moet je even naar Luitingh mailen. Die doen in de regel niet zo moeilijk. Bovendien ben je niet de enige. Ik hoor hier meer verhalen over. Je krijgt dus op zeker een nieuwe, of via de boekhandel, of via Luitingh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:18 schreef childintime het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de boekwinkel terug. Het was alleen het laatste exemplaar wat er stond dus ik vrees dat ik misschien wel een week zonder boek zit. Dan wil ik m'n geld terug en haal ik 'm ergens anders. Wat is dit stomvervelend zeg. Normaal als ik stop is dat bij een nieuw hoofdstuk. Nu gewoon middenin een zin
Ah ok, net als toen de genummerde limited edities van The Stand uncut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Jup. 750 genummerde stuks meen ik.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006859175/index.html
Under the dome.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
explain, en wat is de engelse naam van dit boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |