Tsja, Olympisch seizoen. Dat zorgt voor Anni altijd voor net dat stukje minderquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die maakt al langer een uitgebluste indruk.
Ja, ik was voorbarig met mijn voorspelling dat Wang het wel zou worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef Arcee het volgende:
Kodaira kan met die sterke 500 en sterke 1000 wereldkampioen sprint worden.`
Ja, en hij heeft gewoon de hele zomer hierop getraind. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Schneijder gaat trouwens het hele seizoen door met deze tactiek heeft ie in een interview gezegd
Hij is pissig.quote:Bob de Jong wilde niet veel kwijt over de 'bijna botsing' met Kramer. De schaatser van VPZ leek de schuld bij Kramer te leggen. ''Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Het ging niet goed. Vraag het maar aan de scheidsrechter hoe het zit. Ik word keurig derde, ik ben tevreden.''
http://www.parool.nl/paro(...)t-beter-gekund.dhtml
Ongelofelijk. Zeker als je ziet welke tijd eruit roltquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Schneijder gaat trouwens het hele seizoen door met deze tactiek heeft ie in een interview gezegd
Ik kan het me niet herinneren dat ie 2e is geworden, wie won? Bokko?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Montov het volgende:
Kramers onafgebroken overwinningsreeks staat nu op 18 voor de 5k. Sinds de vorige OS heeft Kramer op de 5k 31 starts gemaakt: 30 keer goud en 1 keer zilver.
Toen Fabris het WR verbeterde, toen werd Kramer 2e.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren dat ie 2e is geworden, wie won? Bokko?
Fabris, in 2007, toen Kramer de westrijd verloor op een paar hondersten en Fabris het WR pakte.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Lekker laten doen als hij denkt er iets mee te kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Steen en slapen en zo?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Idd. Fabris reed toen de rit na Kramer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Fabris, in 2007, toen Kramer de westrijd verloor op een paar hondersten en Fabris het WR pakte.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Fabris reed toen de rit na Kramer.
Kramer was er absoluut niet blij meeHij had wat op reserve gereden en dacht dat 'ie hard genoeg gereden had om te winnen, alleen Fabris dacht daar anders over.
Als Kramer die wedstrijd had gewonnen had hij 14 opeenvolgende WB-overwinningen:Pquote:WB Berlijn: Sven Kramer eigent zich record toe
Sven Kramer (foto) voegde zaterdag zijn zoveelste record toe op zijn erelijst. De Fries schreef voor de achtste keer achter elkaar een wereldbekerwedstrijd over 5000 meter op zijn naam en verbeterde daarmee de serie van zeven zeges van de Noor Geir Karlstad uit 1987.
Kramer leed zo’n twee jaar geleden zijn laatste nederlaag op de 5 kilometer. Destijds troefde Enrico Fabris hem af in Salt Lake City. (MA)
Meeste zeges op WB 5000 meter in successie:
8 – Kramer (Ned) – 2007-2009
7 – Karlstad (Noo) – 1987
6 – Ritsma (Ned) – 1994-1995
5 – Koss (Noo) – 1990-1991
5 – Kramer (Ned) – 2006-2007
http://www.sportweek.nl/s(...)gent_zich_record_toe
Mooi rijtje namen in dat lijstjequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:50 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Als Kramer die wedstrijd had gewonnen had hij 14 opeenvolgende WB-overwinningen:P
Werd tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef maril het volgende:
Morgen live op tv?
Stel dat hij meedoet aan een allround toernooi, gaat hij ook op 500 mter zo schaatsen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:
Inderdaad, 'flitsen'quote:Op zondag 8 november 2009 11:14 schreef maril het volgende:
Ik twijfel aan de live uitzendingen als ik teletekst 224 lees. voor alle zekerheid toch online kijken.
Stukje kijken gaat.quote:
Leuk idd. Was bij de NK ook al, toen vroeg ik me al af of ze die ook voor de buitenlanders hadden. Ja dusquote:
Beetje Harry-Potterish, bewegende fotootjes...quote:
ah ja ze bewegen ook nogquote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Cootz het volgende:
[..]
Beetje Harry-Potterish, bewegende fotootjes...
Ze zat te dicht aan de binnenkant. Dat zag je al bij de start en daardoor kwam ze niet goed uit.quote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij ging dat niet goed die eerste bocht in bij Timmer.
Ja, verschil tussen Wolf en Gerritsen leek gisteren kleiner geworden, maar is vandaag weer net zo als vorig seizoen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:23 schreef Cootz het volgende:
38,27 Gerritsen
38,28 Boer
Belooft veel goeds voor dit seizoen, Wolf en Wang blijven natuurlijk buiten bereik.
Ook goed.quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef Cootz het volgende:
Diskwalificatie wegens vandalisme vind ik...
Ik denk aan 100.000 slachtoffers!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:06 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik denk aan 100.00 slachtoffers!![]()
*slaat met vuist op toetsenbord.
ardivwolibhbug;k/fdjkfdsjvg
Of jij mist een 0.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:37 schreef Thomas B. het volgende:Bokko, ik zou maar goed op je zusje passen als ik jou was
Ach, ze is deze week nog ziek geweest en ze heeft dit weekend al 3 afstanden gereden. Dit was gewoon een beetje teveel van het goede.quote:
ja en dat terwijl dit nog wel de 1500 m isquote:Op zondag 8 november 2009 16:38 schreef Arcee het volgende:
Toen er alleen op de livestream gekeken kon worden ging 't topic als een trein en nu het live op tv is gebeurt er hier een stuk minder.
quote:
Ja, dat is de laatste jaren vaak dat het laatste paar niet de beste rijders heeft.quote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef Hankster het volgende:
Slechte finale van een leuke 1500.
Hé pss, dat belerende toontje van je bevalt me niets. De mensen bepalen zelf wel of ze vinden of Nederland olympische kampioenen in spe heeft of niet. Om maar even bij jouw reacties te blijven.quote:Op zondag 8 november 2009 17:45 schreef maril het volgende:
Mooi om te lezen dat iedereen zich moed inpraat, maar buiten Sven zie ik geen kandidaten voor goud.
Moet zelfs concluderen en mij hardop afvragen wat bv Erben Wennemars er te zoeken heeft.
Populairiteit heeft ook zijn grenzen maw ook al is het een leuke kerel maar hij kan niet meer met de top mee . Ik denk niet meer dat hij in vancouver een uitschieter zal hebben.
Denk ook dat Wennemars op die afstand nog weinig te zoeken heeft.quote:Op zondag 8 november 2009 17:45 schreef maril het volgende:
Mooi om te lezen dat iedereen zich moed inpraat, maar buiten Sven zie ik geen kandidaten voor goud.
Moet zelfs concluderen en mij hardop afvragen wat bv Erben Wennemars er te zoeken heeft.
Populairiteit heeft ook zijn grenzen maw ook al is het een leuke kerel maar hij kan niet meer met de top mee . Ik denk niet meer dat hij in vancouver een uitschieter zal hebben.
En naar de B-groep degradeertquote:Op zondag 8 november 2009 17:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Denk ook dat Wennemars op die afstand nog weinig te zoeken heeft.
Als je hier 18de oid wordt..
Inderdaad voorbarig. In de aanloop naar Turijn had ik ook geen flauw idee van wie goud zou pakken namens Nederland. Ik rekende er wel op dat minimaal één keer goud zou worden gepakt, maar had geen idee wie dat zou doen. En vervolgens pakten zowel Wüst, Timmer als De Jong goud. Wie weet pakken 'we' vijf gouden plakken, misschien zijn het er één of twee en misschien komt Nederland niet verder dan wat zilver en brons. Er is nu nog niet echt veel van te zeggen, denk ik.quote:Op zondag 8 november 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hé pss, dat belerende toontje van je bevalt me niets. De mensen bepalen zelf wel of ze vinden of Nederland olympische kampioenen in spe heeft of niet. Om maar even bij jouw reacties te blijven.
Voor de rest is dit allemaal veel te vroeg, die conclusies. De ene is ook meer in vorm dan de ander, dus dat geeft een wat vertekend beeld.
Ja hoor , en ik bepaal dat oook helemaal, zelf jij nietquote:Op zondag 8 november 2009 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hé pss, dat belerende toontje van je bevalt me niets. De mensen bepalen zelf wel of ze vinden of Nederland olympische kampioenen in spe heeft of niet. Om maar even bij jouw reacties te blijven.
Voor de rest is dit allemaal veel te vroeg, die conclusies. De ene is ook meer in vorm dan de ander, dus dat geeft een wat vertekend beeld.
Stottert ie op internet nou ook al?quote:Op zondag 8 november 2009 18:20 schreef maril het volgende:
Erben zelf is ook realistisch
op twitter
vancouver is heel heel heel ver weg......
41 minutes ago from mobile web
ReplyRetweet
Ach ik vond het wel grappig.quote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef marcodej het volgende:
Eindelijk zet iemand (Shani dus) die schijtdwerg van een Maalderink ff op zn plaats met zn eeuwige gezuig en gezeik.
Wat zei Maalderink en Davis? Ik heb het gemist.quote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef marcodej het volgende:
Eindelijk zet iemand (Shani dus) die schijtdwerg van een Maalderink ff op zn plaats met zn eeuwige gezuig en gezeik.
Bertquote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat zei Maalderink en Davis? Ik heb het gemist.
Bertje vroeg hem een paar keer of hij mee zal doen met de achtervolgingsploeg. En of hij dat ook zal doen met Hedrick... Davis bevestigd steeds dat hij gewoon zal schaatsen als hem dat gevraagd wordt. Ook met Hedrick.quote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat zei Maalderink en Davis? Ik heb het gemist.
Tuitert is gevallen. Zie Twitter: http://twitter.com/marktuitertquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Bruce117 het volgende:
DQ voor Tuitert in de B-Groep op de 500m
0.18 seconde sneller dan in Berlijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef ElYefe het volgende:
Erben wint in ieder geval in de B-groep
Thanks, nu ben ik blij!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef ElYefe het volgende:
True, met deze tijd was hij vorige week ook nog maar 15e geworden in de A-groep, dus zo heel goed is het eigenlijk ook nog niet.. Maar er zit een stijgende lijn inquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
0.18 seconde sneller dan in Berlijn.
Mooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef ElYefe het volgende:
Best voorbarig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Hankster het volgende:
Zonde dit zeg... Dit wordt geen Vancouver vrees ik.
En daar ben ik juist zo bang voor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Best voorbarig.
Maar als er een pees oid doorgesneden is wordt het moeilijk lijkt me.
Of zoals Henkie al aan de zijkant vroeg of er iets is gebroken, dan is het ook over.. Maar kwam ze zo ongelukkig neer dan dat ze iets kon breken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Best voorbarig.
Maar als er een pees oid doorgesneden is wordt het moeilijk lijkt me.
Ze bleef met haar enkel haken achter die Chinese als ik dat zo snel zie...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:14 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Maar kwam ze zo ongelukkig neer dan dat ze iets kon breken?
Dat heb je volgens mij snel en goed gezien als ik die beelden zojuist zag hoe ze aan haar enkel zit... Bart denk het ook..quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze bleef met haar enkel haken achter die Chinese als ik dat zo snel zie...
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:18 schreef TheArt het volgende:
Als het zo is wat Bart vertelt, is het einde carrière.
Lang, maar sowieso is het te kort dag voor Vancouver. Je moet dan nog herstellen, weer je trainingsopbouw aanvatten en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe lang ben je eruit met een gebroken enkel
Idd. Vancouver komt dan te snelquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lang, maar sowieso is het te kort dag voor Vancouver. Je moet dan nog herstellen, weer je trainingsopbouw aanvatten en ga zo maar door.
Ze denken Timmer, wat die chinees heeft heb ik nog niemand over gehoordquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef maril het volgende:
Ik zit op mn werk zonder geluid ik zie een chinese afgevierd wordt na haar rit met Timmer. wie heeft haar enkel nu gebroken.
Ik ben er zelf bijna 2 maanden zoet meegeweest en daarna volgt nog een partij fysiotherapie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Week of 5 in het allergunstigste geval, maar zelfs dan is je trainingsschema compleet door de war.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Honger?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Net of die dat expres doen.
yep, de verslaggevers zien spoken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef Felagund het volgende:
Ze raakt de pion. Daardoor valt ze.
Wolf en Wang zijn van een aparte klasse.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:52 schreef Bruce117 het volgende:
Wolf in een race vol problemen toch naar de overwinning.
Brons voor haarquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:50 schreef marcodej het volgende:
Wat een babe. Goed hoor!
Te lang om aan het OKT mee te doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
Sijtje van Ellendequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:01 schreef ElYefe het volgende:
Dat gezeur altijd over Sijtje van der Lende bij elke chinees die op de baan staat..
Sijtje is liefquote:
Smeets-wannabe idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:20 schreef Ericr het volgende:
'Mogen we dat zeggen, ja dat mogen we zeggen'Ik kijk nu al uit naar Dijkstra op de OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |