Gaaaaaaaaaaaaafquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Temper Trap in That's Live![]()
En nu Oasis![]()
Nu haat ik Corton, waarom in gods naam die klote band van de 3FM Megashit van deze week in zo'n prachtig programma uitnodigen?quote:
Erg minder inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu haat ik Corton, waarom in gods naam die klote band van de 3FM Megashit van deze week in zo'n prachtig programma uitnodigen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ff tweetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg minder inderdaadik ga zeker niet luisteren. Zat net op Twitter te zoeken naar reacties m.b.t. de Kane Megahit, maar ook daar zijn ze niet heel positief
http://search.twitter.com/search?lang=nl&max_id=5509969539&page=1&q=3Fm+Megahit
Mijn reactie staat er tussenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg minder inderdaadik ga zeker niet luisteren. Zat net op Twitter te zoeken naar reacties m.b.t. de Kane Megahit, maar ook daar zijn ze niet heel positief
http://search.twitter.com/search?lang=nl&max_id=5509969539&page=1&q=3Fm+Megahit
Zag je reactie net staanquote:
Zelfs bovenaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Mijn reactie staat er tussen
Have funquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Lekker![]()
Maar ik ga nu ff naar de film
Wow, dat is wel bizar iddquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:44 schreef Cee het volgende:
Bizarre shit net, ik zat in de auto naar huis, besloot een CD op te zetten, skipte door naar 'Live Forever' van Oasis, lekker hard meegezongen, ik was bijna thuis dus zette na het liedje de CD weer af, over op 3fm en Eric Corton kondigt 'Live Forever' van Oasis af.
[cue Twilight Zone music]
Het moest gewoon zo zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:44 schreef Cee het volgende:
Bizarre shit net, ik zat in de auto naar huis, besloot een CD op te zetten, skipte door naar 'Live Forever' van Oasis, lekker hard meegezongen, ik was bijna thuis dus zette na het liedje de CD weer af, over op 3fm en Eric Corton kondigt 'Live Forever' van Oasis af.
[cue Twilight Zone music]
Komt me bekend voor! volgens mij heb ik die film al wel een keer gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |