Ik zou mijn broertje nooit in de weg zitten....quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef De_Kok het volgende:
Jij bent er ook?Ik ga nu even boodschappen doen voor de hashbrownie
![]()
en Poit, ik zal geen foto's posten... anders zou je NOG méér concurrentie krijgen!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zou mijn broertje nooit in de weg zitten....
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef De_Kok het volgende:
Jij bent er ook?Ik ga nu even boodschappen doen voor de hashbrownie
![]()
en Poit, ik zal geen foto's posten... anders zou je NOG méér concurrentie krijgen!
Dat is gewoon kok met een pruik op!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
Kok lijkt je zusje hierop?
[ afbeelding ]
Jij hebt pech dat je zusje daar op lijktquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
Kok lijkt je zusje hierop?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik heb me xbox verkocht vandaag
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik overwogen maar ik dacht dat je veel blijer was met hetzelfde waarde aan bierquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:10 schreef Poit het volgende:
ik dacht dat je je oude xbox aan mmij zou geven petti
Gaat snel ja. zo zit je lekker op de fiets in het licht. zo kom je thuis is het donderquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker cruisen door de polder. T is alweer vet donker joah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |