abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 22:31:15 #51
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_97814196
Vannacht weer kaboem kaboem kaboem 3 katten op de verdieping boven me, die op een (waarschijnlijk slecht geïsoleerde) harde vloer de boel op stelten zetten. Zij is niet thuis en vaak bij haar vriend, denk ik van waarom neem je dan 3 adhd katten? :?

Weet iemand hoe ik dit aan kan pakken? Heb haar diverse malen hierover gesproken, maar het heeft niets geholpen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_99119220
Effe dit topic kicken.

Update : De jank hond van mijn buurvrouw waar ik ruim 6 jaar last van had zoals janken, haren en urine in het trappenhuis is vanmorgen overleden (lees laten inslapen). :Y)

De vlag hangt bij mij uiteraard uit. *O*
pi_99119269
Wat ben jij een klootzak zeg.

Leuk dat die hond een hoop vervelende dingen voor jou gevoel heeft gedaan, maar dit is absoluut ondermaats van je. Die vrouw heeft dat beestje waarschijnlijk met al haar moeite de laatste jaren verzorgd en heeft hier heel veel verdriet van en dan doe jij zo achterlijk. Bah!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:02:34 #54
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99121240
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef Tamashii het volgende:

Leuk dat die hond een hoop vervelende dingen voor jou gevoel heeft gedaan, maar dit is absoluut ondermaats van je. Die vrouw heeft dat beestje waarschijnlijk met al haar moeite de laatste jaren verzorgd en heeft hier heel veel verdriet van en dan doe jij zo achterlijk. Bah!
Wat ben jij een dramaqueen zeg.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_99121399
quote:

:D
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_99121414
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:00 schreef Fusionfreak het volgende:
Effe dit topic kicken.

Update : De jank hond van mijn buurvrouw waar ik ruim 6 jaar last van had zoals janken, haren en urine in het trappenhuis is vanmorgen overleden (lees laten inslapen). :Y)

De vlag hangt bij mij uiteraard uit. *O*
*O* w/ *O*
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 20:08:40 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_99123607
quote:

:')

Wel een van beeldspraak gehoord? Hij gaat echt niet staan juichen bij haar voor de deur, maar ik kan me voorstellen dat hij blij is dat de hond weg is. Op welke manier dan ook. Het kan zooo frustrerend zijn.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_99123778
de buren hebben voor hun kinderen een opblaaszwembad (als op foto) gekocht en nu komen de kinderen van andere buren en daar ook weer buren van etc..er ook spelen (oftewel schreeuwen)
en een TERINGHERRIE dat het steeds is :( (leksteken gaf iemand als advies)

Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 20:21:49 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_99124097
Tja, dat soort dingen, daar ben ik dan toleranter voor. Dat stopt op een gegeven moment wel weer. Maar zo'n hond, die gaat altijd door
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_99140569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wel een van beeldspraak gehoord? Hij gaat echt niet staan juichen bij haar voor de deur, maar ik kan me voorstellen dat hij blij is dat de hond weg is. Op welke manier dan ook. Het kan zooo frustrerend zijn.
En frusterend was het, in het begin toen ze er kwam wonen had ik haar aangesproken over de hond, wilde het in de minne oplossen. Kreeg ik als antwoord dat ik maar moest wennen aan het geblaf en gejank en anders moet ik maar naar een bejaardenhuis vertrekken, en als dat niet genoeg was werd ik ook nog eens door haar zoon bedreigd aan mijn voordeur omdat ik een geluidsopname had gemaakt van het gejank als bewijs voor de woningstichting (vaak uren achter elkaar gejank tot laat in de avondals zij weg ging)

Nou met deze reactie en bedreigingen ben je dan mooi klaar mee, eindelijk heeft mijn lange wachtijd zijn vruchten afgeworden.

Heerlijk gewoon, zo heeft dit topic voor mij toch nig iets goeds te bieden.Ja toch!
pi_99140592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar zo'n hond, die gaat altijd door
Klopt.

Gemiddeld 4 tot 6 dagen per week varierend van 2 tot zelfs 5 uur of meer per dag, en dat schelle harde jank geluid gaat echt overal doorheen. Afgezien van de haren en urine druppels die ik in het hele gezamelijke trappenhuis vond, hond haarde erg uit en had last van incontinemtie. Maar opruimen, ho maar. Zij veegde alleen maar oppervlakkig de haren voor haar eigen deur op, maar liet verder alles liggen. Die honde urine stonk met name in de zomer eg ranzig en vies. :r
pi_99144689
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  FOK!fotograaf donderdag 7 juli 2011 @ 11:13:56 #63
13368 NiGeLaToR
pi_99144909
Ik woon net vrijstaand, in een buitengebied en dacht 'heerlijk, rust :P'. Merk je meteen dat mensen om je heen gewoon meer herrie gaan maken - zo van 'dat horen ze toch niet'.
Verder merk ik dat het dorpse coma-zuip gehalte hoger is in de stad waar ik hiervoor woonde, dus elk weekend muziek met lallende jongeren ergens onder een carport op een kratje pils :')

Overigens niet vergissen met klagen, zodra ik de deur dicht trek is het eigenlijk gewoon allemaal onhoorbaar, dus is de overlast voor mij marginaal. Snap alleen niet waarom mensen zelf niet kunnen bedenken dat als je midden in de nacht je stereo in de tuin vol open zet dat mensen buiten de tuin dat ook horen. Zal aan mij liggen :')
pi_99145430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 04:46 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

En frusterend was het, in het begin toen ze er kwam wonen had ik haar aangesproken over de hond, wilde het in de minne oplossen. Kreeg ik als antwoord dat ik maar moest wennen aan het geblaf en gejank en anders moet ik maar naar een bejaardenhuis vertrekken, en als dat niet genoeg was werd ik ook nog eens door haar zoon bedreigd aan mijn voordeur omdat ik een geluidsopname had gemaakt van het gejank als bewijs voor de woningstichting (vaak uren achter elkaar gejank tot laat in de avondals zij weg ging)

Nou met deze reactie en bedreigingen ben je dan mooi klaar mee, eindelijk heeft mijn lange wachtijd zijn vruchten afgeworden.

Heerlijk gewoon, zo heeft dit topic voor mij toch nig iets goeds te bieden.Ja toch!
Wie weet neemt ze binnenkort wel weer een nieuwe hond. Of misschien wel twee. :+
pi_99145617
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:00 schreef Fusionfreak het volgende:
kans is vrij groot dat er weer een nwe hond komt natuurlijk
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 19:23:42 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_99164669
enjoy the moment ;)
pi_99175954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:29 schreef bluejean het volgende:

[..]

Wie weet neemt ze binnenkort wel weer een nieuwe hond. Of misschien wel twee. :+
Nee ze is zelf blij dat ze van de hond af is (was oorspronkelijk van haar zoon geweest) haar zoon wilde de hond niet meer toen hij op zichzelf ging wonen, toen moest mamma de hond met alle kosten (honden belasting, voer en uitlaten) op zich nemen. Zij is nooit echt blij geweest met die hond, maar heeft de hond toch tegen haar zin om opgenomen anders was hij naar een asiel gegaan.
pi_99176114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:35 schreef computergirl het volgende:

[..]
kans is vrij groot dat er weer een nwe hond komt natuurlijk
Nee zij wilt absoluut geen nieuwe hond en/of een ander dier in hius nemen, ze woont net als mij op een etagewoning waar voor het houden van honden weinig mogelijkheden zijn. Zie voor verdere redenen de eerdere posting.

Maargoed ik heb haar ondanks de overlast die ik van de hond heb gehad toch gecondoleerd met het verlies van haar hond.
pi_99180898
Ik heb last van m'n bovenburen. Ik hoor hun voetstappen (!?)... Laat staan wanneer ze met hakken gaan lopen...

Tering ik word er gek van.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:17:27 #70
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99193674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:07 schreef Tamashii het volgende:
Wat zit je nou te jankballen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:40:56 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_99194494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Nee zij wilt absoluut geen nieuwe hond en/of een ander dier in hius nemen, ze woont net als mij op een etagewoning waar voor het houden van honden weinig mogelijkheden zijn. Zie voor verdere redenen de eerdere posting.

Maargoed ik heb haar ondanks de overlast die ik van de hond heb gehad toch gecondoleerd met het verlies van haar hond.
Sympathiek van je. Maar mooi dat de hond overleden is. Als hij elke dag uren zat te janken had hij waarschijnlijk toch geen goed leven...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:51:40 #72
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_99194890
dit topic :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:05:23 #73
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_99195445
Al ik dit zo allemaal lees dan mag ik mijn handjes dichtknijpen...

Mijn buren rechts en links zijn dood. Nee niet echt dood maar wat geluid betreft. En mijn hangjongeren voor de deur zijn lief O+. Woon aan een klein speelpleintje en de hangjongeren gaan na 22.00 gedempt praten en ruimen hun rommel op.

Volgens de rechter geluidsdode buurvrouw zijn het ettertjes... Want ze blowen :D :D
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 14:05:09 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_99197955
Volgens mij woon je bij mij in de flat hilzillah :) heel herkenbaar. Ik prijs mezelf ook echt gelukkig.

Oké, ik hoor wel eens wat, maar ik vind het nooit storend lang gelukkig
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:58:45 #75
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_99200439
Oh oh.... Ik moet nu toch wel melden dat ik last heb van de hangjongeren!!
Ik kwam aangelopen met mijn armen vol boodschappentassen en die rot hangjongere riep heel hard naar mij dat ik mijn sleutel op de grond had laten vallen!! Schorriemorrie ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')