abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74478060
Voor het eerst dat ik het grotendeels eens ben met Wilders.
Pechtold is inderdaad een glibberige politicus die,net als Halsema, voor iedere scheet een debat wil om zichzelf te profileren. Schreeuwlelijk die inderdaad zijn populariteit vnl. te wijten heeft aan de PVV.
Veel geblaat en weinig wol.
Jammer dat de kiezer van tegenwoordig op figuren als Wilders en Pechtold gaan stemmen.
Het schijnt belangrijker te zijn om overal tegen te zijn en zoveel mogelijk tegen de meer realistische partijen aan te schoppen dan zelf een goed alternatief te bieden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_74478116
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval niet zo'n hypocriet, dat ik mensen daarnaast het recht ontzeg om over mij te klagen in FB, muts.
goh, wie heeft je het recht ontzegd Lord_Lachmed?
quote:
Als jij niet ziet dat Wilders, behalve een neo-fascist, ook een hypocriet is, vraag ik me echt af, hoe jij in deze wereld staat.
In ieder geval met beide benen op de grond die meer van de wereld heeft gezien dan menig fokkertje die al jankt over zaken die als mop of overdrachtelijk zijn bedoeld.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:36:40 #53
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74478172
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat Wilders alleen om de ideologie van de D66er hoor, niet om ... ehm o, de D66er heeft geen ideologie.
Alsof partijen die een ideologie aanhangen de oplossing zijn. Ik wil een partij die logische en pragmatische oplossingen bedenkt, niet een partij die uit een eigen ideologie 'oplossingen' probeert op te leggen.

D66
Pechtold
Wilders 'Hup! Lopen!'
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:36:49 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74478174
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

goh, wie heeft je het recht ontzegd Lord_Lachmed?
Jij. Althans, je zou het graag willen. Je blijft er maar over doorgaan. Boehoehoe, L_V heeft een keer in FB geklaagd over een uitlating van iemand, boehoehoe, dat mag niet, want we moeten alles over alles en iedereen kunnen zeggen, boehoehoe.

Jankmuil.
quote:
[..]

In ieder geval met beide benen op de grond die meer van de wereld heeft gezien dan menig fokkertje die al jankt over zaken die als mop of overdrachtelijk zijn bedoeld.
Tuurlijk. Mop of overdrachtelijk bedoeld. De JS mag best met de HJ vergeleken worden, hoor. Is maar een geintje / overdrachtelijk bedoeld. Moet kunnen. Even doordenken over dit soort zaken moet vooral niet mogen en er mag zeker niet over geklaagd worden.

Maar zelf wel elk topic doodtrollen met 'Godwin' gebler, als iemand iets lelijks zegt over je gedroomde Fuhrer voor Volk en Vaderland, Geert 'ik heb geen inhoud, dus brul ik maar wat onderbuiksentimenten' Wilders.

Dat is dus hypocriet en als je niet weet wat het is, kan ik je www.vandale.nl adviseren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74478177
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Achjee, nummer 2 die naar godwin verwijst. Pssst, niet verder vertellen maar de neo-nazis moesten niets van de joden hebben.
Ah dus complete groepen gelovigen willen uitroeien is alleen erg als het om joden gaat? Apart .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_74478256
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Alsof partijen die een ideologie aanhangen de oplossing zijn. Ik wil een partij die logische en pragmatische oplossingen bedenkt, niet een partij die uit een eigen ideologie 'oplossingen' probeert op te leggen.

D66
Pechtold
Wilders 'Hup! Lopen!'
Ik ook, daar gaat het niet om, ik parafraseerde alleen Wilders' staccato reactie op de kritiek die hij krijgt Islambasher te zijn. Dan zegt-ie, ik ben slechts tegen de ideologie van de Islam, ik ben niet tegen moslims. Als hij dit ook zou doen bij D66ers dan gaat dat dus niet op.
Overigens denk ik dat juist het ontbreken van ideologie bij D66 idd een doorn in het oog is bij PVV/PVVers. Men noemt dit algauw postmaterialisme en komt dan met filosofen als Nietzsche op de proppen en allerlei andere falauwekul.
I´m back.
pi_74478497
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij. Althans, je zou het graag willen. Je blijft er maar over doorgaan. Boehoehoe, L_V heeft een keer in FB geklaagd over een uitlating van iemand, boehoehoe, dat mag niet, want we moeten alles over alles en iedereen kunnen zeggen, boehoehoe.
Je laat je wel kennen zeg. Als iemand commentaar geeft is het gelijk proberen te verbieden en janken.
quote:
Jankmuil.
[..]
Niveautje zeg
quote:
Tuurlijk. Mop of overdrachtelijk bedoeld. De JS mag best met de HJ vergeleken worden, hoor. Is maar een geintje / overdrachtelijk bedoeld. Moet kunnen. Even doordenken over dit soort zaken moet vooral niet mogen en er mag zeker niet over geklaagd worden.
Hoevaak moet ik het nog neerzetten dat niemand je iets verboden heeft? Ben je dyslectisch of zo?
quote:
Maar zelf wel elk topic doodtrollen met 'Godwin' gebler, als iemand iets lelijks zegt over je gedroomde Fuhrer voor Volk en Vaderland, Geert 'ik heb geen inhoud, dus brul ik maar wat onderbuiksentimenten' Wilders.
Je bent volgens mij écht de weg kwijt zeg. Neem een pilletje
quote:
Dat is dus hypocriet en als je niet weet wat het is, kan ik je www.vandale.nl adviseren.
Je adviseert maar een eind weg. Maar volgens mij ben je weer aan trollen om een ander een ban aan te smeren zoals al vaker als de mening van een ander je niet aanstaat.
pi_74478513
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah dus complete groepen gelovigen willen uitroeien is alleen erg als het om joden gaat? Apart .
Yep, deporteren en uitroeien, bekt goed hé?
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:06:01 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_74478577
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Yep, deporteren en uitroeien, bekt goed hé?
Wilders vindt van wel, ja.
pi_74478624
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wilders vindt van wel, ja.
Ik reageerde op "uitroeien" maar dat had je ook al niet door. Ik krijg nu toch echt medelijden met je hoor.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:10:18 #61
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_74478648
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:46 schreef Triggershot het volgende:
Wilders: D66 ergste wat er is:-D66-ergste-wat-er-is.html
Ach, noem eens drie grote successen van D66 voor de NL burger?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_74478705
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het grootste succes is natuurlijk 1994, toen het CDA na tachtig jaar regeren in de oppositie mocht.
pi_74478885
Wat een enorme jankmuil is die Wilders ook he, gatverdamme.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_74478925
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:11 schreef Iblis het volgende:

[..]

Op GeenStijl staat het hele interview. Hij heeft het over ‘teflonbuikspreekpop’, en weer over ‘kopvodden’, maar daarnaast: ‘Ik maak geen stemming, ik zeg wat ik vind.’

Ik zou Wilders wel eens in debat willen zien met Pechtold maar dat durft Wilders niet.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:26:00 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_74478954
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:24 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik zou Wilders wel eens in debat willen zien met Pechtold maar dat durft Wilders niet.
He, volgens de Televaag reageerders is dat niet waar. Wilders gaat wel in debat, het is gewoon links dat zegt dat hij dat niet doet.

(Maar dan geschreven met phrases als 'hij word', 'ik vindt' en vooral zonder leestekens.)
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:26:35 #66
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_74478969
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Uit de losse pols: De NL burger kan ook trouwen als ie homo of lesbisch is, de NL burger kan genieten van ruimere winkeltijden, de NL burger kan euthanasie laten plegen bij ondraaglijk lijden.
pi_74479228
Wilders voelt zich echt constant aangevallen en beledigd en iedereen is tegen hem, boehoehoehoe. Hij lijkt verdomme wel een jood christen moslim.
pi_74479249
Wilders geeft hiermee een bindend stemadvies: D66 it is.

Oh, en voor de mensen die Geenstijl zo politiek neutraal vinden: http://www.geenstijl.nl/m(...)rs_televaag_int.html Nog een Wilders-promo topic. Wanneer hebben ze zoiets voor het laatst bij Pechthold of Bos gedaan?
pi_74479329
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Uit de losse pols: De NL burger kan ook trouwen als ie homo of lesbisch is, de NL burger kan genieten van ruimere winkeltijden, de NL burger kan euthanasie laten plegen bij ondraaglijk lijden.
Niet te vergeten gekozen burgemeester, gekozen premier, districtenstelsel,
dualisme en referendum. Oh wacht.........................
quote:
De herinnering aan de brokkenpiloot in het tweede kabinet-Balkenende lijkt goeddeels verdwenen. D66, inclusief Pechtold, stapelde blunder op blunder. Na de strijd met Van der Laan en de afstraffing bij de Kamerverkiezingen in 2006 had Pechtold zelf ook niet gedacht dat de partij zo zou herrijzen
Pechtold, de anti-Wilders
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:50:27 #70
165633 eriksd
The grand facade...
pi_74479355
D66 is momenteen toch ook drie keer niets. Pechtold valt continu Wilders aan, maar als je hem vraagt om oplossingen mbt bijvoorbeeld het feit dat de Marokkaanse jeugd overtegenwoordigd is in criminaliteitscijfers, dan geeft hij niet thuis. Daarnaast grasduint hij maar in allerhande problemen, roept wat, en gaat door naar het volgende.

Als klap op de vuurpijl noemt hij een volksvertegenwoordig racist en zou deze de democratie ondermijnen. Juist door het wegzetten van iemand met een dergelijke term, en de daarbij behorende kiezers, ondermijn je m.i. de democratie. Pechtold is een laf mannetje, die over 4 jaar geruisloon verdwijnt, een of ander flutbaantje accepteert en ondertussen geen steek heeft uitgevoerd.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:52:30 #71
165633 eriksd
The grand facade...
pi_74479395
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:24 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik vind dat ook opvallend, hij lijkt helemaal in zijn wiek geschoten, zelfs als het wetenschappers betreft die nog over een conceptrapport spreken.

Dan is hij er als de kippen bij om zulke uitingen als demonisering en stemmingmakerij en klimaat van onverdraagzaamheid – en wat hij nog meer aan termen heeft – te betitelen.

Zelf echter gaat hij onvermoeibaar door met louter aanvallen op de persoon. Dit hele interview bevat nauwelijks inhoudelijke kritiek op D66, maar voornamelijk dat Pechtold een gladjakker is, dat D66 nog erger is dan Groen Links, dat ze hun hele succes in feite aan hem te danken hebben, en ga zo maar door.
Er is ook geen inhoudelijke kritiek op D66 te leveren; ze doen niets en willen niets.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:52:41 #72
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74479403
Teflonbuikspreekpop. Zou hij dat zelf verzonnen hebben? Ik neem hem iig over.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:56:15 #73
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74479474
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:
Wilders geeft hiermee een bindend stemadvies: D66 it is.
Hiermee heb je wel een punt. Mensen die zich helemaal niet kunnen vinden in de standpunten van de PVV of simpelweg een hekel hebben aan de persoon Geert Wilders krijgen zo een partij in de schoot geworpen. De slechte aanpak van politici heeft er ook voor gezorgd dat de PVV zoveel (virtuele) zetels kreeg en dit geldt voor een deel ook voor de D66
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:58:26 #74
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_74479526
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:49 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Niet te vergeten gekozen burgemeester, gekozen premier, districtenstelsel,
dualisme en referendum. Oh wacht.........................
[..]

Pechtold, de anti-Wilders
Die punten zijn niet bereikt inderdaad. Deels doordat het politiek niet goed gespeeld werd door D66 zelf, deels doordat je andere partijen niet kan dwingen om op een bepaalde wijze te stemmen.

Het referendum is gestrand op een opstandige VVD-senator. De gekozen burgemeester is gestrand op PvdA-senatoren die het kabinet in problemen probeerden te brengen. Ik vind het onzin om dat D66 te verwijten, ook al hebben ze er vaak niet de juiste politieke consequenties uit getrokken.
pi_74479527
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:46 schreef Triggershot het volgende:
[quote]De PVV lag deze week zwaar onder vuur. Eerst werd de partij in een uitgelekt onderzoek een gevaar voor de democratie en de staatsveiligheid genoemd. Daarna zei minister Eberhard van der Laan (PvdA) van Wonen, Wijken en Integratie dat de grote PVV-aanhang een gevaar voor de rechtsstaat vormt.
[/quote]
Zoals je zelf al schreef, hoe hypocriet kun je zijn over een onderzoek waar nog geen
conclusies aan verbonden zijn.
quote:
Conceptversie

Onderzoeker Moors was zaterdag onaangenaam getroffen door het nieuws over het rapport. Volgens hem is de conceptversie nog niet besproken met het ministerie en kan er daardoor ook geen onenigheid zijn over de conclusies.

Verder liggen de zaken veel genuanceerder dan ze nu in het nieuws komen, aldus de wetenschapper. Zo wordt Wilders' PVV geen extreem rechtse partij genoemd . Wel wordt gesteld dat Wilders door zijn islam-standpunt steeds verder ''in de richting van de extreem rechtse familie'' kan worden ingedeeld.

Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) stuurt het onderzoeksrapport naar verwachting in december naar de Tweede Kamer.
http://www.nu.nl/algemeen(...)-extreem-rechts.html
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')