Na 9 jaar?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
helaasch niet anders was ik al van dat gezeik af!
pfffffff
Lol ik zal het haar mailen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:50 schreef opgebaarde het volgende:
beter ziet Danny dit topic niet want dat overmatige gebruik van emoticons kan je geld gaan kosten.
Ontopic: geweldig verhaal, wat een rare vriendin zeg, en top dat je "toen" niet gebruikt. Heel veel sterkte toegewenst
Roflol!quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:52 schreef opgebaarde het volgende:
je kan je anders ook door hem laten volblaffen, laat er foto's van maken uiteraard. Post deze op fok! en geef die aan je vriendin en dan zal zij hem niet meer zitten
Godverdepielen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:59 schreef Schobbejak. het volgende:
Bende jaloers ofzo? Anders kunde mss via een dating site wa regele!
die vlegel raadde jou een datingsite aan, niet die kip-vriendin van jou.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Godverdepielen!
Spreekt ge ook gees?
Jezus....oh ja ik zou gaan slapen!
maar ze wil geen datingsite!
Alleen hem...snap er niets van gewoon!
wa? Gees? Maar mn advies was voor jou, eens een goede beurt zal je leven hopelijk wat verbeteren. Hoef je nii meer zo op je vriendin te zeikequote:Op zaterdag 7 november 2009 04:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Godverdepielen!
Spreekt ge ook gees?
Jezus....oh ja ik zou gaan slapen!
maar ze wil geen datingsite!
Ik vrees dat je goede adviezen aan dovemans oren gericht zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die vlegel raadde jou een datingsite aan, niet die kip-vriendin van jou.
Hé verrekte koekwous, jij gebruikt er gewoon 4. Overdaad schaadt, kersen groeien niet aan appelbomenquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:06 schreef Onufriev het volgende:
Na elk zin hoort men af te sluiten met een punt, niet met een smiley/emoticon.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:46 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nu had ze zelfs een droom over hem, dat haar goudvis een liedje zong over hem! Bwoehahahaha!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Voorspelbaar, maar ik deed er expres 4 want als ik er maar 1 zou doen, zou ik reacites krijgen dat ik het zelf ook doe. En 4 is niets vergeleken met de OP.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hé verrekte koekwous, jij gebruikt er gewoon 4. Overdaad schaadt, kersen groeien niet aan appelbomen
Hyvesquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:14 schreef Schobbejak. het volgende:
Whaha , die mongol, die ga ik nog ooit een hyve geven :p
oja. Heb je wss niet omdat je je dan kut voelt met 53 vriende. En alleen krabbels op je verjaardagquote:
Leuk hé die smileys.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:46 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vriendin is gek![]()
Ze is gek op een vent...ik vind hem maar, niks maar zij is wezenloos verliefd op die gozer.![]()
ok moet zij weten toch?![]()
Maar ik snap er dus niets van.![]()
Al 9 jaar lang!!! Is hij er wel en niet, msn, online op een forum, soms foon, whatever, zij zegt
ik had nooit gedacht dat ik verliefd zou worden op iemand via internet...!![]()
Nee hehe..wat een kul
Wie wordt nu verliefd via internet? Maar die vriendin wel, ik vind het maar achterlijk, maar goed.
Zij voelt het dus zo.![]()
Kan praten wat ik wil...ze wil het niet snappen gewoon!
Zij zegt: ik heb nog nooit zoiets gevoeld voor iemand, ook al is hij een lul, kan me niet schelen, ik wil weten wie hij is!![]()
![]()
Nu had ze zelfs een droom over hem, dat haar goudvis een liedje zong over hem! Bwoehahahaha!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou goed, als je daar in wilt geloven, moet zij zelf weten..ik dus niet.![]()
Ik vind het best suf.![]()
Ondertussen wil ze niemand ander,s dan alleen die gast!
Das toch niet normaal meer?![]()
Soms komt hij op haar msn, is ff aardig en dan ineens weer niet.
Dan is hij weg, waarom weet ze niet..maar goed.![]()
Zij is een zeer redelijk persoon, ook best nuchter, maar dit begrijp ik dus totaal niet van haar.
Online verliefd worden, dat is toch te zot voor woorden?????? Zeker na al die jaren! Duffffffff...
Bah! Wat een idioterie! Doe normaal enzo!![]()
Maar hoe ik ook op haar in praat en hoe aardig ze ook is, ze hoort mij dus niet.![]()
![]()
Ik weet dus niet wat ik moet doen om die domme muts tot een ander inzicht te brengen.
![]()
![]()
Moet ik dit wel doen uberhaupt?![]()
En ik moet zeggen, ze zijn wel aan elkaar gewaagd..dat wel.![]()
Soms denk ik, zal ik die gast eens mailen?![]()
Maar ja, dat is me dan ook weer to much.....![]()
Zijn er meer mongolen online, die verliefd werden op iemand online, zo ja..vertel me dan eens waarom?![]()
Want ik snap er de kloten van..![]()
wtf!
Dat doe je toch pas na 18 jaar. Afspreken sowieso niet tot 36 jaar contact via internet. Anders is zo je hele droomillusie weg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:09 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]![]()
Heeft ze wel eens foto's van hem gezien of zijn ze dat stadium ook nog niet voorbij?
En dan na 58 jaar pas seks in het bejaardentehuis?quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:41 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dat doe je toch pas na 18 jaar. Afspreken sowieso niet tot 36 jaar contact via internet. Anders is zo je hele droomillusie weg.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hé verrekte koekwous, jij gebruikt er gewoon 4. Overdaad schaadt, kersen groeien niet aan appelbomen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:07 schreef Toempf het volgende:
Ben ik nou de enige die er geen hol van snapt? Niemand snapt er wat van. Samenvatting in proper Nederlands aub.
Hé,hé!quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:41 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dat doe je toch pas na 18 jaar. Afspreken sowieso niet tot 36 jaar contact via internet. Anders is zo je hele droomillusie weg.
Hoi hetquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoi het
ik ben opgebaardje
-xxx-jes
Hehe ik heb keeltje auw...quote:
Ik heb net een half biertje op...nuquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef nuget het volgende:
zoooooooooooooo, en hoeveel bier heb je gehad?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hehe ik heb keeltje auw...
Het ging zo vannacht was ik aan ut fokken en ineens..
oh wacht ik moet een nieuw topic openen!
Tis zaterdag!
Opscheppen over aantal hyves vrienden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:22 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
oja. Heb je wss niet omdat je je dan kut voelt met 53 vriende. En alleen krabbels op je verjaardag
OMG aub niet zeg!~quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]Mexicaanse griep? Ik ben ook aan het hoesten nu
Zeg pisnicht ga je eigen topics verkutten ja!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Omdat je vorige topic werd gesloten ga je het hier nog een keer posten
Op 1 april?quote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef Nikmans het volgende:
De klok is laatst teruggezet zonder dat je het doorhad Zhe
quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef morningstorm het volgende:
leer je emoticals onder controle te houden wil je? dank alvast,
en OT heb ik niet gelezen, het deed te pijn aan mijn ogen, bedankt.
Wie is hij?quote:Op zondag 8 november 2009 01:36 schreef Michielos het volgende:
Niet iedereen heeft zin om bij een OT een compleet Las Vegas licht festijn te zien.
Oversight zou jaloers op je zijn, TS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |