Ik vind het juist leuk om te zien wat zo'n Hugo Borst van moderne muziek vindt. De muziek van Lowlands heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef Susi het volgende:
Ik heb liever dat ze alleen muziek laten horen, maar dat zal er wel niet inzitten.
Ik geef het een kans.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:29 schreef ranja het volgende:
Elle Bandita en Nico Dijkshoorn? Laat dan maar
How do you know?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:55 schreef Angel-A het volgende:
Volgens mij zenden ze zometeen Them Crooked Vultures uit.
gemengde gevoelens, ik vind hugo niet zo'n fijn persoon om dus er bij te hebben voor een muziekprogramma. Hij ging telkens door over voetbal en voetbal en voetbal. Zendt dan meer optredens uit of wat. Wel fijn dat er materiaal wordt getoond dat ze niet eerder hebben laten zien. (op Arctic Monkeys na dan). Voor de rest prima uitzending. Met muziek die niet elke dag de NL televisie haalt. Ook wel jammer dat het alleen maar weer om muziek draait en de gast in dit geval. Wat niet heel erg een toevoegende waarde had, maar dat is meer een mening.quote:Op zondag 8 november 2009 01:27 schreef Angel-A het volgende:
Jammer, geen TCV.
Ik vond het wel een leuk programma, ik heb allemaal dingen gezien die ik op LL zelf gemist heb. Hank III had ik wel willen meemaken.
Ze noemden ze verveeld en routineus maar ik heb altijd het idee dat die Alex een autist is. Ik vind het dan zo zielig als ze zo over hem praten.quote:Op zondag 8 november 2009 01:42 schreef tong80 het volgende:
En het afkraken van Arctic Monkeys was natuurlijk terecht.
Goefkopen opmerking. Ik volg hedendaagse muziek nog steeds als bejaarde. Het één vind ik goed het ander vind ik slecht. Ik vind de Arctic Monkeys niet slecht. Maar ook niet zo goed als er wordt beweerd.quote:Op zondag 8 november 2009 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is er nou weer mis met de Arctic Monkeys?
Je wordt oud Tong, je moet met je tijd meegaan.
Was maar een grapje, ik kende ze zelf tot afgelopen zomer niet eens.quote:Op zondag 8 november 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goefkopen opmerking. Ik volg hedendaagse muziek nog steeds als bejaarde. Het één vind ik goed het ander vind ik slecht. Ik vind de Arctic Monkeys niet slecht. Maar ook niet zo goed als er wordt beweerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |