Maar en dan ook nog mee pimpen tegenover andere mensen die er wel zelf voor gewerkt hebben is te ergquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef Zeroku het volgende:
Eens, alles krijgen is echt in en in triest
Goede typoquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Goofisch het volgende:
Klacht: Mensen die geen besef hebben van geld en niet weten wat een ander ervoor heeft moeten doen omdat ze zelf alles in hun schroot geworpen krijgen.
Aah mooi huis, die moet ik hebben. Ow die auto daar van 2ton vind ik ook wel mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb ook geen besef van geld....... is het mooi? dan koop ik het.
Goed voor de economie toch?
Geen zin in gezeik, Krijgen we weer zo'n GTST gedoe binnen de groep en daar heb ik weinig trek in, al weet ik dat iedereen er zo over denktquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:57 schreef Toempf het volgende:
Uit beleefdheid niks zeggen? Wees gewoon eerlijk en confronteer hem met zijn gedrag.
ja preciesquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:57 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Aah mooi huis, die moet ik hebben. Ow die auto daar van 2ton vind ik ook wel mooi.
Maar je clubje redden is er niet bij...... egoistisch zak hooi dat je bent.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, heb ook een parkeergarage in de stad gekocht voor mijn 79 auto's.
Toen der tijd viel ze eerst op mij, Maar ik had toen al een vriendin dus ging hem niet wordenquote:
Ze willen Koeman er niet eerst uitgooien. Dan niet hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar je clubje redden is er niet bij...... egoistisch zak hooi dat je bent.
Neppert!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:05 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ze willen Koeman er niet eerst uitgooien. Dan niet hoor.
Oftewel, je bent jaloers dat je de kans hebt laten passerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Toen der tijd viel ze eerst op mij, Maar ik had toen al een vriendin dus ging hem niet worden
Volgens mij ben jij nog veel ergerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef Elixabete het volgende:
TS je bent gewoon een zielig ventje.
Wel huilie doen op FOK! maar je mondje open trekken durf je niet.
NEEquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef GODMILJAAR het volgende:
[..]
Oftewel, je bent jaloers dat je de kans hebt laten passeren?
Je moet dat fossiel niet quoten, Zelfs dat is het geval niet waard.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog veel erger.
Ik begrijp TS volkomen.
why, als ie toch al een vriendin hadquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef GODMILJAAR het volgende:
[..]
Oftewel, je bent jaloers dat je de kans hebt laten passeren?
Ja maar die vriendin had geen rijke paquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
why, als ie toch al een vriendin had
Er is niet perse wat mis mee. Het gaat er in deze om dat hij veel te mans doet met gekregen spullen. Iemand die een 2e hands auto koopt en daar hard voor heeft moeten werken hecht er veel meer waarde aan dan iemand die ineens een nieuwe auto krijgt en er dus niks voor heeft hoeven doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef Apuleius het volgende:
Voor degenen die beweren dat het niet fijn is als je alles in je schoot geworpen krijgt: Nee, iedere dag in de file staan voor een schamel loon en tot op hoge leeftijd verplicht door moeten beulen, dat schiet pas op. Hou toch op. Als jullie een flinke som geld zouden winnen, dan is er natuurlijk plotseling niets mis mee.
Ditquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Er is niet perse wat mis mee. Het gaat er in deze om dat hij veel te mans doet met gekregen spullen. Iemand die een 2e hands auto koopt en daar hard voor heeft moeten werken hecht er veel meer waarde aan dan iemand die ineens een nieuwe auto krijgt en er dus niks voor heeft hoeven doen.
Zeker dit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Er is niet perse wat mis mee. Het gaat er in deze om dat hij veel te mans doet met gekregen spullen. Iemand die een 2e hands auto koopt en daar hard voor heeft moeten werken hecht er veel meer waarde aan dan iemand die ineens een nieuwe auto krijgt en er dus niks voor heeft hoeven doen.
Daar ben ik het verder ook helemaal mee eens. Ik heb het meer over mensen die zelf willen werken voor hun spullen, omdat ze het dan zouden 'verdienen'.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Genius-F het volgende:
[..]
nouja we gaan zo afentoe spelen met de auto,s van zijn schoonpapa zoals een Ferrari enzo dat is wel grappig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef LangeJan het volgende:
Heeft ie goed voor elkaar die maat van je. Weet je zeker dat je niet zo af en toe stiekem meeprofiteerd?
Anyway, ik denk maar zo, het zal wel een keer bij hem wegvallen. Als je oneerbiedig omgaat met je privileges in het leven... wordt het vaak van je afgepakt.
Maar goed, ik vind het persoonlijk ook veel fijner om zelf te werken voor mijn centen en daar nieuwe dingen voor te kopen of mee op vakantie te gaan.
Al is design meubilair niet aan mij besteed, ik hou het idd ook gewoon bij Ikea. Wel allemaal net spul, maar niet top of the line zullen we maar zeggen.
Doe ik ook. Ik zeg altijd dat die het maar goed getroffen heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt toch wel eens een hint geven, het hoeft toch geen gesprek gelijk te worden? Zeg eens bijvoorbeeld als jij blij met iets nieuws bent: "He-le-maal zelluf voor gewerkt... jaahaa... kun jij niet zeggen"
gelijk heeft hij, maak zelf iets van je leven. misschien heeft hij een tip over een rijke vriendin, doe niet zo afgunstig....quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik zeg altijd dat die het maar goed getroffen heeft.
en dan komt er een wat lastig gemaakt lachje uit en verder zegt die niks
Kijk, dat stukje gaat het mij nou om.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nouja we gaan zo afentoe spelen met de auto,s van zijn schoonpapa zoals een Ferrari enzo dat is wel grappig.
maar verder idd, Alles staat op naam van haar of die papa, zodra dat meisje hem niet meer zou zien zitten is het dagdag en heeft die niks meer.
ja zijn velgen en de playstation![]()
Ik persoonlijk geef helemaal niks om iemand zijn spullen,geld of opleidingsniveau. en ben al helemaal niet van het uiterlijk vertoon. Maar het irriteert mijn gewoon dat hij constant de vergelijking trekt met wat hij heeft ten opzichte van mij, En dan vooral omdat die er zelf weinig tot niks voor heeft gedaan terwijl ik mijn kapot heb gewerkt ervoor.
Ach, ik waardeer het veel meer zal ik maar zeggen..
zie mij een rijke vriend \ patser hebben, ook goed, daarom zit hij op vrijdag thuis op FOK. loser.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Kijk, dat stukje gaat het mij nou om.
Wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zie mij een rijke vriend \ patser hebben, ook goed, daarom zit hij op vrijdag thuis op FOK. loser.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zie mij een rijke vriend \ patser hebben, ook goed, daarom zit hij op vrijdag thuis op FOK. loser.
ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Goofisch het volgende:
Ik ben totaal niet jaloers en zou zeker niet willen ruilen.
Daar kan ik me nog wel wat topics over herinneren ook...quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:30 schreef Schuifpui het volgende:
Ik had het laatst met iemand, vriend kan ik hem niet noemen, over geld. Hij had al meerdere malen de hoogte van z'n spaarrekening genoemd, en vond dat ik ook maar had moeten sparen. Toen maar eens gevraagd of hij er voor gewerkt had. Z'n oprechte antwoord: "Werken? .." Alles gehad dus en nog trots erop ook.![]()
Ben allang blij dat ik nog iets kan sparen als student.
Interessant statement. Zou je daarover kunnen uitwijden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:53 schreef Genius-F het volgende:
En de hele wereld wordt opgelicht voor 1 dollar per dag.
Zozo, je hebt echt geldbesef. Twee vriendinnen te gelijk kan niet vanwege de kosten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Toen der tijd viel ze eerst op mij, Maar ik had toen al een vriendin dus ging hem niet worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |