vrienden/kennissen van mij hebben geen besef van geld.
Het gaat om een vriend van mij waar ik vroeger veel mee omging, sinds een aantal jaar heeft die een vriendin waar de papa stinkend rijk van is. Allemaal prima en leuk voor hun maar ze moeten er niet mee te koop gaan lopen.
Het was altijd een prima kerel. Maar sinds die snol in zijn leven is gekomen is alles anders, Bij meneer gaat het nu allemaal om het uiterlijk vertoon.
Als ik een TV koop is het niet van wat mooi maar, leuk ding maar ik heb een grotere..
Als ik een auto koop kijkt meneer eerst naar het prijskaartje. Waar de rest van de club gewoon zegt, "leuke wagen man" vraagt hij naar het prijskaartje om vervolgens even te vertellen dat zijn auto duurder is.
Als ik een huis wil kopen zegt hij dat hij nooit in zo'n huis zou kunnen leven, want meneer zelf woont in een villa.
Allemaal prima voor hem. Ik ben persoonlijk allang blij met mijn eigen dingen waar ik tenslotte zelf voor gewerkt heb.
Het irritante is alleen dat die altijd maar mee lult over dit soort dingen maar zelf geen
CENT betaald heeft voor alles wat die heeft.
-De TV van schoonpapa.
-De BMW van schoonpapa.
-En uiteraard ook het huis voor de volle 100% van schoonpapa.
-Eigenlijk alles wat die heeft op de playstation en de velgen onder die BMW na zijn van schoonpapa gekregen, Zelfs het pak waarmee die op een bruiloft aankwam in ook van schoonpapa,s geld.
Ik zeg uit beleefdheid maar niks maar begin mij er nu wel aan te irriteren, Ze roepen maar raak over wat ik allemaal zou moeten kopen voor mijn toekomstige huis ( mevrouw heeft een Design meubelzaak, van wie zou ze die gekregen hebben.) wat allemaal tiefes tiefes duur is en dat zelfs tegen inkoopprijs.(2200 euro voor een kleed inkoopprijs

) En dat zou ik dan even moeten kopen. Doe mij maar gewoon Ikea
Klacht: Mensen die geen besef hebben van geld en niet weten wat een ander ervoor heeft moeten doen omdat ze zelf alles in hun schoot geworpen krijgen.
Ik ben totaal niet jaloers en zou zeker niet willen ruilen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Goofisch op 06-11-2009 22:58:15 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.