Klinkt opwindend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef Bonzai. het volgende:
Ik wil met jou wel eens poepen, TS![]()
Belgisch poepen wel te verstaan![]()
Tja, die plek waar jij een 3e WC hebt, hebben wij het zwembad liggen. En da's niet lekker (erin poepen dan)quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:10 schreef Drinky het volgende:
Ken het gevoel niet, want wij hebben 3 wc's, dus nooit mee te maken gehad
Als je moet, dan moet je.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Tja, die plek waar jij een 3e WC hebt, hebben wij het zwembad liggen. En da's niet lekker (erin poepen dan)
Groot zwembad danquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Tja, die plek waar jij een 3e WC hebt, hebben wij het zwembad liggen. En da's niet lekker (erin poepen dan)
Wat moet dat moet! En als ik mijn eigen geur ruik dan is alles weer goed. Alleen die warme wc bril vind ik niet aangenaamquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:51 schreef HuubTuub het volgende:
het is erger als je moet drollen en net voor je heeft iemand al een bruine beer verzopen en alles riekt er nog naar.
Dan is de pot wel vrij, maar je wilt eigenlijk nog niet gaan.
Tuurlijk heb je daar spuitbusjes voor, maar dan moeten die wel gebruikt worden...
Wat zijn de gelegen momenten om spontane diarree te krijgen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Dat ken ik! Althans, min of meer! Wellicht kan ik jullie interesseren met mijn verhaal?![]()
Goed! Wie heeft er wel eens last gehad van spontane diarree? Je denkt er nooit bij na, maar die reclames van de man in de rij voor het theater bevatten een bron van waarheid! Op de meest ongelegen momenten last krijgen van spontane chocolade aars-mousse is absoluut geen pretje, zeker niet wanneer het gebeurt tijdens een avondje stappen. Dit overkwam mij dus een weekje geleden.
Helaas waren er niet alleen wc's bezet, maar ook nog eens dichtgeschroefd als voorzorgsmaatregel tijdens de drukke zaterdagavond. ( Menig kroegbaas wenst geen kotsende dronkenlap op een dichte wc, of een neukend stelletje, of een coma zuiper die daar zijn laatste uren slijt )
Afijn! Dit was dus in elke bar, discotheek en kroeg die ik binnenliep terwijl ik met een enorme opbouwende druk in mijn privaat gedeeltes zocht naar een verlossende wc.
Uiteindelijk ben ik het park ingelopen en ben ik ongezien een paar knusse, doch natgeregende bosjes ingesprongen achter een muurtje en realiseerde dat dit de eerste keer zou zijn dat ik hurkend ging kakken. Maar wat een opluchting!![]()
Dus, achteraf gezien begrijp ik je klacht heel goed zelfs. Balen man.
Die warme wc-bril (mits schoon) vind ik wel fijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Wat moet dat moet! En als ik mijn eigen geur ruik dan is alles weer goed. Alleen die warme wc bril vind ik niet aangenaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |