Er staat ook dat er in dat geval contact opgenomen mag/moet worden met de polikliniekverpleegkundige, maar we hebben gisteren de dubbele dosis al meegekregen met de mededeling dat de volgende dosis 24 uur na de eerste ingebracht mag worden.quote:Indien 24-48 uur na het toedienen van de Misoprostol nog 'niets' gebeurd is (geen bloedverlies, geen krampen) wordt aanbevolen nogmaals 4 Misoprostoltabletten vaginaal toe te dienen.
Waarom bel je niet gewoon de dienstdoende gyn in het ziekenhuis...?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:14 schreef Soneal het volgende:
Ik kom even wat advies vragen van dames die helaas ervaring hebben....
Anyway.... als het zo blijft (wel bloedverlies maar nog niet heel ernstig) de volgende dosis inbrengen als we 24 uur na de eerste dosis zijn of langer afwachten?
Waardeloos....quote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef flugeltje het volgende:
Soneal
Hoe gaat het nu met jou? Niet lichamelijk, niet klinisch... Maar met jou?
* arm om Soneal heenslaatquote:
Ik heb het juist verschrikkelijk moeilijk met de tegenstelling tussen m'n zwangere lichaam en m'n geest die al weet dat ik deze keer niet naar m'n lichaam moet luisteren (terwijl ik dat normaal juist wel moet doen) omdat mijn lichaam nu op basis van de verkeerde informatie functioneert.quote:Op maandag 14 december 2009 19:39 schreef flugeltje het volgende:
* arm om Soneal heenslaat
Wat ik terugkijkend wel vervelend vond was dat ik op een bepaald moment zo bezig was met m'n lichaam en de effecten dat ik het geestelijke eigenlijk helemaal 'vergat'. Ik hoop dat het de komende dagen toch vanzelf nog loskomt... Weet dat er veel mensen aan je denken en met je meeleven. Ik ben er één van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |