Ja, maar dan moettie weer in de was en daar wordtie toch weer stugger van?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:47 schreef cattie het volgende:
[..]
Melk kun je er prima uitwassen! Net als babyspuug.![]()
Ik kan die foto niet zienquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef Pvoesss het volgende:
Haha ja en de kleine deed ook nog eens alsof ze kon vliegen het zag er zo debiel uit.
Er is trouwens een betere foto van de groene lelies. KLIKKKK
Dus echt appeltjesgroen
Ik heb ze niet bedacht hoor! En de foute pooier met snor badjas kwam van Webkim, die de rode zijden vogels afschuwelijk vond.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Grijs het volgende:
Je weet ze wel mooi te omschrijven, Macka!
Ik vind de combinatie van het appeltjesgroen met het motief niet mooi. Bij dat motief vind ik zachtere kleuren mooier en bij de kleur een strakker motief (of gewoon geen).
Welke oogballen? Je hebt er twee van he, Laura en Nora.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat die bij kleurdoos wel mooi zal staan in het zwart gekleed en dan heel blond en haar dame met haar haartjesen dan een felgroene doek
Ik vind de oogballen ook mooi trouwens ik wil een 5 maar ik bied steeds net mis op Gbay
Ja!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedacht hoor! En de foute pooier met snor badjas kwam van Webkim, die de rode zijden vogels afschuwelijk vond.
Heb je Laura al eens uitgeprobeerd? Zo niet dan zal ik haar meenemen de volgende keer dat we elkaar zien. Want de foto's van Didymos slaan weer nergens op, Laura heeft weer zo'n typische kleur rozerood die je moet staan. Ze knoopt trouwens erg fijn, bijna een Storchenwiege in Didy vermommingquote:
Good on you!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar weet je wat zo vervelend is: ik heb ermee geknoopt tijdens de Trageschule certificering. Met een goed ingedragen versie. En my-oh-my.
Dus die staat op mijn lijstje met wensen-vanwege-kwaliteiten.
Net als Eibe dus. Die vind ik ook, maar ik ben er heel blij mee.
Bij mijn werd het tegen het einde aan steeds fijner om te dragen, tot het moment dat ik zelfs liever Ronja wel droeg dan niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Webkim het volgende:
Het dragen vind ik nu trouwens soms best heftig worden. Thomas zal rond de 14 kilo zijn en ik nu 23 weken zwanger. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat. Ik hoop lekker tot het laatst.
hihi ja dat laatste ook natuurlijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:58 schreef Webkim het volgende:
Welkom draculettetje![]()
Ja, een doek / drager is dan idd wel erg praktisch. Maar het is ook gewoon fijn en gezellig om te dragen.
Het was al best lang geleden dat ik iets had gekliktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |