Ik sloot hem met:
Hannah was ook altijd zo overstuur als ze wakker werd in de doek. Ik dacht altijd dat het kwam omdat ze zich dan niet lekker kon uitrekken of zoiets, of honger had. Maar ik las laatst op het andere forum er ook iets over. Dat babies vaak moeten plassen als ze wakker worden en dat dan niet altijd lukt ofzow. Als je ze er dan uithaalt kunnen ze zich ontspannen en lukt wel.
Huup wat leuk dat je moeder en zus je meisje ook hebben gedragen
Mijn zus heeft Hannah ook wel eens in de doek gehad. Ik heb het toen wel geknoopt voor dr trouwens, wilde dr niet afschrikken

Moeilijk trouwens, bij een ander knopen! En wat oeke zegt herken ik ook wel. Mijn zus vond het heel leuk en viel haar mee dat het zo licht was. Ze zei dus meteen dat ze Hannah voortaan maar bij haar in de doek ging ipv bij mij als we samen ergens heen gingen

Aan de ene kant leuk dat ze zo enthousiast was, maar ik dacht toen ook wel meteen, "maar ik vind het zélf zo gezellig!"
Ca.ra wat grappig dat je demonstratie moest geven

En je weet al meer dan ik

Ik dacht dat FCC en Kreuztrage hetzelfde was. Wat is het verschil dan?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.