SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
[ Bericht 1% gewijzigd door texelonia op 06-11-2009 21:39:34 ]Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Ik weet niet of ik de goede benamingen gebruikt heb hoor. Al dat engels en duits door elkaar.... Ik heb nog even in het didymos-boekje gespiekt en degene die ik gedaan heb heten daar de kreuztrage en doppelte kreuztrage. Die laatste is wat in het filmpje gedemonstreerd werd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef texelonia het volgende:
Ca.ra wat grappig dat je demonstratie moest gevenEn je weet al meer dan ik
Ik dacht dat FCC en Kreuztrage hetzelfde was. Wat is het verschil dan?
Dankjewelquote:
Ja, dan komt er een wickel oftewel wrap bij. Het is zo simpel allemaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef DaviniaHR het volgende:
maar je hebt toch ook kreuztrage (die van het filmpje) vs wickelkreuztrage (FWCC) ?
Ach, als het hangt, is het goed
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:21 schreef tessie het volgende:
Ja met dat rode haar staat hij idd heel mooi. En ik vind hem bij mn Lief ook heel mooi staan.
Ik vind het sowieso zo ontzettend lief eruit zien als mijn Lief Graeme draagt. Word er altijd ook zo trots van
quote:Op maandag 9 november 2009 09:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren gewii-bokst met Jochem in de tricot
Ik ben zo bang dat ik er melk op lek..quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef DaviniaHR het volgende:
linda, didy's beginnen altijd redelijk stug. lekker een paar nachten in je bedje leggen doet wonderen
Melk kun je er prima uitwassen! Net als babyspuug.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik er melk op lek..En Lotte heeft er overheen geplast, dus nu issie ook nog in de was geweest...muuh. Naja, er is dus hoop in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |