quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:43 schreef Skylark. het volgende:
Omdat die irritant was en ik val meer op lieve meisjes.
quote:
Hoe hoog eindigde je dan in je 1e seizoenquote:
quote:
6e. En ik had de beker gewonnenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe hoog eindigde je dan in je 1e seizoen
Ja dat zie ik aan de teams die in de poule zitten. 6e is wel naiszj ja voor een DEBUUT SEIZOENquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
6e. En ik had de beker gewonnen. Maar het is dus EL en niet CL.
Zenit zou zomaar CL kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat zie ik aan de teams die in de poule zitten. 6e is wel naiszj ja voor een DEBUUT SEIZOEN
Ja seeded in pot 1.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zenit zou zomaar CL kunnen zijn.
Wat een hoax spel.quote:
Alsof ik computerdingen koopquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kreeg jij er ook een MOOIE VOETBALMOMENTEN DVD bij toen je het kocht? Of heb je het niet gekauft.
Bitchnigger.quote:
Dat sletje heeft wel de hele tijd in een poging mij te verleiden haar kinderlijke lichaampje met beginnende tietjes tegen me aangeschuurd.quote:
Wat haat je? Nederlanders zijn koningen, dat weet iedereen. Ik heb uiteraard daarnaast ook zeker de nodige Zuid-Amerikanen uiteraardquote:
In de bios?quote:
En als hij mist snel terugrennenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat haat je? Nederlanders zijn koningen, dat weet iedereen. Ik heb uiteraard daarnaast ook zeker de nodige Zuid-Amerikanen uiteraard.
M'n keeper is een Argentijn met 19 voor strafschoppen, dus hij neemt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |