Als je nou een lekkerwijf was wel.quote:
quote:
Dat ligt eraan wat er onder die zak zit...quote:
Gezien je gluk van vandaag zou ik het niet gokken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder die zak zit...
Tjaaaaaaa......... helaas zul je dan nooit te weten komen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er onder die zak zit...
Mijn hart breekt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Tjaaaaaaa......... helaas zul je dan nooit te weten komen.
DAT OOK NOG, NU IS JE DAG HELEMAAL VERNEUKT!!quote:
JA GODVERDOMME, WRIJF HET ER LEKKER IN!quote:
Hij was toch verlaten door z'n vriendin?quote:
We hebben een grapjas in ons midden!quote:
Neem een prozac en spring uit een raamquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Kutdag! Gezeik op het werk, gezeik privé, gezeik onder weg van het een naar het ander (vrouwen kunnen NIET autorijden, hoer in je Fordje Ka), gezeik op training en als klap op de vuurpijl stoot ik ook nog eens KENKERHARD mijn teen!
Ik ga gewoon slapen of zo.
Raar gevoel voor humor heb jequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
We hebben een grapjas in ons midden!
Ga je vliegen van die Prozac ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Neem een prozac en spring uit een raam
Jij denkt dat jij een kutdag hebt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Kutdag! Gezeik op het werk, gezeik privé, gezeik onder weg van het een naar het ander (vrouwen kunnen NIET autorijden, hoer in je Fordje Ka), gezeik op training en als klap op de vuurpijl stoot ik ook nog eens KENKERHARD mijn teen!
Billy mays is vandaag 4 maanden dood! Hoeveel Tell Sell fanaten hebben nu een kutdag?! JUIST!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij een kutdag hebt?
ik heb vandaag een boete van 240 euro gekregen.
ik win.
Waarvoor dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij een kutdag hebt?
ik heb vandaag een boete van 240 euro gekregen.
ik win.
arme jij..quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
ik ben sprakeloos dat het ook zo kanquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef Samsonneke het volgende:
Beste sinadO,
Zojuist las ik je topic in dit topic en ik voelde mij toch wel ietwat geraakt. Het spijt mij dat jij zoveel pijn en verdriet meegemaakt hebt deze dag. Daarom hoop ik ook dat je er gauw weer bovenop komt en dat je morgen één van de mooiste dagen uit je leven zult hebben, zodat deze dag in het niet valt
Het komt goed, echt waar! Lekker vroeg naar bed vanavond en vervolgens morgen met een fris gevoel opstaan en weer met een schone lij beginnen.
Everything will be fine.
Groetjes,
Samsonneke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |