quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef YPPY het volgende:
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahM'n schoonzusje is zwanger, er komt een baby bij! Nichtje is zo leuk, hopelijk wordt deze ook zo keigaaf.
Heftig confronterend (vorig keer waren we samen zwanger), maar zo leuk. En alles gaat goed en de echo was goed.
![]()
![]()
Ja, en het erge is, ik heb haar al een keer van mijn Hyves gegooid omdat ik me rot ergerde en toen vroeg ze: Hey, waren wij niet al Hyves vriendjes? En voegde ze me weer toe. En ik wilde niet zeggen dat ik het expres had gedaan omdat ze dus op zich best aardig is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef YPPY het volgende:
Daar ben ik echt allergisch voor Vivi, voor dat soort mensen.
Even spammen.![]()
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en gefeliciteerd tante Yppy en ome Jarno!Tante zijn is leuk! Als het allemaal goed gaat
Ja, het was een fluorparty ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.![]()
Die foto. Vivi, weet je wel zeker dat het serieus is. Dat doe je toch niet.
Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:
och ik kan me best voorstellen dat je die behoefte wel nog hebt hoor, aan uitgaan. Ik heb er zelf niet zo'n last van maar zeker als het kind niet geplanned is en als je zo jong bent kan ik me er wat bij voorstellen
neemt niet weg dat ik het op zn zachtst gezegd dubieus vindt dat je zo vaak uitgaat en dat dan ook nog zo laat zien dat je je zo profileert als feestbeest. Maar goed.
En dan ook nog in zo'n lellike legging! Het moest verboden worden
oh fijn zoveel nieuws!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef snoopy het volgende:
Wij mogen ook de tandenborstel buzzen
Lis is 2 broeken rijker en Morris een broek, een shirt en sloffen. Alleen heeft oma in haar enthousiasme maat 92 gepakt en betaald terwijl Morris toch alweer een tijdje maat 116 heeft. Dat wordt dus ruilen.
hehehe ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |