maar ik kan mij er ook echt over opwinden! het is toch godgruwelijk irritant als de rest om je heen lui zijn en jij ervoor kan opdraaien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef electronique het volgende:
topic nummer 997528375938 hierover
Tja, van sommigen weet ik het. Het is meer dat er mensen als een collectief sinds kort overal een tijd later lijken te zijn..quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:06 schreef switchboy het volgende:
Laat komen is gewoon stijl je weet zelf. Als je aan het pompen bent moet je ook niet te vroeg komen toch? Ik laat andere mensen op mij wachten, ik ga toch niet op andere wachten.
Dat is gewoon toeval. Er zijn altijd een paar rotte appels.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, van sommigen weet ik het. Het is meer dat er mensen als een collectief sinds kort overal een tijd later lijken te zijn..
Ja, zo'n vermoeden had ik al, maar je gaat ook aan jezelf twijfelen he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is gewoon toeval. Er zijn altijd een paar rotte appels.
Dat is van alle tijden.
Like I care.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Bah, de maatschappij kotst op mensen als jou
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Cacciatore het volgende:
guilty :p ma eerlijk he als ik dat met een date doe werkt dat 100% goed hoor ze denkt dan steeds aan je en dan kom je
en zegt ze: je bent te laat
en ik zo: ja klopt ik was op het schip?
zij: hoezo op schip?¿
en ik dan: ja want wij samen hebben zeeen van tijd
Niet in ieder opzicht, Biels. Hi-hi.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je problemen met laat komen (hihi), ja?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Cacciatore het volgende:
guilty :p ma eerlijk he als ik dat met een date doe werkt dat 100% goed hoor ze denkt dan steeds aan je en dan kom je
en zegt ze: je bent te laat
en ik zo: ja klopt ik was op het schip?
zij: hoezo op schip?¿
en ik dan: ja want wij samen hebben zeeen van tijd
Niet als ik met haar zou datenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je problemen met laat komen (hihi), ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |