Aan wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef eigenaar het volgende:
Ik zou hier een slaatje uit plaan en die tijd nuttig besteden aan bijvoorbeeld huiswerk.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef electronique het volgende:
bij ons moet je dat al na 1 keer
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Je school houdt er nu eenmaal van om jouw tijd te verdoen. Welkom in het NLse onderwijssysteem.
Zeer triest idd.
Dit is herkenbaar. Op schoolleeftijd heeft een puber namelijk een volkomen afiwijkend bioritme, vergeleken met de tijden dat je geacht wordt op school te zijn. Ik moest ook altijd 8.10 en dat was echt veeeeel te vroeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef -.- het volgende:
En door het vroege opstaan kom je weer slaap tekort, waardoor je je de volgende dag verslaapt en nog een keer te laat komt. Een vicieuze cirkel die averechts werkt.
TS weet niet wat werken is en heeft moeite om optijd te komen als hij om kwart voor 9 in de les moet zittenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Niet zeuren, ik moet elke dag om 7 uur beginnen
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Bluurgh het volgende:
Dan ga je toch lekker niet?
Waarom zouden ze dat niet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Biskwie het volgende:
[..]
TS weet niet wat werken is en heeft moeite om optijd te komen als hij om kwart voor 9 in de les moet zitten![]()
ps. bij ons op kantoor hebben we flexibele urenje mag beginnen tussen half 8 en 9 uur
edit: en dan nog zijn er collega's die om kwart over 9 komen aankakken![]()
quote:
Uitleg? Tevens, wat voor school doe je, hoe vaak ben je blijven zitten, etcetera?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, ach, ik kan het me eigenlijk niet veroorloven om hier heel moeilijk te gaan doen
In je schooltijd hoor je niet op tijd te komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |