Nee een werkgever neemt mensen aan. En je moet toch ergens beginnen om er iets van te maken? Er zullen vast wel bepaalde trajecten zijn in Nederland. Waar een baas subsidie krijgt ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:18 schreef Aethereal het volgende:
En een werknemer neemt iemand zonder huis aan? Het is toch niet voor niets een dakloze.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alsof die dingen goed verkopen. Mensen met smetvrees durven zo'n ding niet aan te pakken.
In de staat dat zo'n kerel daar zijn tijd staat te verdoen, kan hij toch ook langs het uitzendbureau voor een echt baantje. Ergens in een fabriekshal staan van 8 tot 5, genoeg geld maken om een flatje te huren en boodschappen te doen bij de Aldi. Of denk ik soms zo simpel?
TS is boos omdat ze meer dan hem verdienenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alsof die dingen goed verkopen. Mensen met smetvrees durven zo'n ding niet aan te pakken.
In de staat dat zo'n kerel daar zijn tijd staat te verdoen, kan hij toch ook langs het uitzendbureau voor een echt baantje. Ergens in een fabriekshal staan van 8 tot 5, genoeg geld maken om een flatje te huren en boodschappen te doen bij de Aldi.
Ja leuk ik zag er ook 1 vandaag, staat lekker te bellen met zijn nieuw nokia telefoon en ze toch een mooi zilver horloge aan zijn pols.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In de staat dat zo'n kerel daar zijn tijd staat te verdoen, kan hij toch ook langs het uitzendbureau voor een echt baantje. Ergens in een fabriekshal staan van 8 tot 5, genoeg geld maken om een flatje te huren en boodschappen te doen bij de Aldi.
Toen ik er ooit eentje zag bellen met een gloed nieuw mobieltje, heb ik er al helemaal nooit een cent aan uit gegeven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wie of wat is uie en hoe kom je erbij dat het niet goed is als hij in de park bier drinkt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:39 schreef fs180 het volgende:
Gaat uie werken is het niet goed, jat hij je auto, is het niet goed, zit ie bier te drinken in het park is het ook niet goed..
TS WAT WIL JE NOU?!
Dit is de juiste zinsvolgorde voor de knapen die die dingen verkopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:15 schreef Gaspedaal het volgende:
"wie maakt mij blij, koop een krantje bij mij"
En uiteindelijk hield jij het broodje over en hij de scooter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:39 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik heb er vorige keer 1 op mijn scooter laten letten "als je op me scooter let krijg je een broodje!".
En die gast helemaal stoer "ja ja!" knikken. Was wel een broodje waard
(scooter stond ofc wel op slot)
Jij bent stoer, echte baas, een broodjesopscooterpasserweggeefbaas.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:39 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik heb er vorige keer 1 op mijn scooter laten letten "als je op me scooter let krijg je een broodje!".
En die gast helemaal stoer "ja ja!" knikken. Was wel een broodje waard
(scooter stond ofc wel op slot)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |