abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 13:37:40 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74848971
Jeetje Livelink, wat een verhaal. Lijkt me zo moeilijk allemaal. ik hoop dat je er een weg in weet te vinden.

En wat is het toch een geworstel met die AB Vicky, gelukkig dat het nu makkelijker lijkt te gaan. (mijn jongens zijn gek op AB. lekker smaakje. Dat vind ik dan weer een ander uiterste )

Oh, en de eeuwige oren. Succes met de volgende test Snoops.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:49:38 #299
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74849334
Job was gisteren en vanochtend weer in een opperbeste bui. Zo gaat het vaak, het hoopt zich op tot een uitbarsting en daarna gaat het weer een tijd goed. Het duurt altijd alleen wat langer voordat ik weer wat ontspan en net als ik het weer zie zitten, dan volgt er weer een nieuwe uitbarsting, lijkt het wel.

Die gehoortesten kunnen tegenwoordig toch heel makkelijk? Dus niet meer dat kinderen moeten reageren op piepjes, maar dat ze gewoon met een soort apparaatje registreren of het kind goed kan horen? Dat leek me juist zo ideaal. Dan worden factoren als dwarsigheid of gebrek aan concentratie uitgefilterd. Gelukkig verder alles goed, en als jij zeker weet dat Morris prima hoort, dan is dat volgens mij ook echt zo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_74849340
gevalletje oostindisch doof snoop'?

Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te worstelen met de AB
Vanmorgen weer zonder problemen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74849746
Snoopy, wat Vicky zegt??
Doet me denken aan een verhaal van een kennis. 2 vriendinnen. Waarvan eentje met gehoorapparaatjes. Zegt de andere tegen d'r moeder: J. is echt doof en ik oostindisch

Vicky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')