Ik kan wel een plekje verzinnen waar van den berg maar al te graag z'n paspoort laatquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
Burgers zijn niet verplicht een identiteitsbewijs bij zich te dragen (sinds 04-2004)
Anders zou men niet eens geheel naakt over straat kunnen lopen.
Goed argument
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Thailand?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef starla het volgende:
[..]
Ik kan wel een plekje verzinnen waar van den berg maar al te graag z'n paspoort laat
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]!!
Professor Bomhoff van Loenatik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit toch niet in de pedopartij?![]()
Ik ben het met de meeste punten net zoals jij oneens. Maar dit punt vind ik lang zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:35 schreef starla het volgende:
Naar aaleiding van dit topic kwam ik op de site terecht van de pedopartij (aka Partij Voor Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit). Op die site staat hun partijprogramma en die is echt té slecht, nog slechter dan die van de SP. Enkele punten:
- Kinderen krijgen stemrecht vanaf twaalf jaar.
Op wie stem jij? De barbapapapartij?
En Victor in Het Huis Anubisquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Professor Bomhoff van Loenatik!
Hij zit toch niet in de pedopartij?
Het Huis Anubisquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En Victor in Het Huis Anubis
Neej tuurlijk nietMaar op die foto's lijken ze wel heel erg op elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het volledig met je eens.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben het met de meeste punten net zoals jij oneens. Maar dit punt vind ik lang zo slecht nog niet.
Oke 12 jaar is wel heel erg jong, beter maken ze daar dan 15/16 jaar van.
In 4vwo (ik weet niet hoe het op het Havo/Vmbo zit) krijg je maatschappijleer waarbij je alle standpunten van politieke partijen moet leren, tevens leer je precies hoe de politiek werkt en hoe alles dus in elkaar steekt.
De gemiddelde 15/16-jarige met maatschappijleer, weet een stuk meer van de politiek af, dan de gemiddelde stemmer kan ik je uit eigen ervaring zeggen.
Is niks "quote:
Er zijn hele studies politicologie. Maar die kunnen we wel afschaffen, want als je 16 bent weet je ook al hoeveel zetels er in de 2e kamer zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is niks "" aan. Vraag eens aan een groep 50-jarigen hoeveel zetels er in de tweede kamer zijn en vraag het eens aan een groep 16-jarigen
In alles wat je op die site leest kun je wel een (denkbeeldig) verband maken met pedofiliequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom doen ze zo moeilijk over het verlagen van de leeftijdsgrens van de leerplicht? Is dat hun manier van duidelijk maken dat als kinderen wijs genoeg zijn om te stoppen met school ze ook kunnen beslissen of ze zaad willen slikken? M.a.w. een echte pedopartij dus.
Precies, oprotten met je fabeltjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Jahr00n het volgende:
God zij met ons moet idd verdwijnen van onze munt.
De rest tja.
Het uit je hoofd leren betekend niet dat ze het snappenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is niks "" aan. Vraag eens aan een groep 50-jarigen hoeveel zetels er in de tweede kamer zijn en vraag het eens aan een groep 16-jarigen
Hij heeft wel gelijk hoor, de hoeveelheid volwassen mensen met geen flauw benul van politiek die vervolgens maar lukraak iets stemmen (ik noem geen namen PVV PVV PVV PVV PVV) is schrikbarend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Er zijn hele studies politicologie. Maar die kunnen we wel afschaffen, want als je 16 bent weet je ook al hoeveel zetels er in de 2e kamer zijn.
Er zit natuurlijk zo'n gigantisch verschil tussen 18 en 16.quote:
Dan weet de groep vijftigjarigen het wel, terwijl de groep zestienjarigen voornamelijk in het duister tasten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bleken die lesjes maatschappijleer toch niet zo heel nuttig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de hoeveelheid volwassen mensen met geen flauw benul van politiek die vervolgens maar lukraak iets stemmen (ik noem geen namen PVV PVV PVV PVV PVV) is schrikbarend.
Maar dat is de keerzijde van de democratie. Live with it.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de hoeveelheid volwassen mensen met geen flauw benul van politiek die vervolgens maar lukraak iets stemmen (ik noem geen namen PVV PVV PVV PVV PVV) is schrikbarend.
Dus dan kunnen we maatschappijleer net zo goed afschaffen. Wat is het nut nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Bleken die lesjes maatschappijleer toch niet zo heel nuttig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |