de tuinen heeft ze ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee rot ff lekker op , dan mis ik door jou de boot zeker![]()
Ik ga zelf wel ff hiero, das echt cheap zeg.
Ik had hele duren van de Body Shop, maar dat flesje had ik dan ook al jaren
Je wordt steeds aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
Zo, nu kopje soep.![]()
Ik had gebrunched. Met M&M's. In bad.
FRIETquote:
Of je nou door mij de boot mist of door het boodschappen doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee rot ff lekker op , dan mis ik door jou de boot zeker![]()
Ik ga zelf wel ff hiero, das echt cheap zeg.
Ik had hele duren van de Body Shop, maar dat flesje had ik dan ook al jaren
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef MrSubtle het volgende:
Vanavond eet ik frietjes... of de luie versie... frietjes
Ja maar niet voor 1.85quote:
Okeujquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Quthoerrr, ik ga pas in mei naar Texel heur.
Kom je me dan uitzwaaien?
Hoe kun je je nou weken verheugen op frietjes? die eet men toch minstens 1x per weekquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik ook
Echte Limburgse Frietjes
waar ik me al weken op verheug![]()
![]()
Is ook het lijstje wie al geactiveerd heeft skatjequote:
Nou dat is nog wel een heel verschil jongedame!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je nou door mij de boot mist of door het boodschappen doen
Vast welquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En hij leest hier niet mee Q?
Ahahahaha!quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou weken verheugen op frietjes? die eet men toch minstens 1x per week
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom ook. Als jullie dan wel even op tijd zeggen, liefst in een lijstje, hoe laat die boot gaat en of je eerst nog boodschappen gaat doen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom ook. Als jullie dan wel even op tijd zeggen, liefst in een lijstje, hoe laat die boot gaat en of je eerst nog boodschappen gaat doen!
Precies, je kan hem beter door mij missen dan door boodschappenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat is nog wel een heel verschil jongedame!!!
Oeh, ik heb lekker nog chinees voor vanavond
Dan moet je me niet uitzwaaien dan moet je me welkom in het land zwaaien a la Sinterklaar op de stoombootquote:
Wacht, we gaan een wiki lijstje opzetten, en dan zeg ik dat ik toch niet kom, en dan haal jij je eigen er stiekem uit en dat staat grees bij de bootquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You are like soooooooooo not invited
![]()
* Vicky Pollard mode uit *
Friet vaan Reitz oppe merret in Mestreechquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]Utrechse frietjes zijn heeeeeeelemaal niet zo lekker als Limburgse frietjes!
Ik zal een vlag voor je ophangen en meenemenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet je me niet uitzwaaien dan moet je me welkom in het land zwaaien a la Sinterklaar op de stoomboot
Je hebt t weer net niet goed begrepen he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies, je kan hem beter door mij missen dan door boodschappen
ze zei jongedame![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |