dat dacht ik alquote:
pindasausquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind zuurkool zo lekker maar ik ga dr echt altijd spontaan van aan de spuitpoep
Wat voor zelfgemaakte saus???
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb anders in de slaapkamer liever een strak model, de grootte vind ik dan weer van ondergeschikt belang
Okay, hij staat op de oprit nuquote:
Vertelquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben wel weer genezen van stuur elkaar nooit foute mailtjes op het werk
Dus je stuurt ze nu weer vol op?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben wel weer genezen van stuur elkaar nooit foute mailtjes op het werk
Mijn meneer stuurde mij een fout mailtje. Ik wist dat hij een afspraak met een klant had maar niet dat hij met die klant achter zijn computer ging zitten. Je kent outlook met die leuke pop upjes van nieuwe mail?quote:
Bwehehehehequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn meneer stuurde mij een fout mailtje. Ik wist dat hij een afspraak met een klant had maar niet dat hij met die klant achter zijn computer ging zitten. Je kent outlook met die leuke pop upjes van nieuwe mail?
Ja maar sommige mailtjes gaan daadwerkelijk over werk en dan is het wel handig dat we elkaars mails wel opmerkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehehehe![]()
(kan je overigens uitschakelen hé, of dat je sowieso bij mail van je mr helemaal geen notificaties meer krijgt)
En de hamvraag; wát was dan zo 'persoonlijk' wat erin stondquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar sommige mailtjes gaan daadwerkelijk over werk en dan is het wel handig dat we elkaars mails wel opmerken![]()
Ik ga voortaan eerst wel ff kijken of er niemand naast 'm zit voordat ik mijn mailtjes verstuur of zo
Ja you wishquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de hamvraag; wát was dan zo 'persoonlijk' wat erin stond
Tot morgen in Blijdorpquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben weg, tot ergens ver na middernacht
De meeste hiervan komen nog wel toch?quote:Muis006 heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Memento-Mori heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Ingetje79 heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Goodbye heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Pagan heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Nokwanda heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Takaiki heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Ferrari_rood heeft het lootje nog niet ingeleverd!
JJH heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Bamba heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Draculettetje heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Ik zal Takkedinges wel even inseinen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste hiervan komen nog wel toch?
Misschien Muis een smsje doen ofzo, Greys?
En Takaiki, want die volgt volgens mij het topic ook niet meer zo?
Was JJH nou al vroeg werken of ligt hij te maffen oid
Ja I know, maar een lief smsje in de trant van 'als je je goed genoeg voelt kan je je SS lootje activeren, alles is iig verstuurd' kan toch geen kwaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis is ziek dus laat haar maar even. Ze komt vast snel weer langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |