Mja.quote:
Jaaa, maar jij bent een meisje, duh!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik draag mijn skinny wel naar het werkZit zooo fijn. Draag alleen geen sneakers als ik moet werken.
Gaat nu sowieso niet meer lukken. Ik ga weer terug naar school en hou dan zeer weinig vrije tijd over.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Kom de barploeg versterken!!!
En allstars zijn op dit moment best koud kwam ik afgelopen zaterdag achter...
Hier ook geen skinny jeans. Bij mannen vind ik dat trouwens ook niet echt wat.
Mijn sneakers zijn zooo gaaf. Roze, zwart en wit. Ben secretaresse dus kan ze echt niet aanquote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaa, maar jij bent een meisje, duh!
Sneakers naar het werk, ligt aan de klant waar ik dan werk. Ik pas mij aan aan de sfeer daar (en ga daar dan net een tikkie onder zitten)
Hmm....quote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat nu sowieso niet meer lukken. Ik ga weer terug naar school en hou dan zeer weinig vrije tijd over.
ik doelde meer op dat dit linkje vast ook weer een voortijdige dood sterftquote:Op woensdag 11 november 2009 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja.
Maar wel zo realistisch. Als er nauwelijks groei in zit. Moet je de eer aan jezelf houden.
Volgend jaar begin ik aan 4+ jaar voltijd opleiding in Groningen. Dus ik ben er bang voorquote:Op woensdag 11 november 2009 12:48 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hmm....
Maar mocht je toch ineens tijd over hebben...
Wil ik eigenlijk al 20 jaar doen. Maar ondertussen ben ik overal eigenlijk gewoon een beetje ingerolt. Recentelijk heb ik het besluit genomen om 10 jaar IT overboord te zetten en mijn droom te volgenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Sterrenkunde, vertel..
Sterrenkunde, oftewel de wetenschap. Anders bekend als Astronomie.quote:Op donderdag 12 november 2009 06:40 schreef JJH het volgende:
Sterrenkunde!![]()
Vet.![]()
En dan de wetenschappelijke kant ervan? Of zien we je na je opleiding AstroTV presenteren?
Dan denk jij daar gelukkig hetzelfde over.quote:Op donderdag 12 november 2009 06:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterrenkunde, oftewel de wetenschap. Anders bekend als Astronomie.
Astrologie....
Ons dagelijks welzijn wordt NIET beinvloedt door sterren, planeten en manen die soms miljoenen lichtjaren van ons of elkaar staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |