abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74598558
Ik ben vrouw, ik meld me.
Niet meer zoekend naar een man trouwens.
pi_74598584
We hoeven ook perse te zoeken Maar een idee van een meet lijkt me wel wat, gezien er iemand mij een drankje aanbood..
pi_74599026
Elke dag met b33lz kletsen... word je daar niet moe van

(ja ik grijp mijn kans om hem hier af te zeiken, hij leest het wel, en kan er niks aan doen moehahahaha)

kusje beelz
pi_74599118
Ik vind B33lz best heul aardig hoor! Hij is bezig met zijn verhuizing as we speak!
Blij dat ik klaar ben met verhuizen, vrijdag nog even een behangetje aan de muur en wat leuke folie op mijn badkamerraam
pi_74599186
ze hebben alleen maar bier en wijn in popfront
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_74599218
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef Richfield het volgende:
ze hebben alleen maar bier en wijn in popfront
Nietus, ook fris. en koffie en thee.
pi_74599275
It's all fine by me.. Wijn
pi_74599297
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind B33lz best heul aardig hoor! Hij is bezig met zijn verhuizing as we speak!
Blij dat ik klaar ben met verhuizen, vrijdag nog even een behangetje aan de muur en wat leuke folie op mijn badkamerraam
b33lz en ik hebben een haat-liefde verhouding (zonder pure haat en al helemaal geen echte liefde)
pi_74599520
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

b33lz en ik hebben een haat-liefde verhouding (zonder pure haat en al helemaal geen echte liefde)
Jullie houden wel van hetzelfde muziekgenre?

Was afgelopen vrijdag in Hedon, MakeBelieve / Destine ./ Stereo hadden daar een optreden. Zoo gaaf. En heb ontdekt dat ik weer terug wil naar het Rock-type. AllStars en Skinny jeans
pi_74599730
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Was afgelopen vrijdag in Hedon, MakeBelieve / Destine ./ Stereo hadden daar een optreden. Zoo gaaf. En heb ontdekt dat ik weer terug wil naar het Rock-type. AllStars en Skinny jeans
waar ben je nu dan?
Zwolle!
  woensdag 11 november 2009 @ 11:56:01 #61
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74599854
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Elke dag met b33lz kletsen... word je daar niet moe van

(ja ik grijp mijn kans om hem hier af te zeiken, hij leest het wel, en kan er niks aan doen moehahahaha)

kusje beelz
Tot zijn ban is afgelopen ben ik de proxy voor beelz
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_74600017
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Richfield het volgende:

[..]

waar ben je nu dan?
Nu ben ik nergens..
pi_74600032
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Tot zijn ban is afgelopen ben ik de proxy voor beelz
@ Beelz -- Succes met verhuizen vandaag!
pi_74600357
Waar in dieze zit Beelz? Ga ik ramptoerist spelen en kijken....
pi_74600601
Geen idee eigenlijk waar.. Hebben we het niet eens over gehad
pi_74600732
Dieze Oost... maar waar precies?

Ik hoor hier ieman achter me zeggen: dichtbij de jacob gilles straat.
pi_74600898
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

We delen punk, maar hij heeft nog een paar andere muziekstijlen in de kast staan, die ik niet uit kan staan.

En ik hou ook van electronische muziek in allerlei genres, wat hij niet uit kan staan (volgens mij).
pi_74600924
Oh, en ik bezit wel All-Stars (maar dat doen zo ongeveer alle mannen hier kwamen we een tijd terug op een meet achter). Maar skinny jeans...
pi_74601005
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en ik bezit wel All-Stars (maar dat doen zo ongeveer alle mannen hier kwamen we een tijd terug op een meet achter). Maar skinny jeans...
het is weer winter, dus mijn allstars staan in de kast te wachten tot we weer moeten optreden

ik draag weer kisten

(over optreden gesproken, hou jij het een beetje warm daar in popfront babylon, hebben nog niets gehoord)
Zwolle!
pi_74601106
AllStars Ik wil ook een paar !

Skinny Jeans vallen niet zo in de smaak hier geloof ik
pi_74601126
Helaas kom ik nauwelijks meer in popfront. Ik heb mijn vrijwilligerswerk daar een paar weken terug opgezegd. Ik ben in dat jaar niet voldoende gegroeid dat ik mijzelf als een volwaardige geluidsman kan zien.
pi_74601178
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
AllStars Ik wil ook een paar !

Skinny Jeans vallen niet zo in de smaak hier geloof ik
Oh niks mis met Skinny Jeans. Alleen niet voor mij

Ik zoek ook nog eens een evenwicht tussen broeken voor de vrije tijd en broeken voor het werk. Dus ik heb voornamelijk broeken die net aan kunnen naar het werk. Skinny Jeans kunnen net niet

En om nou een dubbele garderobe aan te schaffen (hoewel... dat heb ik wel met shirts/sweaters)
pi_74601280
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Helaas kom ik nauwelijks meer in popfront. Ik heb mijn vrijwilligerswerk daar een paar weken terug opgezegd. Ik ben in dat jaar niet voldoende gegroeid dat ik mijzelf als een volwaardige geluidsman kan zien.
Kom de barploeg versterken!!!

En allstars zijn op dit moment best koud kwam ik afgelopen zaterdag achter...
Hier ook geen skinny jeans. Bij mannen vind ik dat trouwens ook niet echt wat.
pi_74601320
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef stbabylon het volgende:
beetje jammer is dat
Zwolle!
pi_74601325
Ik draag mijn skinny wel naar het werk Zit zooo fijn. Draag alleen geen sneakers als ik moet werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')