Nietus, ook fris. en koffie en thee.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef Richfield het volgende:
ze hebben alleen maar bier en wijn in popfront
b33lz en ik hebben een haat-liefde verhouding (zonder pure haat en al helemaal geen echte liefde)quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind B33lz best heul aardig hoor! Hij is bezig met zijn verhuizing as we speak!
Blij dat ik klaar ben met verhuizen, vrijdag nog even een behangetje aan de muur en wat leuke folie op mijn badkamerraam
Jullie houden wel van hetzelfde muziekgenre?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
b33lz en ik hebben een haat-liefde verhouding (zonder pure haat en al helemaal geen echte liefde)
waar ben je nu dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jullie houden wel van hetzelfde muziekgenre?
Was afgelopen vrijdag in Hedon, MakeBelieve / Destine ./ Stereo hadden daar een optreden. Zoo gaaf. En heb ontdekt dat ik weer terug wil naar het Rock-type.AllStars en Skinny jeans
Tot zijn ban is afgelopen ben ik de proxy voor beelzquote:Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Elke dag met b33lz kletsen... word je daar niet moe van
(ja ik grijp mijn kans om hem hier af te zeiken, hij leest het wel, en kan er niks aan doen moehahahaha)
kusje beelz
@ Beelz -- Succes met verhuizen vandaag!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Tot zijn ban is afgelopen ben ik de proxy voor beelz
We delen punk, maar hij heeft nog een paar andere muziekstijlen in de kast staan, die ik niet uit kan staan.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jullie houden wel van hetzelfde muziekgenre?
Was afgelopen vrijdag in Hedon, MakeBelieve / Destine ./ Stereo hadden daar een optreden. Zoo gaaf. En heb ontdekt dat ik weer terug wil naar het Rock-type.AllStars en Skinny jeans
het is weer winter, dus mijn allstars staan in de kast te wachten tot we weer moeten optredenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en ik bezit wel All-Stars (maar dat doen zo ongeveer alle mannen hier kwamen we een tijd terug op een meet achter). Maar skinny jeans...
Oh niks mis met Skinny Jeans. Alleen niet voor mijquote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
AllStarsIk wil ook een paar !
Skinny Jeans vallen niet zo in de smaak hier geloof ik
Kom de barploeg versterken!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Helaas kom ik nauwelijks meer in popfront. Ik heb mijn vrijwilligerswerk daar een paar weken terug opgezegd. Ik ben in dat jaar niet voldoende gegroeid dat ik mijzelf als een volwaardige geluidsman kan zien.
beetje jammer is datquote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Helaas kom ik nauwelijks meer in popfront. Ik heb mijn vrijwilligerswerk daar een paar weken terug opgezegd. Ik ben in dat jaar niet voldoende gegroeid dat ik mijzelf als een volwaardige geluidsman kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |