Ik kan niet zo goed tegen dinsdag. Tenminste, niet de laatste tijd, sinds ik geen opdracht meer heb. Maandag kom ik goed door met de gedachtes aan het weekend enzo. Maar dat is tegen dat het dinsdag is wel op. En dan moet ik nog zolang op het werk zitten niks doen. Vanavond is het wel weer leuk, maar ja, dat is pas vanavond.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan jezelf of het kut is![]()
Mijn dag begint al goed, onze directeur is jarig : gebakje!
Ik heb een normale neus. En dat zegt niks over de lengte van mijn lulquote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jij hebt een kleine lul neus dus?
Ik ben nu in Madrid aan het werk. Och en weer wat geleerd, niet dronken rondkloten met tondeuzesquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:28 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Waar ben jij nu?
Jij was ook bij Beelz zaterdag toch? Begreep dat jij niet zoveel haren meer op je hoofd hebt?![]()
Had nog grappige dronken smsjes
Ik ben alweer een nieuw project aan het regelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen dinsdag. Tenminste, niet de laatste tijd, sinds ik geen opdracht meer heb. Maandag kom ik goed door met de gedachtes aan het weekend enzo. Maar dat is tegen dat het dinsdag is wel op. En dan moet ik nog zolang op het werk zitten niks doen. Vanavond is het wel weer leuk, maar ja, dat is pas vanavond.
Madrid! Ola! Ik vind Barcelona een mooie stad, madrid nog nooit gezien..quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben nu in Madrid aan het werk. Och en weer wat geleerd, niet dronken rondkloten met tondeuzes
(Blijkbaar heb ik zaterdag een fles rum leeggedronken, Beelz drinkt normaal meer dus je kunt nagaan hoe ver die heen was...)
Laat hem het niet lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Cyntiaa zei net wat grappigs, ze vond beelz charmant...
Volgende week nog een weekje Rome en dan is het project voor mij afgelopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Madrid! Ola! Ik vind Barcelona een mooie stad, madrid nog nooit gezien..
Ik was aan de vodka zaterdag, ook geen goed idee.. Al zijn er hier geen haren gesneuveld
Heb hier nu pepernoten bij de balie staan.. Slecht idee om deze mee te nemen. *graait*quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Volgende week nog een weekje Rome en dan is het project voor mij afgelopenEn na tequila is vodka kwaadaardig spul... dingen lopen altijd uit de hand met tequila of vodka
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Pepernoten
Ik ben sinds zaterdag ook weer aan het knagen. Klein zakje van ¤1.35 van Lindeboom
En nee, Cyntiaa, ik ga niet jou de hemel in prijzen bij beelz
Als je toerist bent is Rome wel een redelijke stad. Om er te werken is het echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heb hier nu pepernoten bij de balie staan.. Slecht idee om deze mee te nemen. *graait*
Rome, mooie stad? Wat doe je precies ?
Jij bent een.... een.. Sa... Sa....*mggggnffff* Sap pp ppp *AAARGH* Sapper????quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je toerist bent is Rome wel een redelijke stad. Om er te werken is het echt![]()
Ik ben technisch SAP consultant en ik ben op het moment mijn project aan het afronden bij de ESA
Qua werk zal ik NL voorlopig niet uitkomen.. Al wil ik heel graag reisleidster wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je toerist bent is Rome wel een redelijke stad. Om er te werken is het echt![]()
Ik ben technisch SAP consultant en ik ben op het moment mijn project aan het afronden bij de ESA
Indeedquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef Richfield het volgende:
schreeuw maar niet te hard, jij hebt nog geen opdracht
Als het genoeg zou betalen en het zou leuk zijn dan zou ik zelfs landmijnen aan spelende kinderen verkopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent een.... een.. Sa... Sa....*mggggnffff* Sap pp ppp *AAARGH* Sapper????
Eindelijk een doel voor die block functie waar ik voor betaal
Zijn dat van die kleine harde pepernoten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Pepernoten
Ik ben sinds zaterdag ook weer aan het knagen. Klein zakje van ¤1.35 van Lindeboom
En nee, Cyntiaa, ik ga niet jou de hemel in prijzen bij beelz
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:21 schreef Radobe het volgende:
[..]
Zijn dat van die kleine harde pepernoten?
Ook al zit ik 3 jaar zonder opdracht, dan nog zou ik eerder doen alsof ik een spelend kind was en dan wat van die landmijnen kopen van PS2K en er op gaan dansen voor ik een SAP klus zou doen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef Richfield het volgende:
schreeuw maar niet te hard, jij hebt nog geen opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |