Ze zijn niet van echt leer, wel van een andere stevige stof maar ik zou echt niet weten wat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:55 schreef parapono het volgende:
hai die grijze laarsjes mt 40, zijn die van echt leer? dan hebik daar interesse voor. Mvg parapono
Jup, een rits, en een vakje voor je mobiel. Tas misschien 2 keer gebruiktquote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Noortje. het volgende:
2. Zwarte PIECES tas met studs. ¤ 10
Zitten er binnenin nog vakjes enzulks?
Ik hoor het wel als je hem wilt, vest nooit aangehad kwam hem gister weer tegen in de kast en ik maak er liever iemand anders mee blij dan dat hij in de kast ligt.quote:
Nee die gaat dicht met een drukknoop, en dan nog die veter erbij, dus je hoeft niet bang te zijn dat er iemand in gaat zitten graaienquote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef Noortje. het volgende:
En en en gaat de bovenkant alleen dicht met die 'veter' of zit daar ook nog een rits?
Oké dan.quote:Op zondag 8 november 2009 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die gaat dicht met een drukknoop, en dan nog die veter erbij, dus je hoeft niet bang te zijn dat er iemand in gaat zitten graaien
Is goed noor! Ik hoor het welquote:Op zondag 8 november 2009 16:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké dan.Ik denk er nog heel even over na, aight?
Hoi, ik zou graag #3 de zwarte tas willen kopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef tliciouz het volgende:
knip
Ik had de tas ook mee naar school, maar ik had maar weinig boeken dus dat ging prima.quote:Op maandag 9 november 2009 19:57 schreef Skyrosee het volgende:
[..]
Hoi, ik zou graag #3 de zwarte tas willen kopen.
Kan je me even vertellen wat de metingen zijn? Bijv. of je de tas ook als een soort schooltas kan gebruiken?
Wat zijn de verzendkosten?
Je hebt PM.quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef broodjeongezond het volgende:
2. Zwarte PIECES tas met studs. ¤ 10
3. Zwarte tas. ¤ 10
12. Grijs H&M vestje. Maat L ¤ 10
30 incl. verzenden geboden
Sorry die zijn verkocht dacht dat ik het er in had gezet.quote:Op zondag 22 november 2009 18:29 schreef lily het volgende:
Die bruine laarsjes, maat 41. Vallen ze ook gewoon als 41?
Als je het topic goed doorleest zie je dat de tas al verkocht isquote:
Ik hou van plaatjes kijken, niet van lezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het topic goed doorleest zie je dat de tas al verkocht is
Heb nog wel andere leuke dingen en wil best zakken in de prijsquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Ikbenkoel het volgende:
[..]
Ik hou van plaatjes kijken, niet van lezen
Die is ook al verkocht, de laarsjes ook, de rest is nog te koopquote:
De jas is al weg,quote:Op zondag 6 december 2009 14:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
#1, die jas is heel leuk.![]()
Maar maat M.Valt 'ie ook echt als M?
Ja die heb ik nog!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef hollyhobby75 het volgende:
Heb je het roze tijgerprintvestje nog?
Dat roze tijgerding is inderdaad weg ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:55 schreef geppie het volgende:
Is dat roze tijgerding nu ook weg? En valt dat lange grijze vest (met schuine knopen) groot? Omdat dat een S is en de andere dingen mt 38/40.
Dat grijze vestje van de H&M heb ik ook niet meer. De rest nog wel. Is dat erg?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:17 schreef geppie het volgende:
Jammer van het roze vestjeIk bied 35 euro inclusief voor het lange grijze vest, het grijze vest van de Hennes, het groene vestje, het giletje en het jurkje nummer 26.
Dus het grijze lange vest met knoopjes, giletje, groene vestje en het jurkje?quote:
Okee, wat spreken we af met de prijs? Dan doe ik ze morgen nog op de post voor je!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |