Goewd luk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn tentamens beginnen volgende week, wish me luck
GMTAquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef Ronalld het volgende:
Direct na het tentamen de kroeg in.
Succes TS.
Dat is dan ook werkelijk het enige voordeel, dankjewelquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef Ronalld het volgende:
Succes TS.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef Ronalld het volgende:
Succes TS.
Weekend in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Wat een medeleven, staat het wel in KLB?
Dat zal 't hem zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Weekend in het vooruitzichtDat is goed voor de sfeer
ofzo.
Ontspanning, leren zo laat voor tentamen heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En in plaats van te studeren, zit TS op FOK! zijn tijd te verdoen
Optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen, basisschool werk dus je hoeft niet eens voor te bereiden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Bonusklacht: tentamen financieel
Ik doe HBO inderdaad en heb gefaald.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:47 schreef Pinterman het volgende:
Tentamen financieel? Dat klinkt verdacht veel als een HBO tentamen!
Alleen op het HBO kan een bijvoeglijk naamwoord een tentamen zijn.
Mijn held!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Muzz_ het volgende:
Ik had vorige week tentamens
Amper wat geleerd en allemaal boven de 7+ (paar zelfs 8+)
Mijn universiteit faalt
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso leren1 keer er over heen kijken en anders pech.
Bekend..quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En in plaats van te studeren, zit TS op FOK! zijn tijd te verdoen
Iets met overdaad aan verdovende middelen en niets meer weten de volgende dagquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Neroje het volgende:
Ik heb m'n tentamen vanmiddag verknald, lekker begin van je weekend kan ik jullie vertellen
In wiskunde was ik redelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed knul, ik heb weinig moeite met wiskunde. Ik ben een nerd.
Vrouwelijke nerds behoren keilekker te zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed knul, ik heb weinig moeite met wiskunde. Ik ben een nerd.
Edit, twee dagen, ruim de tijd dusquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:31 schreef switchboy het volgende:
wat ook "leuk" is het leren ervoor. Je denkt altijd nog zeeën van tijd te hebben tot het ineens alweer over 2 dagen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |