Nee geeft toch ook niet Jou of Jouw, kan mij het wat schelen zolang jij je daar druk over maakt of er een W of geen W achter moet, ik vind alles best (graag zou ik willen Lieve Sunny, dat jij al mijn posten na wilt kijken want ik maak wel vaker een spellingsfout.)quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ships, maak ik me schuldig aan misplaatste projectie? Nee hoor, had dat heel niet in gedachte.
Oh en jou is bezittelijk dus moet zijn jouw. Geef niet hoor.
Organiseer maar, ik ben voor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Als die zooi loopt kan ik toch gewoon langskomen? Of laten ze me er niet in dan?
Gert, Piet, Noek, RLS SC meet bij Johan!?![]()
Je wil de organisatie van iets waar meerdere mensen mee te maken hebben overlaten aan mij?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Organiseer maar, ik ben voor.
Laat me graag verrassenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Je wil de organisatie van iets waar meerdere mensen mee te maken hebben overlaten aan mij?
Ik vraag wel wat SC dames om hulpquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido boort nu gaten in het plafond. Die waren natuurlijk door de overstroming dichtgeslibd.
Ik reken zomaar op nog minimaal een maand.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
In dit moordende tempo duurt het nog wel een paar jaar eer er weer wat wordt uitgezonden vanuit daar.
Ben jij dat weer?quote:
Nee, ik heb gisteravond nog wel even gedaan alsof ik een kindje was die alleen thuis was met z'n broertje omdat z'n ouders naar een parenclub warenquote:
quote:P_6K: You are watching the preperation of a very important uhhhhhh mediaconcept that will be sold all over the world in 2010.
gaafquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteravond nog wel even gedaan alsof ik een kindje was die alleen thuis was met z'n broertje omdat z'n ouders naar een parenclub waren
Wie is die vrouw!?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een vrouw op het bankje, en Alsido slooft zich een beetje voor haar uit
Nee! En ze heet ook geen Talitha maar iets wat tussen Talitha en Taliban zit. Of zoiets.quote:
Post de lyrics maar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
In dit moordende tempo duurt het nog wel een paar jaar eer er weer wat wordt uitgezonden vanuit daar.
Hoe romantisch is ditquote:
jij ging toen toch :''je brortje slan", tranen over mn ToBoquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteravond nog wel even gedaan alsof ik een kindje was die alleen thuis was met z'n broertje omdat z'n ouders naar een parenclub waren
Die van ... are you ... my ... judge?quote:
ik hou me alleen maar vast aan Peter, zodra die post ja ja je mag de stream nu aanzetten ze zijn begonnen doe ik het, eerder nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe romantisch is dit![]()
Ik zou bijna de streams aan zetten, maar die zijn niet leuk zonder Peters onderschriften.
Kloptquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
jij ging toen toch :''je brortje slan", tranen over mn ToBo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |