quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat ie durft.![]()
Zeg dat niet te hard he, straks staat ie voor je hahaha en dan, kan je moeilijk zeggen ja sorry ik zie er toch maar van afquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is al onderweg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Als die zooi loopt kan ik toch gewoon langskomen? Of laten ze me er niet in dan?
Gert, Piet, Noek, RLS SC meet bij Johan!?![]()
Lullig, ik zit nog gewoon op mn werkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha hij staat zo daar op de stoep
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha hij staat zo daar op de stoep
Je weet het niet he, misschien is hij wel allergisch geworden voor Johanquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ach Sunny lieverd misschien had ie gewoon geen zin om te werken daar, het schiet toch voor geen meter op, ze zijn al 5 dagen te laat met al die bende denk dat het een langdurige kwestie allemaal wordt.
Ian neemt wel zijn pakkie brood mee en een half pakje volle melk en gaat gewoon voor de deur zitten wachten tot je er bent, nee je zal hem nu niet meer kunnen ontlopen denk ik, hoorde hij is al een spandoek aan het maken met de tekst Lieve Meraaaaa, laat me Binnennnnquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lullig, ik zit nog gewoon op mn werk
Maak van dat half pakje volle melk een blikje Hertog Jan en je hebt mijn Plan Van Aanpak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ian neemt wel zijn pakkie brood mee en een half pakje volle melk en gaat gewoon voor de deur zitten wachten tot je er bent, nee je zal hem nu niet meer kunnen ontlopen denk ik, hoorde hij is al een spandoek aan het maken met de tekst Lieve Meraaaaa, laat me Binnennnn
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:44 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De 2e man in de schaars verlichte Bunker lijkt Johan te zijn. Alsido wijst met zijn vinger naar hem om zijn argumenten kracht bij te zetten
zuipschuitquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak van dat half pakje volle melk een blikje Hertog Jan en je hebt mijn Plan Van Aanpak.
Maak van dat plakkie brood een lekkere hamburger van de tent ernaast en dan lukt het misschienquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak van dat half pakje volle melk een blikje Hertog Jan en je hebt mijn Plan Van Aanpak.
Ja maar Ian, dat smaakt niet bij een lekker besmeerd bammetje, echt neem mijn raad aan, melk is goed voor elk hequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zit een hamburger tent NAAST PS2!?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak van dat plakkie brood een lekkere hamburger van de tent ernaast en dan lukt het misschien![]()
En dan moet je Johan ook eerst nog overtuigen![]()
Ja tuurlijk, ontken het maar. Je bent gewoon een alcoholist en aan je posten te zien ook nog agressief en sexueel geobsedeerd.quote:
Moet het toch ff kwijt...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak van dat plakkie brood een lekkere hamburger van de tent ernaast en dan lukt het misschien![]()
En dan moet je Johan ook eerst nog overtuigen![]()
Mwoah, klopt wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ontken het maar. Je bent gewoon een alcoholist en aan je posten te zien ook nog agressief en sexueel geobsedeerd.
Melk is goed voor elkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar Ian, dat smaakt niet bij een lekker besmeerd bammetje, echt neem mijn raad aan, melk is goed voor elk heook voor sterke botten enzo
Hey hey Sunny, je gaat Ian toch niet vergelijken met JOU held hubert hequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ontken het maar. Je bent gewoon een alcoholist en aan je posten te zien ook nog agressief en sexueel geobsedeerd.
Je moet mijn naam op z'n Engelsch uitspreken dus ook deze rijm faalt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Melk is goed voor elk
Maar niet voor lan
want die piest er van.
Ships, maak ik me schuldig aan misplaatste projectie? Nee hoor, had dat heel niet in gedachte.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey hey Sunny, je gaat Ian toch niet vergelijken met JOU held hubert he
Vanaf nu ben je vogelvrij verklaard voor mijn eigen persoonlijke TaalNazi.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en jou is bezittelijk dus moet zijn jouw. Geef niet hoor.
Ik heb al 3 kansen gehad. En heb ze alle 3 verneukt. Dus nee, het zit er niet meer in. Misschien kan ik je huren voor de Sint?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet mijn naam op z'n Engelsch uitspreken dus ook deze rijm faalt.
Sunny kan niet rijmen.
Verneukt zo elke zin.
Dus ik geef haar nog een kansje.
Maar het zit er vast niet in.
Ik dacht even dat die eer voor mij was bestemd. Maar het was eenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Vanaf nu ben je vogelvrij verklaard voor mijn eigen persoonlijke TaalNazi.
Ik stuur haar even een PM.
quote:Hoi Copycat,
Chriz2k heeft gereageerd op jouw profiel in het FOK!fotoboek. Neem een kijkje op jouw pagina om zijn/haar reactie te lezen!
Reply niet op deze PM maar klik op het profiel om de reactie te beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |